Dinsdagavond hadden we kerstviering van mijn oudste dochter op school. Wat een schatje! Wat was ik trots! Toch was ik op de één of andere manier supermoe en brak... Reden: de hele nacht had mijn man moeten overgeven (buikgriep) Totdat ik thuis kwam, daar begon voor mij de ellende. Ik zat nog even op de bank naar de tv te staren en moest lachen om Herman den Blijker. Totdat er een man in beeld kwam met een soort ribjes. Hij liet op de tv zien hoe hij dit ging bakken.. (nou het kwam me toen al omhoog) (ik moest overgeven + de onderkant deed nog even gezellig mee! en dat niet even, nee... gelijk een paar uur. Woensdag, idem.. en nu sinds een paar uur voel ik me weer helemaal beter worden. Na een paar happen voedsel, is het net of er een wereld voor me open gaat. maar... nu zie ik in mijn gezicht dat ik al afgevallen ben! dit vind ik wel erg vlot gaan.. Nu ben ik al niet zwaar en was ik blij dat ik er wat aan had zitten zeg maar, en nu kan ik weer van vooraf aan beginnen. Morgen de laatste kerstcadeau's kopen, en dan kan de kerst voor me beginnen. Zijn er nog meer mensen met buikgriep?!
Nee gelukkig niet. 3 maanden geleden wel erg over moeten geven. Alles draaide voor mijn ogen. Gebroken nachten met Julian en ook nog eens een dochter die ziek was. Dus eigenlijk geen slaap. Dat brak toen even op. Fijn dat het beter met je gaat.
Ik had het 2 weken geleden 1 dagje, bah wat is dat vevelend zeg! ALs ik mag kiezen tussen kotsen of diarree geef mij het laatste dan maar want wat heb ik een hekel aan overgeven...
Hier 2 weken terug gehad.Ik 2 dagen last gehad.Kleinste aantal dagen niet in haar hum en volle stink luiers maar oudste is anderhalve week onderweg geweest.Die had buikgriep met een flinke verkoudheid erover heen.
Ik heb het ook gehad, snachts overgeven, toen begon de diaree, dat hield een hele dag aan, nog 1 x overgegeven en toen was het over. In een dag 2 kilo kwijt waarvan ik er nog 1 moet/mag aankomen. Dit was 2 weken geleden. Voelde me enorm slap...ben blij dat ik het heb gehad want het heerst enorm. Fijn dat je beter bent. Charlie
nou echt buikgriep niet maar wel al een paar dagen dat ik kramp krijg en dan moet rennen. ben wel snotverkouden
Ik heb het vorige week gehad, maar dan maar 1 dagje en gelukkig niet zo extreem. Was er wel behoorlijk lamlendig van nog een paar dagen, blugh... heb zo'n hekel aan overgeven
Het heerst enorm, ik dacht werkelijk waar... het komt uit de tenen Vreselijk, maar goed... ik ben niet de enigste Buiten (vanuit school, na de kerstviering) liep er een kindje al te kokhalzen. Fijn dat jullie allemaal weer wat beter zijn, nu morgen als een gek alles nog in huis halen
Ja, inderdaad! Ik moest googchelen met een bak voor de voorkant joh! haha. Wc voor de achterkant, en een bak voor de voorkant. Nu hebben we al bijna drie jaar een soort verhoging op de wc (dankzij man) dus dat bukken ging ook niet charmant Tja, een leuk verhaal word het zo
Vervelend he?! Bah! Ik ben al 2 jaar op rij met kerst de gelukkige... hoop dat ik dit jaar een ronde oversla!
Redde je het niet met de voorkant richting het fonteintje? dat heb ik eens gehad haha, had geen emmer dus sja
whahahahahaha, die wc is zo hoog meid, dat ik echt een idee heb dat ik dan aan het koppeltje duikelen ben.
Hier ook een slachtoffer Ik heb er vorige week ruim 4 dagen mee op bed gelegen, bij mij ging de buikkramp maar niet over op dag 4 maar naar de dokter geweest en pillen gekregen tegen de buikpijn omdat we de dag erna een weekendje weg zouden gaan. Die hielpen, maar ik merk nu een week later nog steeds dat mijn buik niet helemaal hersteld was... Mijn dokter zei ook dat het heerste naast de luchtweginfecties... Nou die had mijn man dus we waren al bang voor kruisbesmetting maar dat viel gelukkig mee, hij is nog steeds verkouden en ik heb nog gewoon last van mijn buik en niet allebei Beterschap allemaal
Hier is de kleine net beter van anderhalve week virusje, eerst spugen en daarna diarree. Ze heeft me in die tijd 1x goed aangestoken, had 1,5 dag last van spugen en diarree, maar voel me nu eigenlijk nog brak. Maar komt denk ik ook omdat ik haar al die tijd om de 2 uur halve flesjes moest aanbieden, omdat ze anders niet dronk, of alles er weer uitgooide. En dan ook nog elk uur een spuitluier tot op dr rug. Oh ja en manlief voelde zich 2 daagjes niet lekker, had geen last van diarree of spugen, maar moest natuurlijk wel uitzieken op bed... grrrrrr...
Hele gezinnen dus Hier begon het met Lynn, die stak haar zusje aan.. zusje stak papa aan, en toen kon ik dus verder gaan een mooie circel. Maar wel fijn dat het nu achter de rug is. De mijne lag ook helemaal plat in bed haha.
Pff vervelend he die buikgriep die heerst! Hier eerst voor 2 weken geleden vriendlief, en een kleine week later was ik de sjaak! Bah ik moest ook goochelen met een emmer en een wc haha. Gelukkig was het maar 1 dagje.
Het heerst enorm, echt praktisch iedereen in mijn omgeving heeft het gehad. Ik heb het gehad toen ik 9 en 16 weken zwanger was, overgeven én diarree en de laatste keer ook koorts erbij. De eerste keer heeft de diarree 5 dagen aangehouden en de tweede keer was het braken/diarree na 1 dag over maar had ik nog 3 dagen koorts.... Bah, niks aan!! Heb veel liever de gewone griep dan de buikgriep.