Mijn swivel sweeper is kapot, ik ben bijna getrouwd met dat ding Hij zwiert hier dagelijks door de kamer om kruimels ed even snel weg te halen, even snel kattegrit op te vegen, maar hij laad niet meer op, dus wil zsm een nieuwe. Ik kan er uiteraard wel weer 1 via internet bestellen, maar ik vraag me af of hij ook bij de Blokker of Marskramer te krijgen is, weet iemand dat? Want dan heb ik hem vandaag nog
Goede vraag, ik heb hem toen van de tv gekocht. Dit is mijn 2e inmiddels, die opladerpunten (die in het stopcontact gaan) gaan los zitten, dus die punten gaan naar binnen, bij allebei nu dus :x Blijkbaar is ie daar gevoelig voor. Ik heb nu net hansaplast zitten plakken om de stekers eruit te houden, hij laad nu wel weer op, maar vind het een eng idee, (al zit het niet op de ijzertjes, puur om de stekers op hun plek te houden? Verder is het een superding, je kan er echt alles mee "zuigen", vind het echt veel fijner dan een kruimeldief of welk ander merk kruimelzuiger ook.
mmm dat werkt dus niet :x laad weer niet op..... Vanmiddag maar even industrielijm halen, kijken of ze dan vast zitten
En zelf een nieuwe stekkerkop erop zetten? Of zeg ik iets heel doms? Bij een lamp zet ik zo een nieuwe stekker kop erop. Ik weet niet hoe dat bij zo'n ding werkt?
Bij Kruimeldief Swivel Sweeper G2 online bij | OTTO kan je hem zo bestellen voor 34,99 excl. verzendkosten.
O kijk eens...bedankt.. Nu eens kijken of bestellen bij OTTO een goed idee is Nog nooit gedaan. TS, hij is echt goed toch?
Ja, ik vind hem super, echt stofzuigen is net iets beter misschien, maar hij gaat ook over mijn gladde kleden heen, houten vloer, tegels en laminaat. En ik krijg hem niet meer opgeladen :x Baal hier echt van. Is ook de oplader zelf die kapot is, die pinnen gaan los, is het enige nadeel van deze kruimelzuiger.