Klachten afhandeling Babydump

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door HammyQ, 23 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HammyQ

    HammyQ Actief lid

    8 jun 2007
    115
    0
    0
    Ik zag dat mijn eerdere bericht inmiddels was afgesloten maar wilde er toch nog even het vervolg bij vermelden.

    Hier mijn eerdere bericht:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=48810&start=15

    Na mijn laatste bericht hebben we een leen commode gekregen en zouden de kast en onze bestelde commode begin augustus geleverd worden.
    Dit werd 9 augustus....(2 weken voor mijn uitgerekende datum) alles werd nu netjes in pakketten geleverd en gemonteerd. De kast was compleet en staat heel mooi op de kamer. Alleen toen ze klaar waren hadden ze nog een niet zo leuke mededeling (arggggg :evil: ). Ze hadden de schroeven van de zijkanten van de commode te ver doorgedraaid. De ene zijkant vertoonde 3 puntjes en de andere 1.
    Nog niet klaar dus. :(

    Ja, we zouden de dag erop terug gebeld worden wanneer de nieuwe zijkanten kwamen.....al met al geen telefoon. De maandag erop nog niets, dus ik maar weer bellen en m'n nummer achter gelaten. Werd 's middags gebeld....ja ze moest het uitzoeken en de persoon die er over ging was er niet maar ik zou de volgende dag terug gebeld worden. Het werd dinsdag..... jullie raden het vast wel :(

    Woensdag, ik weer bellen. Jahoor ik wordt terug gebeld aan het einde van de dag. Nee hij wist er niks van maar zou er met spoed achteraan gaan. Ik zei al tegen hem, "als ze dan niet bellen dan bel ik wel weer" maar dat was niet de bedoeling want de Babydump hoorde het netjes af te handelen, zei hij.
    Eindelijk donderdagochtend, telefoon. Of ze maandagochtend om 7uur konden komen met de zijkanten. Ja natuurlijk! wat denk je zelf?

    1 dag voor m'n uitgerekende datum eindelijk alles compleet en klaar voor onze frummel. Al laat onze frummel nu wel op zich wachten ;) .

    Het heeft ons dus ruim 4 maanden gekost om de babykamer voor elkaar te krijgen, dankzij de langzame afhandeling van de Babydump.

    Wij willen dus ook geen Babydump meer zien.
     
  2. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Phew zeg, ik word helemaal zenuwachtig van je verhaal!
    Maar gelukkig staat alles bij jullie nu!
     
  3. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    En mijn vriend die denkt dat babydump helemaal geweldig is en wil daar ook alle spullen halen. Geloof dat ik em dat ff uit ze hoofd ga praten!
     
  4. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Nou ja! Wat een vage toestand zeg!

    Wij zijn pas in Roelofarendsveen geweest. En idd toen ze doorhadden dat we niet voor een kamertje of een kinderwagen kwamen (tja hadden ze nou de goede kinderwagen verkocht, maar die stond er niet...), was het allemaal snel snel snel.

    We moesten alles nog hebben om het bedje op te maken, maar ze vergaten om een onderlegger mee te geven (of hoe noem je zo'n ding ipv een bedzeiltje?).

    Ze vergaten ook om het campingbedje aan te slaan.
    En we konden alles zelf naar de auto dragen.

    Ik heb m'n mond dus maar gehouden over dat campingbedje (en dacht later, jee, ik had toch die van 80 euro moeten pakken ipv die van 40).

    Geen fijne zaak vond ik.


    Linda
     
  5. Juudje27

    Juudje27 Bekend lid

    14 mei 2007
    762
    0
    0
    Wj hebben onze kamer daar ook besteld maar ik heb spelling van oktober tot januari ze hebben eventueel tijd om hun fouten te herstellen ;)

    Pfff hoop dat het niet zo'n drama wordt als hierboven....
     
  6. manytroubles

    manytroubles Actief lid

    9 dec 2006
    357
    0
    0
    Wij hebben tot nu toe alles bij de babydump gekocht en inmiddels is het ook bezorgd en gemonteerd. Hier geen enkele klacht, alles is goed gegaan, vond juist de service goed. Toen ik niet kon kiezen uit 2 bedhemeltjes, mocht ik ze allebei meenemen om thuis een keuze te maken. Niks te klagen dus!

    Groetjes Manytroubles
     
  7. Andrea mv Ryan

    Andrea mv Ryan Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Wij hebben onze kinderwagen daar 3 jaar geleden gekocht en ook ik heb geen klachten, alles is prima gegaan. ;)

    Wel ontzettend balen dat het bij anderen wél fout gaat, niet netjes.
     
  8. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    hier ook geen klachten!
    alles goed afgehandeld.
    We zouden het kamertje eerst eind juli krijgen.
    Maar heb toch later gevraagd of het misschien ook eind juni kon worden.
    Dit was geen probleem en alles netjes op tijd geleverd! :D
     
  9. Nannie87

    Nannie87 Actief lid

    7 feb 2007
    112
    0
    0
    Student
    Kerkrade
    Ja ik heb zelf ook het kamertje daar bestelt en ik heb er ook geen problemen mee gehad....Zelf nog veel kortingsbonnen gekregen dus heb egt niks te klagen...
     
  10. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    altijd als ik dit soort verhalen lees, ben ik maar weer blij dat wij geen compleet kamertje hebben besteld. zelfs de kinderwagen werd al na ruim 3 weken geleverd, terwijl ik van maanden uitging.
     
  11. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    das idd niet leuk zeg!

    wij hebben het kamertje ook in roelofarendsveen gekocht,
    maar gelukkig geen klachten.
    netjes op tijd en mooi in elkaar gezet. :)
     
  12. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Wij hebben ook alles bij de babydump gekocht. In week 28 van mijn zwangerschap werd alles geleverd. Helaas bleken het bedje en het wandplankje beschadigd te zijn. We kregen de nieuwe spullen binnen toen ik 34 weken was, keurig in elkaar gezet door de heren! hier niets dan tevredenheid, uitstekende service. Onlangs een onderdeel van de kinderwagen stuk, onze eigen schuld, maar zonder problemen en kosten vervangen. Hier niets dan lof!
     
  13. nancy1981

    nancy1981 Fanatiek lid

    22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    Hier is gelukkig ook alles goed gegaan.
    Het werd een week eerder geleverd dan ze hadden gezegd maar hier werden we wel keurig over gebeld.
    Om 7 uur sochtends werd het kamertje en de kinderwagen met maxicosi gebracht en om 10 over 8 stond alles in elkaar en gingen ze nadat wij mochten komen controleren weer weg.
    Alles was goed in elkaar gezet en zonder beschadiging hier waren we dan ook super blij mee want moet er niet aan denken dat je zoiets meemaakt ik zou helemaal knetter worden
     
  14. HammyQ

    HammyQ Actief lid

    8 jun 2007
    115
    0
    0
    Welke kamer hadden jullie besteld als ik vragen mag?
    Want bij ons was er geen mogelijkheid tot eerder leveren en toen ze de schroeven door de commode zijkanten gedraaid hadden hoorde ik die persoon zeggen toen hij hoofdkantoor belde dat het al eerder gebeurt was.
     
  15. San76

    San76 Actief lid

    2 jul 2007
    240
    0
    16
    Hier nog een, lekker over de zeik, sorry....

    Ons kamertje Lugano van Babydump is ook geleverd hoor.....Bij het uitpakken blijkt zowat alles beschadigd te zijn! Het zat ook niet in de noppenfolie, zoals wel moest hoorde ik toen ik belde. In sommige planken zitten gewoon deuken, bij het bedje is een stukje onder af en op nagenoeg alle planken en lade-onderdelen zitten krassen en vieze vegen.....Als je op een afstand kijkt zie je het niet, maar zodra je ze in het licht houdt...alsof er al maandenlang gebruik van is gemaakt, van die "schaafkrassen"zeg maar. Het bijgeleverde potje tipp-ex is ook al bijna leeg en dat zou niet eens gebruikt moeten zijn...
    Heb al gebeld, moest alles in elkaar zetten en dan opschrijven welke onderdelen beschadigd waren, die zouden ze dan vervangen en opnieuw komen monteren..
    Heb gezegd dat zowat alles beschadigd is en ik het echt niet in elkaar ga zetten, want dat zowat alles vervangen moet worden..Nu plannen ze ons in in de routeplanning en komen de bezorgers beoordelen hoe en wat, maar wanneer weten ze nog niet, dat hoor ik nog...Whaaaa, ben nu 29 weken zwanger en de kamer heeft een wekenlange levertijd....zie het ff somber in. Op zich wil Babydump ons tegemoet komen en ze komen kijken, maar ik baal als een stekker! :evil:

    Sorry, dat moest er ff uit...
     
  16. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
     
  17. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    volgens mij komen bij meerdere babywinkels dit soort dingen voor. dus niet meteen denken dat t alleen bij babydump is en bij iedereen gebeurd maar blijft altijd vervelend zoiets.
     
  18. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    niks hebben wij van babydump maar ik vond het winkelpersoneel niet al te vriendelijk...ik ben bij verschillende babydumpen geweest en het was bij alle zaken hetzelfde...nee voor mij ook geen babydump!
     
  19. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    maar normaal moet je toch betalen voor het monteren?
    wij hebben kamertje ook bij babydump besteld maar gaan t lekker zelf in elkaar zetten. is niet echt heel moeilijk en je weet zeker dat alles goed in elkaar zit.
    :D
     
  20. Gerieke

    Gerieke Actief lid

    6 mrt 2007
    156
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Genemuiden
    Wij zijn juist erg tevreden met BabyDump!
    Echt super service!

    Wij hadden er een poos geleden de Quinny Speedi, apple green reflection gekocht. Toen het was bezorg natuurlijk gelijk uitgepakt en de verpakkingen weggegooit. Na een paar weekjes/maanden vond ik de kleur echt niet meer mooi (hormonen) en wou graag de black reflection. Ik Babydump gebeld en alles verteld, dat ik spijt van de groene had en ook had ik ze verteld dat er geen verpakking meer omheen zat. (de wagen was nog nooit gebruikt) Dit was allemaal geen probleem en mochten direct komen ruilen! 1 week later stond de zwarte bij ons in huis!

    Dit was filiaal in Hellendoorn, maar ben echt goed te spreken over ze! En je kunt er een leuke doos ophalen!

    Liefs
     

Deel Deze Pagina