Hoi allemaal, Ik had nog een test van Clearblue in huis maar daar stond een datum op van 07/2010. Zit nu op dag 39 na m'n laatste menstruatie en was zo benieuwd en onzeker of ik nu zwanger zou zijn dus heb die test gebruikt. (deze gaf over duidelijk positief aan!!) Ik ben nog niet zo lang geleden gestopt met de pil en heb pas 2 menstruaties gehad, 1 na t stoppen v.d. pil en de ander op dag 30. Dus kan nog niet echt spreken van een "normale" cyclus. Wat denken jullie? Was in ieder geval van plan om v.d. week maar even een nieuw testje te kopen of urine bij huisarts langs te brengen?? Alvast bedankt voor jullie reacties. xxx
Lijkt me aan de ene kant een beetje raar dat een test over de datum kan zijn, misschien kleurstof ingedroogd weet ik het haha.. Toch maar even opnieuw testen.. hoop voor je dat het net zo positief uitpakt! Spannend, ik begin net aan de 2de ronde en ook na pilstop eerst ongi na 30 dagen.. Als jij nu positief nieuws hebt ergens deze dagen geloof ik er ook weer in! Succes!
Ik heb geen idee of dat wat uitmaakt. Ik zou gewoon nog een testje doen, dan weet je het zeker. Ik hoop dat die ook weer positief is!
Ik denk niet dat zo'n test ineens op andere stofjes gaat reageren hoor. Hij zal wel hcg gevonden hebben. Andersom kan ik me wel voorstellen: dat de gevoeligheid minder wordt. Ik zeg dus gefeliciteerd...
Bedankt voor de reacties allemaal!! Heb het voornemen om morgen maar een nieuwe test te kopen en dan einde v.d. week nog een keer testen? Ben benieuwd!!
Weetje meiden ik vind t erg spannend om weer te testen. De eerste keer was ik ook al vrij snel zwanger en toen wist ik het ook vrij snel. Ik al dat ik verder was en het is verkeerd afgelopen. ( met veel gedoe er omheen) Daardoor ook nu een beetje onzeker wat te doen omdat ik van alles lijk te voelen in m'n buik en bang ben dat t misschien weer fout gaat. Heb de test wel in huis, misschien morgen ochtend maar proberen.....
Waarom niet gewoon nu meid, dan ben je wel uit de onzekerheid, en de kans dat een zwangerschap een 2e keer goed gaat is vaak groter dan dat het weer mis zou gaan (is mij bij mijn mk in maart verteld) ik ben nu ook weer zwanger en ook onzeker maar vind het wel fijn om te weten dat er weer iets groeit, en zo kan ik ook rekenschap houden met wat ik eet natuurlijk. meid als ik jou was zou ik wel testen maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten X blijf je volgen!
Hey meis, ik snap je redenatie goed hoor, maar stel dat je nu poditief test kun je een afspraak maken met de ha. Die zal ervoor zorgen dat je zwanherschap zo goed mogelijk verloopt... En de onzekerheid is weg.. N grote stresfactor minder.. Succes x x x
Ik heb er geen verstand van, maar als ik logisch nadenk, zou je zeggen dat de test eerder negatief zou testen ipv positief, dan dat hij positief aangeeft terwijl het eigenlijk negatief moet zijn. Oftewel dat hij door de lange periode niet meer reageert op hcg. Dus als hij zwanger zegt bij overdatum, denk ik dat je dus echt harstikke zwanger bent hoor. Voorzichtig gefeliciteerd
Hoi meiden, En ..... test was v.d. week inderdaad weer positief! We zijn dus ZWANGER!!! Nog wel een raar en soms pijnlijk gevoel gehad, gaat nu gelukkig weer beter. Er waren zoveel overeenkomsten met vier jaar gelden, dat zat me ook niet helemaal lekker. Een maandag inderdaad maar even contact opnemen met huisarts of verloskundige. Heb eigenlijk nog geen idee hoe ver ik zou zijn, had maar 1 normale periode nadat ik gestopt was met de pil. ????? Zo dan maar even handtekening veranderen. Kan t nog steeds niet geloven, nog een beetje werkelijk allemaal. Ben gewoon opeens ook helemaal blanco, van hoe zat t ookal weer, wat mag je wel eten en wat niet etc. Meiden bedankt voor jullie berichtjes en steun!!
Even een laten uitrekenen wanneer uitgerekend datum zou zijn en dan maar die eerste periode van 30 dgn aan gehouden. 13-01-2013 Nu hopen dat alles goed is en blijft gaan!!