Klachten afhandeling Babydump

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door HammyQ, 23 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkie1980

    inkie1980 Bekend lid

    13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    hier is ook alles prima verlopen.
    wij hadden alles besteld en ze zouden eerst alles pas eerste wk van okt. brengen (met 7 mnd)
    toen kregen we poosje terug al een telefoontje dat we terug konden bellen om af te spreken wanneer alles kon komen.
    vorige wk werdt alles bezorgd.
    toen we in de winkel waren vroeg de man of t met gemak naar boven kon als t in elkaar zat.maar we hebben een ronde trap dus lukt niet.
    dus zou de plaat van de comode losgemaakt worden.
    we hoefde niks te betalen t zou gratis bezorgd en gemonteerd worden.
    t risico was wel dat als ze de plaat los zouden maken dat t te zien was.(is echt helemaal hout allemaal en als alles in elkaar zit doen ze m spuiten met verf)
    ze kwamen hier en alles was nog in elkaar ipv los.

    geen probleem ...de jongens haalde alles beneden los.en zette alles boven weer in elkaar....

    toen zagen we dat we een dekbedje miste van de kinderwagen....ff gebeld ..geen probleem,wordt nog even nageleverd via de post (gratis)
    man was heel behulpzaam over de telefoon....
     
  2. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ik vraag me alleen af of alles in dozen zit als ze een kamertje bezorgen?
    ik zou t liefst meteen alles willen checken of niks beschadigd is en dan pas betalen. Kan dat of willen de chauffeurs daar niet op wachten?

    en tegen ons werd gezegd dat monteren 60 euro kost maar bij sommige van jullie was t wel gratis? hoe kan dat dan?
     
  3. HammyQ

    HammyQ Actief lid

    8 jun 2007
    115
    0
    0
    Het hangt er helemaal vanaf welke kamer je neemt of het monteren gratis is. Heb je de basiscollectie of enkel een bed of commode dan moet je betalen voor het bezorgen en monteren.

    Wij hadden er toen voor gekozen om het te laten monteren, was ook een kamer wat als pakket (dus in losse planken) geleverd moest worden.
    Waarschijnlijk hebben wij de eerste keer dat onze kamer geleverd werd een showmodel kast en commode gehad of een set wat bij iemand anders vandaan kwam, wat al in elkaar gebouwd stond, wat dus zeker niet de afspraak was. Daar geef ik m'n goede geld niet aan uit :( . De leen commode die we toen tijdelijk gehad hebben was uit de basiscollectie. Toen deze uiteindelijk bij de laatste ronde opgehaald werd, werd er ook gezegd dat het niet uitmaakte als het hulpje van de monteur het beschadigde...(vind je het gek dat ding koste nog geen 200 euro dus makkelijke afschrijfpost).

    Al met al heeft het ons 4 maanden gekost, van bestelling tot het uiteindelijke leveren. Wij hebben iedere keer bij levering betaald dus ook het laatste deel pas toen echt alles klaar was. Hier en daar nog wel een klein krasje ontdekt maar daar kan ik nu mee leven. Ik was het zo zat en we hebben de dag erna gelijk de korting besteed die we nog van de cadeaubon hadden en de groeten Babydump.
    Het kan overal wel wat zijn maar dit sloeg werkelijk alles hoor.

    Dan denk je optijd klaar te willen zijn maar dan nog 1 dag voor de uitgerekende datum kun je pas rustig ademhalen dat alles klaar is. Gelukkig kwam onze dochter 1 week telaat (die overigens nu heerlijk ligt te slapen in haar ledikant).

    Qua klantvriendelijkheid, ja als je een dure kinderwagen of kamer van bijna 1000 euro komt kopen dan staan ze om je te dringen maar voor iets kleins halen ze de neus op.

    Zeker ook de telefonische breikbaarheid laat sterk te wensen over. Heb regelmatig gebeld en kreeg altijd hetzelfde bandje. Na een paar keer gewacht te hebben toch maar gekozen voor de optie terugbellen en dan was het wel wat vlotter. Maar ik blijf erbij dat voor zo'n groot bedrijf ze best wat beter te bereiken mogen zijn.

    Voorbeeld: we zijn opzoek naar een andere maxicosi, ik kijk op de site van het Babypark en daar kun je ook chatten met een winkelmedewerker of een product op voorraad is. Okay we moeten het nog zien dat het werkelijk ook in de winkel is maar dan heb je tenminste binnen 5 minuten contact.
     
  4. inkie1980

    inkie1980 Bekend lid

    13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    wij hadden alles uit sleeuwijk filiaal vandaan,en als we hun bellen dan laten we ons nummer achter en ze bellen gewoon terug....
    ik denk dat t echt je eigen ervaring is wat je met hun hebt.
    bij ons was alles helemaal ok....en nieuw...(mag ook wel voor wat we kwijt waren)
    jammer dat andere geen goeie ervaringen hebben met hun.
    misschien dat t per filiaal verschilt nog....?
    ik ben blij dat wij alles in mn 13e wk besteld hebben al...mocht er wat fout gaan dan heb je nog even...is misschien vroeg met 6 mnd alles al klaar hebben,maar of t nou 6 of 7 maanden al klaar staat maakt dan ook niet meer uit.en had t fout gegaan dan hadden we alles zo kunnen annuleren....
    ook al gaat er nu nog iets fout dan kunnen we alles weer op laten halen en krijg je je geld terug.
    we bewaren de dozen in de schuur voor de zekerheid.zodat we t terug kunnen doen daarin mocht dat nodig zijn.
    en ze kwamen alles in dozen brengen en hebben t uit gepakt en in elkaar gezet....
    ze moesten wel want heel kregen ze t niet naar boven...

    maar toen wij door de winkel liepen wisten ze niet of we een duurdere kamer of kinderwagen zochten of een goedkopere,en hij legde alles toch uitgebreid uit over alles...
    hij vroeg gewoon wat t budget ongeveer was en hielp ons er netjes mee..
    heel uitgebreid ook van de kinderwagen hoe die werkte en hij haalde alles uit elkaar enzo...en daarna liet ie ons op ons gemak nog rondkijken en als we eruit waren moesten we maar even roepen en hij hielp ons verder...
     
  5. San76

    San76 Actief lid

    2 jul 2007
    240
    0
    16
    Ons kamertje is de Lugano en we hebben ook de kinderwagen Bugaboo Cameleon besteld en de maxi cosi, totaal: 1673 euro....dus niet bepaald goedkoop, toch moesten we zelf alles in elkaar zetten...
    Geeft allemaal niks, ben ook niet zozeer tegen Babydump, de spullen komen van de fabriek The Wood Factory en niet Babydump zelf dus...en ze hebben gezegd het op te willen lossen, dus dat wacht ik netjes af...Alleen hoop ik dat als er wat opnieuw besteld moet worden (en dat moet, want er is zóveel beschadigd) dat het niet te lang duurt....
     
  6. Aldonza

    Aldonza Fanatiek lid

    16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tot nu toe prima behandeld bij Baby-Dump (Eindhoven), maar 5 oktober komt het kamertje en dan zullen we zien. Iig vriendelijk in de winkel en aan de telefoon. Bereikbaarheid wat lastiger, maar als je je naam en nummer achterlaat bellen ze je zo terug.

    Eva.
     
  7. inkie1980

    inkie1980 Bekend lid

    13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    ligt toch aan t kamertje dan misschien.
    dat t bij de ene kamer wel is en de andere niet.
    zou toch naar vragen als je ervoor betaald hebt.vindt toch zonde van t geld als t n fout is...
    wij hadden kamertje bristol en een wagen van mutsearts en waren alles bij elkaar 2200,- kwijt (incl matrasje en klamboe e.d.) maar heb de bon nagekeken en er staat geen monteerkosten bij .er staat bij op de bon "bezorgd en gemonteerd".
    weet t ook niet meer dan...
     
  8. inkie1980

    inkie1980 Bekend lid

    13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    mn vriend zegt net....
    t komt misschien doordat wij een kamer hebben van echt hout en geen persplex met een lamine laag (MDF) zoals grotendeels van alles wat hun verkopen.(van alles wat ze hadden waren er maar 3 of 4 kamers in geheel echt hout)
    en doordat t echt hout is wordt t in de fabriek in elkaar gezet en gespoten.
    en dat wordt zo kant en klaar geleverd...
    en dat is niet in elkaar te zetten door onszelf.maar alleen door hun...
    terwijl die andere kamers wel door jezelf in elkaar te zetten zijn.
    alles kwam ook helemaal heel aan in de dozen.
     
  9. MamaDeborah

    MamaDeborah Actief lid

    14 jul 2007
    261
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Wij hebben vorige week de babykamer Megane bij babydump in Sleeuwijk besteld. Als ik 28 weken ben wordt het bezorgd. We gaan binnenkort verhuizen dus weten niet wanneer de babykamer klaar is. Maar als de babykamer klaar is dan kunnen we bellen om het eerder te laten bezorgen of eventueel later.
    Wij vonden dat we in Sleewijk erg goed geholpen werden. Nu maar hopen dat alles heel en zonder problemen aan komt.

    Liefs Deborah.
     
  10. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik ga zaterdag naar babydump, om de kleine dingen te gaan bekijken,.....
    misschien slaag ik daar voor een baduitzetje,...
    leuk kleed misschien, en misschien een box....
    evt vervanging vd gordijnen die ik nu heb gekocht,...

    of heeft er iemand een goede tip vd baduitzet?
    ik wil gewoon blauw, maar tis allemaal turqoise of een fel blauwe,.....

    anders maar wit, met evt blawe opdruk,....
     
  11. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    das niet helemaal waar. ;)
    wij hebben idd alleen een bedje en commode besteld daar en die werden ook gratis gebracht en gemonteerd.
    was zelfs geen probleem dat we geen lift in de flat hebben....
    het enige dat ik jammer vond was dat ze de dozen en plastic folie allemaal lieten liggen.
    die moesten we zelf in de kliko benden gooien.
    maar ja, ik ben dan ook liever lui dan moe. ;) haha
     
  12. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    wij hebben een compleet kamertje besteld en was niet echt super goedkoop maar verkoopster zei tegen ons dat monteren van een kamertje 50 euro koste. nou voor die prijs doen we t zelf wel.

    maare kan iemand me zeggen of de chauffeurs je als ze t afleveren de kans geven om alles te bekijken zodat je zeker weet dat er geen beschadigingen zijn. anders ga ik echt niet t hele bedrag betalen voor t in orde is gemaakt.

    Groetjes,

    Baby4me
     
  13. sassie1980

    sassie1980 Fanatiek lid

    30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

    Het gaat dan niet om een kamertje, maar ik wil toch wel even melden dat ik de service van Baby-Dump goed vind.

    Ik heb ongeveer 3 maanden terug een muziekmobiel gekocht. Niet lang erna heb ik deze uit de verpakking gehaald en in elkaar gezet. Alles zag er netjes uit en het werkte prima, dus verpakking (met bon) weggegooid.

    Toen ik vorige week even de muziekmobiel aanzette, zag ik ineens een schuifknopje, wat blijkbaar dient om het muziekdoosje stop te zetten. Alleen werkt deze niet bij ons! Toen ik het muziekdoosje openmaakt, bleek dat het pinnetje aan de binnenkant afgebroken was.

    Ik heb Baby-Dump een email gestuurd, het probleem uitgelegd en gevraagd of ik een nieuw schuifknopje kan krijgen. Het onderdeel wordt nu via de leverancier naar mij opgestuurd.

    groetjes Saskia
     
  14. christina

    christina Niet meer actief

    Prima service bij Babydump. We hebben 7 mnd geleden een matras voor onze dochter gekocht. Onlangs kwamen we erachter dat de matras kapot was, er ontbreekt een strook veren aan de binnenkant/zijkant van de matras. Babydump gebeld en de verkoper in Veenendaal heeft er voor gezorgd dat we een nieuwe matras hebben gekregen. Hij woont in dezelfde woonplaats als ons en heeft de matras meegenomen! Dat is nog eens service!
     
  15. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij ook geen probleem met Babydump
    toen wij de spullen uitpakte bleek van de wandelwageninzet de stof een heel klein scheurtje in te zitten...doos en zak waren heel dus wss bij Mutsy gebeurd..gebeld en we kregen een nieuwe zonder probleem
    ook alles van het kamertje zat netjes in noppefolie en dozen en die waren allemaal heel bij aflevering.....
    ook met de mutsy traffler zijn we nog een paar keer terug geweest..Teun was er toen nog niet, omdat de draagstang niet in stand 4 kon..stond wel in gebruiksaanwijzing...nieuwe gehad maar die kon het ook niet :( blijtk dat Mutsy oude gebruiksaanwijzingen bijn nieuwe produkten doet...en ja dat kan ik babydump niet aan rekenen.....

    maar als we er komen in beverwijk worden we netjes geholpen en krijgen koffie en evt nog een broodje ook..... :D
     
  16. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Jaah die had ik ook besteld, maar heb hem inmiddels gecanceld, omdat ik alleen maar ruimte heb voor een commode en een ledikant.
    Dus wilde ik zoveel mogelijk kastruimte hebben en de megane heeft alleen maar 2 deurtjes dus zie ik altijd de voorste dingen en niet de achterste dingen..plus ik moet bukken..duss heb ik de Miami 3 lades besteld lekker overzichtelijk zonder te hoeven bukken. De Megane is wel een erg leuke kamer.

    Tip! voor die meiden die een kamertje onlangs besteld hebben, maar nog niet of net te vroeg waren voor textielkorting bon van 50 euro, die kunnen alsnog bellen voor deze en direct telefonisch een keuze maken.

    Groetjes Iris
     
  17. marjolyn

    marjolyn Nieuw lid

    12 okt 2007
    1
    0
    0
    nou hier geen goede ervaring.

    wij hebben vandaag onze spullen gekregen.
    ten eerste moeten we nog 2 weken wachten op een box, die we als showroom model hebben gekocht. maar ach, als we voor dat geld een nieuwe krijgen hoor je mij niet klagen.

    tussen de geleverde spullen zat een pakketje voor iemand anders.
    en we missen 3 artikelen.

    ik heb hierover gebeld, en de uiterst ongeduldige man aan de andere kant van de lijn. zei dat we het pakketje van de andere klant retour met de post moeten geven, en dat de resterende 3 artikelen met de post naar ons gestuurd zou worden. omdat het te duur is om met de vrachtwagen te komen.
    en onze box dan? komt die ook met de post?

    ik weet wel dat ik de box eerst wil bekijken voor de schauffeur weer vertekt. aangezien onze box uit het assortiment verdween.

    al met al ben ik erg ontevreden. vooral de communicatie is matig.

    groetjes marjolein
     
  18. sharon

    sharon Actief lid

    17 jan 2007
    323
    0
    0
    hier ook alles van baby dump.


    toen ze het kamertje kwamen op zetten was het comodeblad beschadigd.
    toen zijden ze we komen over 2 weken een nieuw blad leveren.
    toen kwam het nieuwe blad na 2 weken en daar hadden ze de schroeven ook te ver doorgedraaid.
    ik werdt natuurlijk pissig.
    eerst de ene beschadigd nu de ander door een domme fout van hun.
    ik heb toen gezegt dat ik binnen 3 dagen een nieuw blad wou zo niet konden ze alles komen afbreken en mee nemen, kinderwagen en al.
    nou ze stonden dus wel mooi binnen 3 dagen aan de deur met een nieuw blad.
    ook de levering was op het begin fout ik had eigenlijk een doorgroei bedje besteld mar ze hadden de gewone afmeting bij zich.
    gelukkig maar wandt dat doorgroei bedje had er denk ik niet gepast op het kamertje.
    voor de rest vind ik het wel altijd goede service in de winkel.
    heb mijn hele babyuitzet gekocht bij babydump.
    groetjes
     

Deel Deze Pagina