Tweedehands Easywalker duo

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Puck1, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Dag dames,

Ik vroeg me wat af. We zijn op zoek naar een easywalker duo en hebben er nu een gevonden die we kunnen overnemen voor 300 euro incl. reiswieg en adapters (1 paar). Wel is het foam van de duwstang beschadigd. Is dit een redelijke prijs of niet? Ik heb er niet zo veel verstand van en vind het nog wel een beetje prijzig voor een tweedehands die ook nog beschadigd is. Graag hoor ik jullie mening, ik zal het er ook nog eens met mijn man over hebben. Alvast bedankt, liefs Puck.

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Tsja... Een nieuwe easywalker kost ongeveer 750 euro, een reiswieg 200 en een setje adapters 45... Dat zou in jouw geval 995 euro zijn als je een nieuwe zou gaan kopen...

Hoe oud is de easywalker en hoe beschadigd is het foam (moet zeggen, ik heb een nieuwe en ben hem in oktober 2010 gaan gebruiken en mijn foam is ook al aan het beschadigen hoor en wij gaan er erg netjes mee om!!!)

3. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik zou eerst ook een easywalker duo overnemen, maar heb een veel mooiere EN geheel nieuw gevonden; de firstwheels city twin!

79 euro erbij en je hebt hem splinternieuw uit de winkel..:)

4. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    hier met 2 buggyzittingen..

5. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    en je kunt de buggyzittingen draaien..

6. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    het verschil in comfort is wel heeeeel erg groot tussen de easywalker en de firstwheels, niet te vergelijken.

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    wij hebben de duowalker gekocht voor 300 euro dacht ik (of 350)
    we dachten dat er niks mis mee was, maar bleek 1 wiel toch een soort van stuk te zijn, kan alleen nog maar in zwenkstand. maar dat vind ik niet erg.

wij hadden 2 wandelwagen inzetten, een beugel, mc adapters, reiswieg en regenhoes (kregen er ook nog een mc bij)
    de wagen was als nieuw, wij hadden hem echt voor heel weinig.

8. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Je hebt gelijk!
    Lees net allemaal slechte recensies over de Firstwheel city twin.
    Balen! Hij ziet er mooi uit, maar dat is natuurlijk een mooie bijkomstigheid.
    Lees dat hij niet goed tegen hobbels en drempels bestand is...voorwieltjes die eraf donderen, zitjes die te krap zijn, maar de wagen zelf is 78 cm breed!

Ach dan maar verder zoeken!
    De Easywalker duo lijkt me nu ook wel wat, maar hij is wel meteen stukken duurder en heb dat geld nu niet. En op MP ook niks leuks te vinden nu.

Deel Deze Pagina