Ja hij is gaaf!! Wij hebben hem in de donkere paarse/bruine kleur gehad! Hij is ideaal. Enige minpuntje vond ik dat onze jongste maar kort in de reiswieg pastte. Deze is vrij klein. Ik heb toen echt ontzettend veel complimenten gehad over deze geweldige wagen! Heel veel plezier ermee.
Ik vind hem ook wel erg mooi. Ben alleen nooit zo van het rood, dat verkleurt altijd in de zon. Veel plezier ermee, het is zo lekker om ze beiden in 1 wagen te vervoeren.
thnxxx meiden!!! de reden voor rood is omdat dit het showmodel was en we er een leuke korting op kregen plus dat we het geslacht van deze beeb nog niet weten en rood zowel voor een jongen als meisje gaat
Mooi! Stomme vraag mischien maar ik vraag me altijd al hoe het gaat met dat boven elkaar zitten,met in en uit gaan,je kan er toch niet makkelijk bij en de onderste zit met een stoel in zijn gezicht zeg maar.
dit dus. lijkt me ook erg onhanig met in en uit halen etc, en zodra de wagenbak eraf kan kijkt het onderste kindje tegen het stoeltje aan de hele tijd. maar mooi is ie wel!
nou dat dachten wij dus ook maar in "live" zit er gewoon meer ruimte tussen zodat de kleine goed rond kan kijken plus dat wij dus al 3 kinds hebben en de jongste nu 13 maanden is het onhandig is om een andere wagen te kopen, ook onhaalbaar trouwens omdat het niet in de auto past haha voordeel is wel dat deze wagen ook om te bouwen is om 1 kindje te vervoeren
Inderdaad een hele mooie wagen zeg... @Gijsje en Zebra: Ik heb ooit bij een oppasgezin gewerkt met twee kleintjes. Die hadden ook een wagen (niet deze) waarbij je dus ook 2 gedeeltes onder elkaar had zeg maar. Het was altijd een 'gevecht' wie er onderin mocht zitten. Dus wie weet vinden kinderen het helemaal niet zo erg om tegen een stoeltje aan te kijken.