Klacht indienen, heeft het zin?

Discussie in 'De lounge' gestart door azucena, 27 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dit dus!!

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een verhaal. Idd een klacht indienen. Heb er geen ervaring mee.
    Ik vind het wel weer leuk om je hier tegen te komen.
    Jij zat ook in het topic van Eindhoven toen he?
    Hoe gaat het met je?

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb niet alles gelezen maar ik zou absoluut een klacht indienen. Wat is dat nu voor een flauwekul! Je bent geen slechte ouder omdat je bepaalde keuzes maakt omdat er iets is voorgevallen, bijv nacht slecht slapen. Dan zou ik ook overdag met de buggy gaan wandelen of een ritje met de auto. Ik vind de dingen die je opnoemt heel logisch en zou ik ook gedaan hebben! Prima dat er regels zijn, maar regels zijn er ook om van af te wijken!

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Eens. Ik zou geen hoge verwachtingen hebben verder, maar als niemand ooit een klacht indient bij dit soort zaken dan worden incompetente werknemers nooit verantwoordelijk gesteld.

5. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Hoi hoi!

Ik ben zelf verpleegkundige en dit vind ik persoonlijk schokkend om te lezen. Dat had ze nooit zo mogen zeggen en is alles behalve professioneel.. Ik weet van 2 oud collega's dat er een keer een klacht kwam over hun bejegening tegen familie van een patient en die moesten in gesprek met hen na de klacht.. Dus ik zou je zeker aanraden om een klacht in te dienen en aangeven dat je nog een gesprek wilt en haar erbij. Kun je haar eens goed uitleggen wat het met jullie doet en grenzen aangeven! En dat komt dan als het goed is in haar persoonlijke dossier. Dat wordt van iedere verpleegkundige bijgehouden.

Succes met de afwikkeling, laat je niet kisten door spookverhalen dat het geen zin heeft om een klacht in te dienen.

6. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Candle26, fijn om te lezen dat jij als verpleegkundige dit ook echt niet vind kunnen.
    Een gesprek met haar opnieuw zie ik niet direct zitten. Maar een excuses lijkt me wel op z'n plek. Ik laat morgen weten wat de klachtenfunctionaris er van vind.

Ikke175, ja klopt! Met ons gaat het naar omstandigheden goed hoor :). Nu even wat minder, maar dat komt ook wel weer in orde. Hoe is het met jou en je meiden? Ze worden al groot he!
    (Wat ik me steeds afvraag, waar zit jouw kledingwinkel :)?)

Bedankt voor alle reacties.

7. Harrinda

Harrinda Niet meer actief

Zeker een klacht indienen. Al was het maar voor je eigen gemoedsrust. En als niemand een klacht indient, blijft ze zo doen. Als iedereen die haar houding onprofessioneel vind een klacht indient gaan de alarmbellen wel rinkelen... en worden anderen wellicht niet meer zo gekwetst...

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Klacht indienen, hier waren wij slechte ouders omdat ik vriendlief om 00:30 naar huis bracht omdat hij om 5:00 uur zou starten bij zijn nieuwe baan ! En volgens hun ging ik naar huis omdat ik mijn haarmasker uit moest spoelen ook zoiets vreemds. Geen klacht ingediend en daar nu wel spijt van..

Deel Deze Pagina