Jeetje wat een verhaal. Idd een klacht indienen. Heb er geen ervaring mee. Ik vind het wel weer leuk om je hier tegen te komen. Jij zat ook in het topic van Eindhoven toen he? Hoe gaat het met je?
Ik heb niet alles gelezen maar ik zou absoluut een klacht indienen. Wat is dat nu voor een flauwekul! Je bent geen slechte ouder omdat je bepaalde keuzes maakt omdat er iets is voorgevallen, bijv nacht slecht slapen. Dan zou ik ook overdag met de buggy gaan wandelen of een ritje met de auto. Ik vind de dingen die je opnoemt heel logisch en zou ik ook gedaan hebben! Prima dat er regels zijn, maar regels zijn er ook om van af te wijken!
Eens. Ik zou geen hoge verwachtingen hebben verder, maar als niemand ooit een klacht indient bij dit soort zaken dan worden incompetente werknemers nooit verantwoordelijk gesteld.
Hoi hoi! Ik ben zelf verpleegkundige en dit vind ik persoonlijk schokkend om te lezen. Dat had ze nooit zo mogen zeggen en is alles behalve professioneel.. Ik weet van 2 oud collega's dat er een keer een klacht kwam over hun bejegening tegen familie van een patient en die moesten in gesprek met hen na de klacht.. Dus ik zou je zeker aanraden om een klacht in te dienen en aangeven dat je nog een gesprek wilt en haar erbij. Kun je haar eens goed uitleggen wat het met jullie doet en grenzen aangeven! En dat komt dan als het goed is in haar persoonlijke dossier. Dat wordt van iedere verpleegkundige bijgehouden. Succes met de afwikkeling, laat je niet kisten door spookverhalen dat het geen zin heeft om een klacht in te dienen.
Candle26, fijn om te lezen dat jij als verpleegkundige dit ook echt niet vind kunnen. Een gesprek met haar opnieuw zie ik niet direct zitten. Maar een excuses lijkt me wel op z'n plek. Ik laat morgen weten wat de klachtenfunctionaris er van vind. Ikke175, ja klopt! Met ons gaat het naar omstandigheden goed hoor . Nu even wat minder, maar dat komt ook wel weer in orde. Hoe is het met jou en je meiden? Ze worden al groot he! (Wat ik me steeds afvraag, waar zit jouw kledingwinkel ?) Bedankt voor alle reacties.
Zeker een klacht indienen. Al was het maar voor je eigen gemoedsrust. En als niemand een klacht indient, blijft ze zo doen. Als iedereen die haar houding onprofessioneel vind een klacht indient gaan de alarmbellen wel rinkelen... en worden anderen wellicht niet meer zo gekwetst...
Klacht indienen, hier waren wij slechte ouders omdat ik vriendlief om 00:30 naar huis bracht omdat hij om 5:00 uur zou starten bij zijn nieuwe baan ! En volgens hun ging ik naar huis omdat ik mijn haarmasker uit moest spoelen ook zoiets vreemds. Geen klacht ingediend en daar nu wel spijt van..