Ik zou hem een beleefde mail sturen dat je dit liever zelf verteld had en dat hij niet het recht heeft ivm privacy om dit voor jou te doen. Ik neem aan dat er nog iemand boven hem staat? Diegene zou ik meenemen in een (b)cc.
Te snel met reageren. Gefeliciteerd!! Geniet van je zwangerschap en probeer je hier niet al te druk over te maken.
Oh als je shit wil hebben is dit wel de manier. Net mailtje prima, maar zou diegene even de kans geven om het zelf recht te zetten en niet meteen de leidinggevende mee te nemen in cc.
Ja, maar met al zo'n geschiedenis, dan zou ik daar wel voor kiezen persoonlijk. Na ene foutje niet, maar deze leidinggevende heeft al aardig bewezen een eikel te zijn en zou ik een keer op z'n plaats zetten via een hogere leidinggevende.
Dat kun je doen, maar dan moet je ook bereid zijn de consequenties te dragen, want als het echt zo'n eikel is blijft het daar dan niet bij.
Absoluut hoor, het kan escaleren. Kan ook juist er voor zorgen dat meneer een keer gecorrigeerd wordt en er een goed gesprek volgt. Beide is mogelijk en moet je rekening mee houden.
Ja ik heb het benoemd in mijn gesprek. Ze vroeg ook nog of hij contact met mij had opgenomen in de weken dat ik ziek was. Dat was ook niet zo. Ze vond het allemaal heel raar en apart en niet kunnen. Maar ze gaf mee om het los te laten en mij te focussen op mijn zwangerschap. Voorlopig laat ze mij ook niet werken.