Klachten afhandeling Baby-dump

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door HammyQ, 8 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San76

San76 Actief lid

2 jul 2007
    240
    0
    16
    Hoi,
    Heb net naar het algemene nr op de site gebeld met vraag over levertijd vd kamer, had binnen enkele minuten iemand aan de lijn, heb nog geen 5 min hoeven wachten dus valt me alles mee. Levertijd van de kamer is 4 weken zeggen ze, maar moet wel met vakantieperiode rekening houden van ongeveer 3 weken, dus max 7 weken. Levertijden van 10 tot 16 weken kwamen bijna niet voor zei hij. Als ik hier op af kan gaan vind ik het best! Werd erg vriendelijk en geduldig geholpen, ook in de winkel afgelopen weekend, door verschillende medewerkers! (Babydump Eindhoven)
    Groetjes, San

2. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik heb de kinderwagen en maxcosie er weg .
    mijn reiswieg was naar een halfjaar kapot het dekje was stuk en de kap was lam mij maakte het niks uit omdat me dochter er niet meer in zat maar ja wel zonder als je niet een nieuwe gaat halen als je graag nog de wagen voor de 2e zou willen gebruiken en garantie heb.
    ik ben er dus heen gegaan en heb wel me beste beentje voor moeten zetten om een hele nieuwe reiswieg te krijgen hij wou mee eerst een nieuwe kap en dekje geven maar ja dan krijg je toch wel wat kleurverschil heb ik hem gezegd , hij zei toen we bestellen dan gewoon ene gehele reiswieg blij was ie niet maar hij snapte me wel..
    ik kan dus niet zeggen dat ik echt problemen met ze heb gehad

Deel Deze Pagina