wie nog meer alleen klussen op dag vd eisprong en gelijk zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamava, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    Wie heeft er nog meer op de dag vd eisprong geklust (binnen 24 uur na 1e posi test) en was er zwanger

met alleen op de dag van bedoel ik eenmalig klussen

en wat is het geworden jongen of meisje

2. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Ik niet,

Wij moeten echt vaker klussen wil het raak zijn hoor.
    Maar de kans bestaat natuurlijk wel dat het meteen raak is, je bent immers heel vruchtbaar als je ovulatietest positief is.
    Maar waarom doe je niet aan risico spreiden...., zou sowieso vaker gemeenschap hebben als je zwanger wilt worden. Maar dat is meer een advies natuurlijk.

Groetjes

3. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik zou het niet kunnen hoor 1 keer in de maand :$
    en zo lijkt me me de sex ook niet prettig als het echt alleen maar is om raak te schieten

je kan beter om de dag vrijen ivm zaadkwaliteit want als je man net de dag ervoor zelf aan de slag is geweest is het kwalitiet ook niet helemaal optimaal althans zeggen dat om de 24 uur weer vers zaad geproduceerd word maar goed knap van jou en je man dat jullie alleen dan met elkaar naar bed gaan zou ik niet kunne en mijn mannetje zou zich een beetje gebruikt voelen maar goed ik ken je situatie ook niet

hopelijk kun jjij je zelf binnenkort antwoord geven of het kan of niet

4. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    Bedoel in de vructbare periode 1x (dus zo dicht op de dag vd eisprong

na menstr tot vruchtbare dagen gewoon sex en als de vruchbare dagen geweest zijn en ei ook weer gewoon!

5. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    ooo ik dacht al alleen die dag :$ hahah

6. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    haha nee joh!;)

7. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Maar als je het toch met regelmaat doet kun je gewoon zwanger worden hoor, enige cyclus bevat 5vruchtbare dagen dus wat dat aangaat zou 1keer in mijn ogen te weinig zijn,maar ja ik weet niet precies wat je bedoeling ervan is??

Je zou vandaag en morgen kunnen proberen. En dan maak je goeie kans, maar wat mammie82 ook al zegt, de man zijn kwaliteit is het beste als je zo'n beetje om de dag of om de twee dagen gemeenschap hebt!!

Wij doen iig vanaf dag 12 t/m dag 21 om de dag, dit omdat mijn cyclus varieert van 29-33 dagen, zo proberen wij zwanger te worden, en met behulp van ovulatietesten!

Succes en hoop dat je poging raak mag zijn!!

Deel Deze Pagina