hallo dames, ik kwam bij toeval op een site terecht met alemaal tips over hoe je je op moet maken welke kleur het beste bij je ogen en huid past en als je van die over hangende oogleden hebt of diepliggende ogen hebt of je ogen ver van elkaar vandaan staan zulke dingen hoe breng je je foundation het mooiste op: http://www.makemeover.org/ dit wou ik even met jullie delen ik haal er handige tips vandaan aangezien ik nooit zo goed weet hoe ik me mooi op kan maken hoop dat jullie er wat aan hebben succes!
Jammer, 't is geblokkeerd hier op m'n werk (pssssh ) Maar ik ga thuis zeker even kijken, want ik ben echt een kneus op het gebied van make-up, hahahaha
he was al bang dat ik de enige dummie was als het op opmaken komt.... zie altijd vrouwen lopen endat zit dan zo mooi waarom kan ik dat niet!) heb gisteren alemaal nieuw besteld bij yves rouche dus wou tips kwam op die site ik denk dat MOET ik delen haha
ik heb diepliggende, kleine, gerimpelde, opgezwollen, rode ogen die te dicht bij elkaar staan met hele dikke donkere wallen eronder. is daar ook een goede tip voor?
staat vast wel iets op voor wallen en er staan ook wel tips op voor diepliggende ogen en kleine ogen kwestie van combineren denk ik tegen de rimpels botox? (grapje)
ohja, een zonnebril is een goede tip 8) en volgens mij heb je tegenwoordig ook hele hippe hoofddoekjes
Tegen donkere kringen onder je ogen helpt touche eclat van YSL heel erg goed! Ik kan echt niet meer zonder.