klacht pampers

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

stom zeg, van pampers mag je toch wel beter verwachten??

ik gebruik albert heijn luiers en heb nog nooit een strip eraf gehad of andere klachten. juist bij pampers zou je dan helemaal geen rare dingen verwachten...

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Stel een vraag

Gewoon bij pampers.nl bij contact opnemen.
    Je krijgt een nieuw pak, of geld terug.
    Volgens mij heb ik gewoon een keer geld terug gekregen, ze hoefden ook geen luier, maar die kun je vd zekerheid even opsturen.
    Komt wat professioneler over.
    Succes!
    p.s kan het zijn dat je een grotere maat moet hebben, dat je aan die strips te hard trekt?

3. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik trek de strips er al af als ik hem uit elkaar haal. Op mijn werk (kdv) gebruiken we ook pampers en ik merk soms echt dat het aan het pak ligt, trek ik er zo 4 kapot. Op mijn werk denk ik daar niet zo over na en pak ik gewoon een nieuwe, maar thuis is dat echt super zonde!!! (heb het thuis ook wel eens gehad, dat ik in één pak meerdere luiers kapot trek)

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Ik heb dit ook een keer gehad en toen heb ik het ook gemeld, moest alleen de code geven die op de luiers staan. Rechts van het plaatje.
    ik kreeg toen geld terug op mijn rekening. Dit duurde wel even, maar heb het wel gekregen ;)

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

tis niet zo dat ik het doe voor de "gratis ietsjes" maar hel is een pak van de nieuwe variant active fit dus mischien ligt het wel aan het productie proces. dat zou jammer zijn

6. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook eens gehad met een pak. Ik heb gebeld en kreeg netjes een tientje gestort op mijn rekening. Ik hoefde niks op te sturen.

7. Seth

Seth Niet meer actief

begrijp het hoor....

Als je iets koopt hoort het gewoon goed te zijn.....
    je betaalt er ook voor..!!!

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hier heb ik ook soms hetzelfde probleem. En ik merk idd ook dat als het voorkomt meerdere zo in een pak zitten.

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou, ik zie dat je al de nodige tips hebt gekregen! Succes!

10. Skye

Skye Niet meer actief

Hier van de week ook eentje die ik kapot getrokken heb! Nouja, jammer dan. In de prullenbak ermee. Het was er maar eentje!

11. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

Hey Amfy,

Eerlijk gezegd nooit gehad!! Maar ik zou gewoon een klacht indienen. Tis toch zonde van de luiers.

Suc6

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik heb dan wel geen pampers luiers , maar ik heb het ook regelmatig gehad.. dacht dat ik gewoon te lomp was. Ik zal er eens op gaan letten en anders ook even melden.

13. miffy11

miffy11 Niet meer actief

je kan beter bellen dan mailen, dan beland je namelijk onder een heeeeeeele lange stapel van mails, en kan het vrij lang duren.
    je krijgt iig een nieuw pak of vergoed.

(vriend heeft gewerkt op oa pamper-klantenservice, zijn productie fouten, en je hebt recht op een vervangend pak.)

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Idd gewoon even melden, die dingen kosten al genoeg toch;)

Ik heb altijd luiers van de c1000, had een maat groter nodig kom ik thuis doe een luier om en hij zat hetzelfde als die ik altijd al had. Dus ik kijk op de luier en staat er idd 4 op ipv 4+ en ook het gewicht wat bij 4 hoort terwijl op de verpakking dus wel 4+ stond.

Gelijk gebeld, moest een code doorgeven die op de luier stond en kreeg 2 dagen later al een bon in de bus voor een nieuw pak luiers. Super service he!

Deel Deze Pagina