klacht indienen? tnt bezorger..

Discussie in 'De lounge' gestart door elsie22, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

vanmiddag werd er bij mij een pakketjes bezorg voor mij, mijn zoontje lag boven te slapen en ik was ook boven, ze belde heel vaak aan omdat ik even zo snel niet kon reageren en kloppen op de ramen en daarna hoorde ik gewoon de achterdeur open gaan en roepen hallo... die bezorgster dus! dat doe je toch niet? dus ik snel kijken of ze er nog was, kind inmiddels wakker geworden... en ze was er nog en ze zou zo wel terug komen met mijn pakje want ze moest iets opstarten ofzo maar toen ik zei dat ze niet zo hard moest aanbellen en op de ramen kloppen deed ze alsof ik gek was en toen ik zei er ligt hier een kind te slapen, ze weet dat hier een kindje is want ze bezorgt hier vaker. daar kon ze geen rekening mee houden, nee oke maar je hoeft niet zo vaak aan te bellen en op de ramen te kloppen en dan ook nog de achterdeur open doen en naar binnen roepen! kan ik hier nou een klacht over indienen? of wat vinden jullie ervan?

2. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Ik zou een klacht indienen! Vooral het feit dat ze gewoon achterom komen lopen!? Ik snap dat ze hun werk willen doen en het is ook wel fijn dat ze iets willen afleveren en niet zomaar weer het pakketje meenemen... maar dit is wel erg brutaal...

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ik zou zeker een klacht indienen!

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Tja ik weet niet of je bijv wel eens met deze bezorger praat ofzo? Misschien denkt ze dat ze je daardoor wat kent en is ze daarom misschien zo vrij. Als je die bezorger helemaal niet kent en ze loopt zo naar binnen dan was ik wel even pissig geweest. Maar een klacht indienen zou ik niet doen. Zou duidelijk aangeven dat je hier niet van gediend bent en doet ze het weer dan zou ik wel een klacht indienen.

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    ik vind dat een bezorger niet zo maar bij je naar binnen hoort te lopen en zou dat zoiezo nog eens kenbaar maken bij haar.

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    BELACHELIJK!! Ik zou zeker een klacht indienen! Vind het echt niet kunnen..

Heb het laatst ook gehad, heel brutale TNT-bezorger, ik wilde pakketje voor overburen niet aannemen omdat ik die mensen echt verschrikkelijk vindt (net als de rest van de buurt), hij ging me toch een partij te keer met allerlei scheldwoorden. Ik heb gelijk een klacht ingediend net als mijn buurvrouw.

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    ja, doen.

Wel de barcode erbij houden van het betreffende pakket anders kunnen ze niks (heb het ook al een keer voorgehad en had de verpakking van het pakket al weggedaan,vette pech).

8. vive2

vive2 Fanatiek lid

Absoluut klacht indienen! Gaat veel te ver, 't is wel jouw privacy hoor. Hier ook een vreemde postbode; hij bezorgt brieven gewoon verkeerd. Laatst een envelop: "VOORKOM AFSLUITING" van het waterbedrijf. Bij mij bezorgd terwijl -ie geadresseerd was aan een ander en helemaal niet voor ons bedoeld was. Ook krijgen we vaak kaartjes en andere brieven die niet voor ons zijn maar een andere straat met ons huisnummer. Ik breng ze meestal dezelfde dag nog even weg naar het juiste adres, maar misschien doen anderen het wel niet en loop ik post mis!

9. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Wat een onbeschoft mens zeg. Als er niemand open doet dan doe je een briefje in de bus, je gaat toch niet zomaar achterom. Dat vind ik echt niet kunnen is zeker een klacht waard.

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb een klacht ingedient en de mevrouw aan de telefoon was hel aardig, ze vertelde idd dat achterom lopen echt niet mag! ze vond het heel raar en ging een melding maken!

11. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik zou zeker ook doen, maar ik heb wel de stekker uit de bel en briefje svp kloppen.

ik had eerst svp kloppen en belde ze nog aan, ik zat elke keer met huilend kind die wakker was geworden.....
    dus ik heb d estekker eruit en bevalt prima":)

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

meestal zie ik die mensen wel aankomen en doe ik de deur vast open, maar nu was ik dus ook boven dus had haar niet zien aankomen. maar voortaan ook maar een briefje idd.

13. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oh wat aso zeg, zou ik zeker wel melden! ze mogen echt niet zomaar bij je binnenkomen....

ik heb ook een *** bezorger gehad vandaag, volgens mij was het van dns netherlands pakketservice.. was er voorheen nog niet bekend mee maar heb wat verpakkingsmateriaal ingekocht bij een groothandel en die werken met deze pakketservice... nou voor de tweede keer staan ze aan de deur, ik sta boven en hoor die vrachtauto.... hoor geen bel dus denk zal voor iemand anders zijn... was bezig mijn dochters aan te kleden... hoor ik ineens iets door de bus vallen en rijd die bus weg... ja hoor een niet thuis bericht! die man heeft nieteens aangebeld! kan ik weer bellen voor een nieuwe afspraak en de hele dag thuis zitten wachten! echt heel slecht... word ik ook nog afgesnauwd aan de telefoon door en heel onaardig mens..... helaas is dit de laatste keer dat ik daar producten afneem, wel jammer want ze hebben goed spul en niet zo duur.... maar ik kan het me niet veroorloven om een week zonder verpakkingsmateriaal te zitten dus ik ben weer op zoek naar een andere leverancier...

iemand nog tips misschien? Ik zoek verzenddozen voor kleding, pakpapier en tape......

14. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje dat is inderdaad slecht
    goed dat je er een melding van hebt gemaakt..

ben blij dat ik hier een super lieve tnt bezorger en post bezorger heb
    zijn echt heel lief
    als ik er niet ben geeft hij het af bij mijn moeder echt super..

15. froukje2010

froukje2010 Nieuw lid

21 jun 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou zeker een klacht indienen. hier zetten ze wel eens pakketjes ook gewoon achter het huis. ook als het regent!?!

16. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Belachelijk!!! Goed dat je een klacht hebt ingediend! Ik zou echt kwaad worden....

17. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.981
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Goed dat je het gemeld.

Ik denk trouwens dat je hier ook nog een andere les uit kunt leren. Doe je achterdeur op slot als je boven bent! Deze mevrouw roept nog, dieven doen dit niet!

18. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik zou het ook niet pikken inderdaad!
    Hier gebeurt het vaak dat ze aanbellen en dat ze al bij de buren staan, voordat ik uberhaupt bij de deur ben! En zo groot is ons huis nou ook weer niet. Gelukkig hebben ze hier niet de mogelijkheid om makkelijk bij ons achterom te komen. Het gebeurt hier wel heel vaak dat ze aanbellen en daarna direct op de ramen rammen. Maar dit komt weer omdat de bel van buiten uit niet te horen is. Daar kan ik nog mee leven...

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik was ook echt pissig! heb het ook tegen haar gezegd dat ik dit niet leuk vond, maar geen reactie! dus dan maar bellen.. en idd voortaan de deur maar op slot als ik boven ben...

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ben waarschijnlijk weer de enigste op het foum die geen klacht in zou dienen.

Ik vind het waardeloos dat we in een maatschappij leven waarbij mensen die wat extra service willen verlenen.(het pakje hoe dan ook bezorgen omdat je weet dat de bewoner thuis is)
    dan ook nog een officiele klacht krijgen

ik heb al ik weet niet hoeveeltopics gelezen over pakjes bezorgers die te weinig moeite doen.

Ik zou echt blij zijn met een pakjesbezorger die even naar binnen roept, misschien komt het omdat ik in een dorp woon (naast rotterdam) en veel vetrrouwen in de mens heb

Deel Deze Pagina