iemand bekend met een tafelbeschermer?

Discussie in 'De lounge' gestart door Smile, 14 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Goedemorgen,

Ik was even benieuwd...is iemand hier bekend met een tafelbeschermer?
    Het is een alternatief voor een tafelzeil, alleen dan een stuk dikker zodat het als een plaat op je tafel blijft liggen. Het geheel is transparant.
    Benieuwd of iemand dit thuis heeft en wat de ervaringen zijn.

2. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Volgens mij hebben er hier een aantal een tafelziel.. is omgeveer hetzelfde volgens mij. Ik lees mee ik wil het ook graag tafel verslechterd alleen maar hier met klei verf kleurtjes etc

3. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.845
    4.103
    113
    Wij hebben zoiets denk ik. Is gewoon doorzichtig en ziet er uit als een glasplaat. Je snijdt het op maat van de tafel.
    Ik vind het perfect met de kids hier. Je veegt/poetst alles er zo af. Geen tafelkleed of placemats nodig.
    En het blijft goed liggen.
    Ideaal.

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Mijn schoonmoeder heeft het al jaren. Ziet er nog steeds goed uit en haar tafel lijkt daaronder nog steeds als nieuw. Wij willen het ook gaan kopen. We zijn alleen nog even zoekende waar. Maar ik beveel het dus zeker aan!

5. Heico

Heico Actief lid

22 jun 2014
    435
    0
    16
    Wij zijn ook op zoek naar zoiets maar kunnen het niet vinden helaas.
    Wel zien we van de doorzichtige tafellaken maar die verschuiven steeds, erg onhandig!

6. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zoek op tafelbeschermmat"

7. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Heico: als je op tafelbeschermer zoekt vind je meerdere aanbieders.

Voor degene met ervaring: staat het ook leuk in het interieur? Ik lees dat je de tafel er onder nog kunt zien, dat zou ik wel leuk vinden. Maar ik lees ook dat het heel erg kan glimmen...daarom twijfel ik nog. Er hangt namelijk wel een prijskaartje aan...

8. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Bij mijn ouders thuis is zo'n tafelbeschermer, is wel glanzend, maar dat is de rest van hun interieur ook. Zij kochten het altijd bij de Turk in de stad en laatst nog in Beverwijk. Ideaal met kinderen in huis.

9. shay78

shay78 Actief lid

29 jan 2015
    113
    2
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben het gehad maar toch is zonder mooier en gebruik het nu alleen voor het knutselen.
    Op de tafel mag geleefd worden, tis een gebruiksvoorwerp.

Deel Deze Pagina