klacht oxxio

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama81, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dushi

Dushi Niet meer actief

Zoals eerder genoemd heet de commissie nu Energie en Water. Je kunt een klacht digitaal indienen op de site

www.degeschillencommissie.nl

Tja, wat kan ik zeggen. Ik werk bij De Geschillencommissie. Voor advies sturen wij mensen naar de Consuwijzer. Wij geven wel aan niet op de laatste aanmaning te wachten, voordat je de klacht aan ons voor wilt leggen of er sowieso iets aan wil doen.

Succes meiden.

2. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    oxxio praat er niet over wat zijn dat toch een stelletje *&^%%% sorry.

Echt we zaten lekker en goed bij nuon net bevallen komt er iemand aan de deur.dus je wilt niets liever dan goedkoper in de jaarnota uitkomen.

Nou we hadden het geweten. per maand 138(begon het en is nu 156 ofzo + electra 55 euro.
    weet niet zeker mijn vriend let daar beter op.

Dus met jaar nota 896 terug gekregen net voor de maand dat we lekker op vakantie gingen naar curacao.
    Wij dus bellen voor zekerheid enz,hebben we er wel recht op.
    JA WAS HUN ANTWOORD we hebben bijna 2 weken erachteraan gebeld bijna telkens andere medewerker aan de lijn gehad.
    zelfs iemand die erover gaat een baas onder baas.

Nou wij blij lekker we gaan op vakantie met extra zak centje.

Komen we terug krijgen we januari bericht terug betalen het hele bedrag 896 wij wisten niet waar we moesten gaan of om ons klacht duidelijk te maken wie dit keer fout zaten.

Zijn daarvoor al een aatal keren schriftelijk afgemeld terwijl hun ons weer sturen van bedankt voor t aanmelden.
    Terwijl we ons afgemeld hadden.

Nu willen we terug naar nuon zeggen ze dat we een contract hebben van 5 jaar .ik zei mooi niet . :evil:
    we zaten namelijk nog in de proeftijd van 3 maanden. en telkens wanneer we stop probeerde te zetten krijgen we een brief binnen van u bent goed aangemeld.

NOU JA ZEG TE GEK VOOR WOORDEN.
    nU zitten we er nog steeds aan vast.
    er is nu een brief naar NUON gegaan om ons aan te melden.Hopen dat het strax wel over is met die OXXIO.
    Ow wat zijn hun toch slecht

Ik hoop dat het je lukt met een regeling,want wij hebben nu dat we 50 euro ofzo betalen elke maand. het bedrag 800 nog wat is veel maar minder dan die van jullie.
    We hadden ook gevraagd of we een bedrag kunden storten als we meer kwijt konden maar nee hoor dat kan niet moeten elke maand automatisch gebeuren.
    toch niet normaal he!
    :rolleyes:

3. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ja dat vind ik ook zo bezopen, je kan tussentijds niet eens meer aflossen, dat vind ik echt belachelijk!

Maar ik heb eneco gebeld, waar we voorheen zaten, daar betaalden we vroeger bijna € 200,- per maand en kregen dan aan het eind van het jaar wel geld terug. Nu bij oxxio zitten we voor € 104,-per maand, die scheelt dus bijna de helft. Het ziet er dus naar uit dat wij gewoon die € 2000,- verschuldigd zijn aan oxxio. Wel heb ik gevraagd of ik over kan stappen naar eneco, terwijl mijn contract bij oxxio nog loopt tot juli 2009. Dit was geen probleem en de boete die ik aan oxxio moet betalen, word vergoed door eneco, netjes dus!

4. Niet meer actief

Wat een Kl**tzakken zeg pff hier komen ze ook zo ongeveer 3 x per maand aan de deur en 1x had 1tje al mijn gegevens hoe die het wist geen idee hij wist ook dat wij via essent stroom hadden..toen kreeg ik daarna een pakketje binnen bedankt voor uw aanmelding bij oxxio! Gelijk gebeld gemaild alles verder niks meer van gehoord..hoop niet dat ik binnenkort opeens ook een rekening krijg ofzo dat zal toch niet?

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    OMG!
    Wij zitten ook bij oxxio en ook niks van een jaarafrekening gekregen. Ons bedrag was ook belachelijk laag en ik ben al een tijdje bang dat die jaarafrekening binnen gaat komen. Ik dacht dat we wel goed zaten, maar als ik dit lees...

Wat moet ik doen om die jaarafrekening te krijgen?

6. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Wij hebben 3 of 4 keer gebeld, kregen dan steeds te horen dat binnen 8 weken de afrekening in de bus zou vallen, dit is dus steeds niet gebeurd.
    Toen hebben we een klacht-mail gestuurd via hun website en kregen daar eerst als reactie op: binnen 8 weken bericht en een week later lagen de brieven in de bus!
    Ik hoop echt dat je niet hetzelfde hebt als wij, want dat is echt k*t!

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    wij zitten ook bij oxxio en zouden in juni onze afrekening krijgen dus we wachten nog af. Wij hebben wel bespaard, dit weet ik omdat je inderdaad via de site kunt kijken wat het geschatte verbruik is, waar dus het maandbedrag op bepaald is en wat het daadwerkelijke verbruik is. Dit was bij ons dus minder, als ze toch aankomen met dat wij moeten betalen hebben ze dus een heel groot probleem. We hebben alle eind en beginstanden nog dus bijbetalen is geen optie.

Deel Deze Pagina