ik woon ook in een dorp, maar dan nog vind ik best aso! de mevrouw aan de telefoon zei ook dat het niet mag.
zou t zeker doen, wat brutaal om dan achterom te lopen en je deur open te trekken en te gaan roepen:S...voor hetzelfde geld huppel je in je nakie door de woonkamer ofzo en staat die madam ineens voor je neud...iek...
Oh ik ben altijd blij als hij het even om het hoekje legt. Hij doet dat trouwens wel met de deur op het kiertje, anders heeft hij een boze hond aan zijn kont Dus nee, ik zou geen klacht in dienen.
dat je het vervelend vind dat iemand achterom gaat kan ik prima begrijpen, maar ik schik er gewoon van dat zoveel mensen een officiele klacht in zouden dienen. je hebt tegen haar gezegd dat je er niet van gediend ben dan is het, voor mij, niet nodig om een officiele klacht in te dienen ik ben gewoon bang dat we hier steeds meer amerikaanse toestanden krijgen dat mensen elkaar gaan aanklagen en dergelijke
nou ik kom uit een grote stad, en er moet hier geen vreemde binnelopen hoor! een tnt bezorgder is niet per defenitie een betrouwbaar persoon...er worden hier genoeg overvallen gedaan in tnt pakkies...dus ik vind het niet raar...je gaat niet als een gek lopen bellen en kloppen... hier heb ik ook wel es meegemaakt dat ik niet zo snel kon reageren, hij belde 2 maal aan, en bezorgde het daarna bij de buurvrouw (wile dat doen, ik was op tijd)
het is ook meer hoe zij reageerde! ik vind het gewoon niet fijn dat er een onbekend iemand zomaar even achterom komt. maargoed ieder zijn of haar mening natuurlijk! verder zou ik er niks mee doen hoor.
Compleet belachelijk zeg. Ik woon ook in een dorp en maak wel s een praatje met de bezorgster maar ze zou toch echt niet moeten wagen om zomaar achterom te komen. Heel goed dat je een klacht hebt ingediend.
groot gelijk dat je een klacht hebt ingediend. Dat ze achterom binnenkomt vind ik persoonlijk niet kunnen, maar vooral om het feit dat ze niet reageert op je opmerkingen of excuses aanbiedt voor haar kloppen/achterom komen/kind wakker maken Hier komt ook een vervelende miep. Heb toen we op ons vorige adres woonden ook n klacht ingediend tegen haar, maar omdat ik geen barcode had konden ze er niets mee: die trut liet mij beneden (flat) een pakketje ophalen voor buren (had al 3x superlang de bel ingedrukt gehouden) en was weg toen ik (zwanger met op dat moment veel rugklachten) beneden kwam. pffffff schijnt dat ze per pakketje betaald krijgen en dus liever niet terugkomen. Dat vertelde toen iemand die bij de tnt werkte tegen mij. Op het postkantoor/servicepunt hier op het winkelcentrum hebben ze ook al een hekel aan haar...
Dat is dikke flauwekul niet achterin mogen lopen, Ik werk ook als bezorger in de pakketten nu 6 jaar, Als ik iemand binnen.hoor ja dan bellen wij ook een keer extra aan En als er niemand komt lopen wij ook achterom Maar ja dat scheelt wij hebben wel allemaal goed contact met de Mensen, van sommige hebben wij ook sleutels dat als er iets is Kan het zo binnen gezet worden! Mensen zeuren tegenwoordig te snel.. Omdat ze allemaal verwend zijn dat alles zo bij ze aan de voordeur/achterdeur/burenword afgeleverd en ze zelf alleen maar op hun luie kont de hele dag Niks beters te doen hebben dan achter de computer te zitten. Geven ze de kinderen de schuld, dat ze de stad niet meer in kunnen Maar om zo iets nou een klacht in te dienen nee, wees blij dat ze even riep Had ze weggegaan was het ook niet goed geweest! Dan was er wel een klacht gekomen van ik was er wel maar ze waren of te snel weg of ze hebben niet aangebeld
@ guppy: je mag nooit of te nimmer zomaar bij iemand ongevraagd naar binnenlopen. Dat is huisvredebreuk en kan je in principe gewoon de politie voor bellen. Zou wat zijn zeg dat bezorgers dat 'recht' hebben. Denk dat dan veel criminelen een bijbaantje bij tnt/dhl enz. gaan nemen. Lekker makkelijk.
Een deur op een kier doen en roepen nou sorry hoor Naar binnen lopen ok lijkt me ook niet normaal zou ik ook niet willen maar even roepen kom op zeg Maar ja dat scheelt wij hebben allemaal leuke mensen in de routes Die we rijden en die alleen maar blij zijn en niet zeuren. Dat scheelt dat je hele goeie afspraken met de mensen maakt!! Maar dat zeggen sommige kunnen niks anders dan zeuren
buiten dat, hoef ik de bezorger niet goed te kennen, komt alleen maar een pakketje bezorgen... laat mij lekker met mn luie reet wachten op mn pakketje, waarvoor ik heb betaald.. de bezorgkosten inbegrepen
Ik zou niet de moeite nemen om op Guppy te reageren. Blijkbaar is dat account alleen aangemaakt om de boel hier een beetje op te jutten.
ik ga toch even reageren op guppy, ik vind het gewoon niet nodig dat ze keihard op het raam staat te bonzen en dan ook nog achterom loopt, ik heb dit 2x tegen deze mevrouw gezegt en die reageerde hier niet op. als ik een briefje op het raam hang met dat het pakketje bij de buren bezorgd mag worden en die ook een handtekening mag zetten kan het ineens wel.
Ik zou er ook absoluut niet van gediend zijn dat de postbode gewoon even achterom kwam dus ik zou er zeker even een melding van maken. Laatst heeft hier de postbode wel een briefje in de bus gedaan met haar mobiele nummer zodat ik haar even kon bellen, dan kwam ze alsnog het pakje brengen. Ze bezorgt hier al jaren en dat vond ik echt enorm aardig en 1000x gepaster dan zomaar achterom komen.
ik heb een hele lieve postbezorger. ik hoor onze bel niet altijd en dan klopt ie op het grote voorraam en zwaait dan. soms schrik ik daar natuurlijk wel van, omdat je het niet altijd verwacht. ik zou er persoonlijk niet heel veel moeite mee hebben mocht ie aan mijn achterdeur staan roepen. maar goed dat komt ook omdat ik hem inmiddels "ken" en we altijd dezelfde hebben. ik kan best voorstellen dat de manier waarop het bij ts ging niet echt fijn was. voor een offiele klacht zou ik het zelf na 1 keer nog te vroeg vinden. deed ze het bijv. volgende week weer op dezelfde manier, dan zou ik er ook iets van gaan zeggen hoor.
Niemand kan voor ts bepalen of het wel of niet gewenst is als iemand van de tnt achterom komt. Als zij dat niet wil heeft de postbezorger dat te accepteren. Ik zelf vind het ook brutaal! Misschien kun je gewoon eens bellen met tnt of het normaal is wat de bezorger doet en aangeven dat jij daar niet van gedient bent.