Klacht van de juf over zijn gedrag, maar ik herken het helemaal niet.

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Yellowsun, 19 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja en het is hardop lezen natuurlijk... Dat scheelt ook nogal.

Maar ik zou het de ib-er anders eens vragen.
    Dan bestellen zij er maar eentje.
    En dan niet laten delen met klasgenoten.
    Zo duur zijn ze nou ook weer niet :)

18€ ex btw.
    Gehoorbeschermer Kind Groen - Peltor KID

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heb het aangegeven toen ik ze ophaalde vanmiddag. Nu zei de juf wel dat het de laatste weken erg goed gaat qua gedrag. Ze moet wel blijven herhalen dat hij een afspraak met de juf heeft gemaakt. 'L... Denk je even aan onze afspraak?' En dan gaat het weer prima. Hij loopt er ook steeds vaker bij weg of vraagt of hij in de gemeenschapsruimte zijn opdrachten mag maken. Zijn dagtaken mag hij zelf indelen als ze geen gezamelijke uitleg hebben en dat doet hem goed. Hij denkt al snel dat hij iets nieuws vast niet kan, maar dat zelfvertrouwen groeit de laatste weken erg goed.

Nu moet ik zeggen dat ze mijn tips goed opvolgen. Soms kan het even niet en dat is prima uiteraard.
    Maar het blijft lastig soms. Nu is en blijft het een 6 jarig kind, dus ik let er wel op dat hij ook een kind kan blijven en er niet van alle kanten teveel druk op komt. Plus hij mag natuurlijk soms slecht luisteren. Daar is hij tenslotte een kind voor. Maar er zit heel veel groei in en daar ben ik allang blij om. Juist omdat ik het thuis niet herken en ik dus echt van verhalen van de juffen en mijn zoontje af moet gaan.

Deel Deze Pagina