Hey meiden, Ik heb ongeveer 3 weken geleden een kijkoperatie gehad. De uitslag was redelijk positief. In mijn rechter eileider zag de chirurg wat weerstand, toen hij het contrastvloeistoef in had gespoten en op mijn linker eierstok had hij wat restanten van een ontsteking gevonden. Alles is weggehaald en schoongespoeld. De chirurg had gezegd dat het allemaal geen belemmering mocht geven, maargoed, we zijn nog steeds niet zwanger, dus voor ons ergens wel een belemmering. Ik heb al van verschillende mensen gehoord, dat de kans op zwangerschap best toeneemt als je een kijkoperatie hebt gehad en alles is doorgespoten. Nu ben ik benieuwd hoeveel van jullie na een kijkoperatie zwanger zijn geworden, vandaag een polletje Liefs Kweb
Ik heb 26 mei een hsg gehad niet dmv kijkoperatie en dit is mijn test 4 dagen voor nod...hopelijk wordt hij gauw duidelijker..
Hoi hoi, Dina, jammer dat het nog niet gelukt is. Ik ga voor je duimen. Jaira, gefeliciteerd meid. 4 dagen voor nod...vind um al aardig duidelijk. Over een paar dagen heb je een vette 2e streep !!