nu ik zwanger ben ben ik verslaaft aan de deze bak zoo lekker.. k had 4 bakken gehaald en de eerste bak had ik de helft van opgegeten en daarna in de koelkast de volgende dag doe ik de bak open en is het gewoon water leek wel drinken met stukjes peer.. met de 2de bak net zo de 3e ook en de 4e ook:S:S:S erg zonde is natuurlijk toch niet zo dat ik die bak in 1 keer moet opeten..:S:S wie herkent dit heb net een klacht gestuurt naar zuivelhoeve
Eet je rechtstreeks uit de bak? Zo ja, dan is het waarschijnlijk door speeksel, hiervan word de vla dun
bij de eerste bak dacht ik ach kan gebeuren bij de 2de bak dacht ik huh wat is dat dan en bij de laatste bak vond ik het niet leuk meer hahahahah
Volgens mijn man noemen ze dit Amilaze. De zetmeel in de vla wordt afgebroken. Oorzaak kan zijn verkeerde bewaar temperatuur of met een vuile lepel uitscheppen. Hij werkt bij Friesland Campina en hij vult ook vla's af.
oke maar een vuile lepel heb een schone gebruikt en bij elke bak en de tempratuur gewoon koelkast en andere vla's hebben daar geen last van hihihihihi... ach kan altijd gebeuren heb zuivelhoeve gemailt wacht hun andwoord af tnks meideennn
Zal er is op letten, heb net een bak met boer´n vla met yoghurt en aardbei open gemaakt, zal is kijken hoe het er morgen bij staat
Is toch altijd met yoghurt? Omdat je lepel van metaal is wordt het dunner of zo. Gewoon ff roeren en dan is het weer goed.
Ik had gisteren de yoghurt met aardbei opengemaakt en nou was het vanavond idd ook wat waterig. Heb 'm gewoon doorgeroerd en opgegeten, was gewoon goed.
Het lijkt mij dat dit komt doordat het water wat er in zit er gewoon bovenop komt te liggen (stoofpeertjes bevatten bijvoorbeeld al veel vocht). Ik heb dit best vaak met verschillende dingen, gewoon even roeren en het is weer goed.
Inderdaad, flink roeren en eten maarrrr. Heb ik ook altijd met de magere kwark van de aldi. De dag na het openen staat er 3 liter water op.. even roeren en hij kan er weer mee door!
Nou flink roeren helpt niet want het is helemaal water he echt heel erg.... Daar valt niks aan te roeren hahahahahaha.. Kan het wel met een rietje opdrinken maar vind dat niet zo heel lekker. ... En het is vla geen yogurt. .. Heb nog een beetje over ben benieuwd hoe dat eruit ziet morgen hahahahaha