klacht schoenen van mijn man. Vinden jullie dit eerlijk??

Discussie in 'De lounge' gestart door mavi derya, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ja dat zou ik doen en als je daar niet verder mee komt zou ik Facebook gebruiken

2. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.820
    803
    113

Ik zou ze inderdaad eerst nog een mail sturen, maar er niet alleen inzetten dat ze je beter hadden moeten voorlichten, maar dat je hun service ook vindt tegenvallen en dat je meer had verwacht van de kwaliteit van de schoenen. 6 weken niet inspuiten zou er niet meteen voor moeten zorgen dat ze er zo uit zien, ook al draag je ze vaak.

En daarna hup op facebook :)

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Reactie van man: "zo, goed je best gedaan ... Bergwandeling mee gemaakt"???

Hij vind trouwens, met Bommels en Greves in de kast, dat dat geen gewone dagelijks gebruik is. Aan de zijkant zit een zwart/grijze plek die je krijgt als je dar constant over de grond schuurt, alsof hij niets uit het lood loopt zeg maar ... Ziet eruit als kalfsleer en dar is zachter dan normaal leer.

Dit zouden Greve schoenen niet moeten laten zien na 6 weken na NORMAAL gebruik en dito onderhoud ...

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Aandringen bij de winkel. Want ook al zouden ze in Turkije gedragen zijn (daar zien ze er inderdaad sneller verweerd uit, vanwege stof en meer oneffenheden en steentjes op straat dan hier), dan zouden ze er nog niet zó uit mogen zien. Enige wat ik me nog kan bedenken, is dat ze een keer 'fout' zijn schoongemaakt of zo. Maar volgens mij heb je we een case, omdat ze je niet goed hebben voorgelicht over het onderhoud.

Deel Deze Pagina