Hahaha, zie ik toch ineens dat het al vaker geopperd is. Laatst weer eens met goede hoop naar deze keten gegaan. Ik wilde iets kortere lagen (volume), maar niet teveel van mijn lengte af. Iets wat normaal gesproken bij de duurdere kapsalon prima lukt. Nu zag mijn haar na het knippen eruit alsof ik een ieniemini plukje dood haar onderaan had hangen. Super zonde van mijn uberlange en dikke haar, maar moet nu dus echt een heel stuk af . Ik ga er nu ECHT nooit meer naartoe.
Nouja, Danielle hierboven zegt net dat als je het op facebook meldt, ze er met alle liefde nóg een stuk voor je afhalen. Gratis! Sorry, niet grappig Ik vraag me altijd af hoe zo'n salon nog elke keer propvol kan zitten, als er zoveel mensen zijn met slechte ervaringen..
Tja, ze zijn goedkoop (hier in BE toch - alhoewel ik niet weet of ze hier nog zitten) en je moet meestal geen afspraak maken. En voor 't volk dat wegloopt krijgen ze ook elke keer nieuw volk binnen helaas. En bovendien doen ze ook nog es af en toe acties en promo's om nieuw volk te lokken. Hier naast mijn ouders een kleine keten en die doen toch telkens wat ik vraag. Als ze dat niet meer doen, dan zijn ze mij toch kwijt als klant. Een andere - zelfstandige - kapper uit de buurt is mij zo kwijt geraakt. Drie keer geweest, drie keer niet genoeg afgeknipt (ik heb lang haar, dus ik zie het ook niet ogenblikkelijk). Dan ga ik geen klacht indienen, maar blijf ik er gewoon weg.
Ami kappers? Ik heb dezelfde ervaring als jij, bij mij was het dus Ami. En maar hun zin doordrammen, bah. ik zou wel een klacht indienen.
Hahaha ook mijn eerste gedachte..laatst haar van mijn dochter laten kleuren..ik ga daar echt nooit nooit meer heen..bestaat een flink klachtenforum over hun, wij waren duidelijk niet de enige
Ach, ik ga regelmatig naar dei goedkope keten met een B. Het wachten is irritant, maar ik neem een boek mee en red me verder wel. Ik word niet altijd geweldig geknipt, maar tot nu toe nooit echt slecht. Laatst was de wachttijd lang en ben ik naar een andere, duurdere keten met een C geweest. Simpel verzoek: stukje eraf, laagjes weer op elkaar laten aansluiten en zorgen dat ik het nog in een staart kan doen i.v.m. sport. Dat laatste was blijkbaar een te grote opgave, want als ik nu mijn haar in een staart wil doen, blijven er flinke plukken los hangen. Ik heb bij die 'betere' kappers eigenlijk best vaak het idee dat ze gewoon doen wat ze zelf mooi vinden en niet echt naar de klant luisteren. Bij die goedkopere kapper doen ze gewoon wat ik vraag. Soms sluiten de laagjes wat minder mooi op elkaar aan. Maar ik kan wel altijd gewoon mijn haar in een staart doen zonder dat ik allerlei schuifjes moet gebruiken die ik dan weer verlies. Ik ga over dat soort dingen geen klacht indienen. Ik baal een paar weken, haal mijn schouders op en ga de volgende keer maar weer naar een andere kapper.
Zat ook al aan Ami te denken, en als het zo is ben ik bij dezelfde geweest als TO. Mijn haar is daar totaal verknipt het model wat ik wilde leek er niet op en bijknippen ho maar.
Nee, een andere, ook geen Ami. Ik wil hier de naam niet noemen, omdat ik van mening ben dat 1 kapster natuurlijk niet voor de hele keten spreekt.
Misschien wilde ze aangeven dat het knippen nog niet nodig was. De puntjes waren gewoon nog netjes.. Maar zei ze het niet zo vriendelijk.. Maar goed, de volgende keer gewoon naar een andere kapper gaan.