seriously vind het echt knap dat jij ons blijkbaar allemaal zo goed kent, dat we de hele dag met onze luie reet achter de pc zitten en niks beters te doen hebben. seriously get a life!
hahaha ik heb toch ook ff gespiekt bij guppie heeft alleen nog hier geschreven. volgens mij zit er iemand bewust te stangen.
ja ik dacht ookal zoiets.... met 3 berichten kan het haast niet anders... wie gaat er anfders na net nieuw te zijn hier zo lopen te stangen? achja.... die zit zelf schijnbaar de hele dag op dr reet achter de pc........
ahahahahahah serieus...sorry maa dit is echt triest... dus zelf is die persoon hier onwijs mee bezig, wie zit er nou met zn luie reet ... sorry maar dat mensen dit doen hahaha ehct TE lachwekkend
Ik zou ook een klacht indienen. Ben er zeker niet van gediend dat onbekende hier binnen komen wandelen. Wie weet heb ik het net erg gezellig met mijn vriend/zit ik weeën weg te puffen oid Een aantal familieleden van ons hebben onze huissleutel maar zelfs van hun zou ik niet willen dat ze zomaar even binnen komen met de sleutel. Waar is mijn privacy dan? edit; en het is maar goed dat er nog mensen op hun luie kont achter de pc zitten anders zou guppy niet eens werk hebben
ik heb idd ook aangegeven dat ik dat niet op prijs stel, de mevrouw aan de telefoon was heel aardig en vertelde mij ook dat dit gewoon niet mag omdat het prive is.
ja hier is achterkomen heel normaal, hier doet de voorbel het geeneens bij meeste huizen kijk dat ze zo vaak moet aanbellen . je had natuurlijk ook gewoon wat sneller de deur kunnen opendoen zeker als je weet dat je kleintje ligt te slapen dan zorg je er gewoon voor dat ze geen twee keer hoeven aan te bellen denk ik dan maar.. Maar goed blijkbaar ben ik wat makkelijker en socialer ingesteld en vind ik dat wel gezellig als ze een beetje moeite doen om een pakketje af te leveren, ik vind het persoonlijk irritanter als ze maar 1 keer bellen, 5 seconden wachten en dan meteen wegrijden of nog erger een pakket! door de brievenbus proberen te duwen (terwijl er betaald is voor een pakketservice) dat gebeurd hier soms wel eens dan zie je zo'n jong joch zitten in de auto wat duidelijk geen zin heeft in zijn werk. De echte postbode maak ik ook altijd even praatje mee als het zo uitkomt...
Nou hier is de poort gewoon altijd op slot hoor! Met al die rare verhalen tegenwoordig kun je niet voorzichtig genoeg zijn, maar dat is mijn mening.
het lukte me niet om zo snel bij de deur te zijn.. groot huis... en toen ze later terug kwam zat ik dichtbij de deur en hoorde haar aanbellen dus ik stond op en ze stond al gelijk weer bij het raam..
aanbellen is 1 ding, en aanbellen ga ik niet rennen door mn huis, omdat die persoon te ongeduldig is... het is heel nromaal bij iemand aan te bellen...vervolgens wacht je gewoon...als je weet dat iemand thuis is...bel je nogmaals, iets langer of snel 3x achter elkaar or whatever... maar je gaat niet aan iemand huis zitten..tenzij je zoooo goed met die mensen contact hebt en het afgesproken hebt..maar kom nou...is niet de normaalste zaak..
ik kan me echt niet voorstellen dat mensen op zo'n warme klamme dag zo in de stress schieten van een bezorgster die graag haar pakje af wil geven die belt, klopt en de deur opendoet en hallo roept ik blijf het een goede bezorgster vinden
Je bent niet helemaal alleen...ik zou ook geen klacht indienen. Ze was misschien niet zo vriendelijk maar ik zou ook vriendelijk verzoeken niet meer achterom te komen (als ik dat ook echt erg zou vinden natuurlijk) en het daarbij laten. Doet ze het nou een andere keer weer dan zou ik waarschijnlijk wel bellen. Waarschijnlijk wilde ze ook gewoon een extra service bieden omdat ze wist dat je thuis was. Niet handig maar om nou meteen een klacht in te dienen. Maar goed, ik ben dan ook net als degene hierboven dat we inderdaad van die Amerikaanse toestanden gaan krijgen en iedereen zo vreselijk onaardig tegen elkaar gaat doen...volgens mij lossen we veel meer op door een vriendelijk gesprek met elkaar aan te gaan ipv direct heel veel heisa te gaan maken.
volgens mij gaat het TS erom, dat ondanks dat zij het heeft gezegd tegen de bezorgster daar niet van gediend te zijn, zij geen respons kreeg...dat is de reden waarom ze toch even heeft gebeld...dat is gewoon onbeschoft...als het zo vriendelijk bedoelt was....had de bezorgster het ehct wel gezegd van "oh sorry mevrouw, maar ik wist dat u er was...en blablabla"...da lijtk mij wel zo netjes...dit gedrag veroorzaakt juist dat mensne niet aardig tegen elkaar doen...
Wat de TS ook al aangaf is dat de bezorgster gewoon niet geen reageert op haar als ze zegt dat ze daar niet van gedient is. Dat vind ik heel onbeschoft, laat staan dat je bij iemand naar binnen stapt en begint te roepen! Had ze hier niet kunnen doen, dan had ze een hond naar haar zien lachen. Ik vind dit zeker wel een klacht waardig. TS heeft aangegeven dat ze het niet prettig vond maar de bezorgster doet en krijgt daar geen reactie op, dan maar hoger op hoor!
Ik zou al niet blij worden als er na 1x bellen en geen reactie nog vaker gebeld wordt en geklopt op het raam. Wat als je ligt te slapen, aan het vrijen bent, staat te douchen, op de wc zit, gewoon geen zin hebt om open te doen, zo kan ik nog wel honderd dingen bedenken. Je maakt toch zelf uit of je open wilt doen? Achterom lopen vind ik ook erg onbeschoft en ik vind het goed dat je TNT hebt gebeld! Ik denk niet dat er iets mee gebeurt, maar dan ben jij tenminste je frustratie kwijt.
Hier komt de pakjesbezorger ook de achtertuin in gelopen als hij ziet dat ik thuis ben en niet direct kan opendoen. Vind ik helemaal niet erg, en heb hem trouwens gezegd dat hij dat altijd mag doen. Is ook altijd dezelfde en ik heb liever mijn pakketjes vandaag dan morgen . Maar moest iemand zo onbeschoft doen zou ik er toch ook ff een melding van maken. Het scheelt dat wij echt een sympathieke bezorger hebben en we ook in een klein dorpje wonen.
Ik vind achterom lopen en de deur opendoen ook not done (je kent de postbezorger immers niet) dus daar zou ik ook een klacht over indiennen maar dat ze te hard aanbelt terwijl je kindje slaapt, dat kan ze niet ruiken en ik ben van mening dat een kindje daar gewoon tegen zou moeten kunnen. Je kan ze immers niet in een geluidsdicht coconnetje houden. Daarover, en het kloppen, kun je geen klacht over indienen.