Klacht indienen tegen verzekeringsarts

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door mellepel25, 1 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    ik heb ook een vraagje..

Ik had vandaag een gesprek met een verzekeringsarts. Doordat ik heel slecht ben in persoonlijke gesprekken en ongelooflijk dichtklap en helaas ook niemand bij me had om me te ondersteunen heeft deze meneer naar 5 minuten de conclusie gemaakt dat ik weer gewoon aan het werk moet. Nu zou ik dat ook heel graag willen echter dit gaat echt niet. Ik heb zo weinig energie dat ik na een paar uurtjes op gewoon weer moet gaan liggen..doe ik dit niet, krijg ik een paniekaanval of een black-out. Zo kan ik toch niet gaan werken:S...

Hij beantwoorde mijn vragen ook op een zeer onproffesionele manier!! Verder stond er op de brief duidelijk dat er een uur uitgetrokken zou worden voor het gesprek...Soieso kwam hij ruim 20 minuten te laat en na 10 minuten was het voor hem al klaar :| Kan ik hierover een klacht indienen?

Mijn vraag is of ik een second opinion kan aanvragen of dat ik nu alleen nog maar bezwaar kan maken?

2. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Beste mellepel25,

Spijtig om te horen dat je geen goede ervaring hebt met de verzekeringsarts. Ik begrijp dat hij je hersteld meldt en jij het daar niet mee eens bent. In de schriftelijke bevestiging van zijn beslissing staat hoe je bezwaar kunt maken tegen de beslissing om je hersteld te melden. Actuele informatie over het maken van een bezwaar vindt je hier:Veelgestelde vragen

Het aanvragen van een second opinion is in deze situatie geen mogelijkheid.

Als je een klacht hebt over de behandeling door een medewerker van het UWV kun je die op verschillende manieren bij het UWV indienen.
    Actuele informatie daarover vindt je hier: Veelgestelde vragen

Ik wens je beterschap.

Met vriendelijke groet,

Brigitte
    UWV Webcare Team

Deel Deze Pagina