stom zeg, van pampers mag je toch wel beter verwachten?? ik gebruik albert heijn luiers en heb nog nooit een strip eraf gehad of andere klachten. juist bij pampers zou je dan helemaal geen rare dingen verwachten...
Stel een vraag Gewoon bij pampers.nl bij contact opnemen. Je krijgt een nieuw pak, of geld terug. Volgens mij heb ik gewoon een keer geld terug gekregen, ze hoefden ook geen luier, maar die kun je vd zekerheid even opsturen. Komt wat professioneler over. Succes! p.s kan het zijn dat je een grotere maat moet hebben, dat je aan die strips te hard trekt?
Ik trek de strips er al af als ik hem uit elkaar haal. Op mijn werk (kdv) gebruiken we ook pampers en ik merk soms echt dat het aan het pak ligt, trek ik er zo 4 kapot. Op mijn werk denk ik daar niet zo over na en pak ik gewoon een nieuwe, maar thuis is dat echt super zonde!!! (heb het thuis ook wel eens gehad, dat ik in één pak meerdere luiers kapot trek)
Ik heb dit ook een keer gehad en toen heb ik het ook gemeld, moest alleen de code geven die op de luiers staan. Rechts van het plaatje. ik kreeg toen geld terug op mijn rekening. Dit duurde wel even, maar heb het wel gekregen
tis niet zo dat ik het doe voor de "gratis ietsjes" maar hel is een pak van de nieuwe variant active fit dus mischien ligt het wel aan het productie proces. dat zou jammer zijn
Heb ik ook eens gehad met een pak. Ik heb gebeld en kreeg netjes een tientje gestort op mijn rekening. Ik hoefde niks op te sturen.
begrijp het hoor.... Als je iets koopt hoort het gewoon goed te zijn..... je betaalt er ook voor..!!!
Hier heb ik ook soms hetzelfde probleem. En ik merk idd ook dat als het voorkomt meerdere zo in een pak zitten.
Hier van de week ook eentje die ik kapot getrokken heb! Nouja, jammer dan. In de prullenbak ermee. Het was er maar eentje!
Hey Amfy, Eerlijk gezegd nooit gehad!! Maar ik zou gewoon een klacht indienen. Tis toch zonde van de luiers. Suc6
Ik heb dan wel geen pampers luiers , maar ik heb het ook regelmatig gehad.. dacht dat ik gewoon te lomp was. Ik zal er eens op gaan letten en anders ook even melden.
je kan beter bellen dan mailen, dan beland je namelijk onder een heeeeeeele lange stapel van mails, en kan het vrij lang duren. je krijgt iig een nieuw pak of vergoed. (vriend heeft gewerkt op oa pamper-klantenservice, zijn productie fouten, en je hebt recht op een vervangend pak.)
Idd gewoon even melden, die dingen kosten al genoeg toch Ik heb altijd luiers van de c1000, had een maat groter nodig kom ik thuis doe een luier om en hij zat hetzelfde als die ik altijd al had. Dus ik kijk op de luier en staat er idd 4 op ipv 4+ en ook het gewicht wat bij 4 hoort terwijl op de verpakking dus wel 4+ stond. Gelijk gebeld, moest een code doorgeven die op de luier stond en kreeg 2 dagen later al een bon in de bus voor een nieuw pak luiers. Super service he!