help

Discussion in 'Zwanger worden' started by meid88, Jul 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meid88

meid88 Actief lid

Jun 8, 2009
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    we zijn achter in mei gestopt met de pil.
    we willen echt heel graag een kindje.
    maar deze week moet ik ongesteld worden dus spannend allemaal..:)
    maar nu heb ik voor een poosje terug steken in mn lies gehad.
    en nu buikpijn en af en toe misselijk.
    mn vriend zegt dat mn buik wel dikker is geworden.. en zegt elke keer nog een paar maandjes en maakt elke keer opmerkingen en als hij een babytje ziet kijken we elkaar aan en zeggen we van wen er maar vast aan hihi:D

maar wat kan dat nou zijn buikpijn en af en toe misselijk, heb ook al een poos last van een borrelende buik.
    gisteravond ook heel iets last gehad van een steek in mn lies..

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Nog even afwachten meid, en dan weet je het ;)

3. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

tja kan van alles zijn, ook ontpillingsverschijnselen...ik heb al die klachten ook al vaak gehad maar nog niet zwanger.

Misschien ben jij wel zwanger maar aan je banner gezien weet je dat over een dag of 5?Is dit je eerste cyclus na de pil? Dan weet je ook nog niet goed hoelang je cyclus word natuurlijk...kan bij sommige langer duren voor de eerste echte ongesteldheid komt dan bij de ander.

Duim voor je dat je snel zwanger bent!

4. maja22

maja22 Niet meer actief

Het is inderdaad nog even afwachten. Hoe vervelend dat ook is!!

Ik heb elke maand tekentjes waarvan ik denk 'zou het ???' Maar helaas.

5. meid88

meid88 Actief lid

Jun 8, 2009
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee dit is de 2e.
    wordt dus mijn derde.
    de vorige keer werd ik precies optijd ongesteld. ben trouwens een half jaartje ongeveer aan de pil geweest.

6. meid88

meid88 Actief lid

Jun 8, 2009
    246
    0
    0
    NULL
    NULL

ja idd dat heb ik dus ook..
    wanneer kan je nou testen dan?

7. Koekjeerbij

ik zou iig niet voor je NOD testen dus volgens jouw banner over 5 dagen indien je niet ongesteld bent geworden...
    succes met wachten...hihi dat duurt altijd lang he?

8. meid88

meid88 Actief lid

Jun 8, 2009
    246
    0
    0
    NULL
    NULL

ow okee..:) ja dat duurt echt altijd lang haha:)
    maar wie weet voor dat wachten krijg je er wel wat moois voor terug:)

9. mamamirri22

Jul 21, 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    probeer te wachten tot vrijdag zou ik zeggen maar ja ik weet hoe lastig dat is natuurlijk :D

10. jelisa

jelisa Actief lid

Apr 28, 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi

Ik had afgelopen dagen ook wat last van buikkrampen en wat lichte steekjes.
    Ik ben net gestopt met de pil en ik denk dat dat door het vreemde 'ontpillen' komt. Alhoewel ik niet zozeer in dat ontpillen geloof.

Maar ik hoop echt dat het dit keer raak is voor jou!
    Nog even wachten meid!!

Succes en laat je het weten?

Liefs Jelisa

11. meid88

meid88 Actief lid

Jun 8, 2009
    246
    0
    0
    NULL
    NULL

nou ik geloof ook niet echt in dat ontpillen.
    want sommigen die ook net gestopt zijn met de pil zijn meteen zwanger.
    want anders zouden ze beter 1 pil per maand kunnen geven of 2 die dan voor de hele maand werkt want dan zijn die andere pillen toch ook onzin als je die slikt hihi:p
    en ik laat het zeker weten!!!!:D

12. mamamirri22

Jul 21, 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ken heel erg veel meiden die lichamelijke klachten kregen van de hormonale veranderingen bij het stoppen met de pil....is geen kwestie van geloven of niet geloven elk lichaam reageert er anders op :)

13. Koekjeerbij

nee idd je kunt er in geloven of niet maar toch hebben zeer veel vrouwen na t stoppen met de pil "ontpillingsverschijnselen" , hoe kort of hoe lang ze ook aan de pil zijn geweest.
    Ik had de eerste maand bv een opgeblazen gevoel en verder niet veel..afgelopen maand precies jouw klachten terwijl die maand ervoor niet....
    bleek toch "ontpillings" of je t ook wil noemen aangezien ik niet zwanger bleek te zijn...

hoop voor jou natuurlijk wel dat je zwanger bent!

14. jelisa

jelisa Actief lid

Apr 28, 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Ja, ik snap dat je na het stoppen van de pil klachten krijgt die te maken kunnen hebben dat je lichaam moet wennen zonder de pil.
    Ik vind alleen het woord 'ontpillen' zo raar, net alsof je niet zwanger kunt raken zolang je aan het 'ontpillen' bent.
    Mijn vriendin is tot 3 x toe heel snel zwanger geraakt, zij wist dan ook niet wat het woord ontpillen inhield.

Liefs Jelisa

15. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik denk ook omdat het komt doordat je er mee bezig bent. Ik ben nl al ruim 2 jaar van de pil af... sinds november 08 zijn we bezig en sinds die maand denk ik steeds wat te voelen. Terwijl ik daarvoor nooit iets "voelde" want dat denk je er niet bij na.

Ik zou echt nog 5 dagen wachten want een heel groot percentage gaat voor NOD toch nog mis al is het eitje bevrucht. Heb je voor nod licht posi getest en wordt je toch nog ongi is de klap groot. Terwijl als je tot je nod wacht je niets zou merken van een zeer vroege miskraam. Als je al mag spreken van een mk voor/tijdens je NOD.
    Ik weet het, het is moeilijk te wachten maar echt beter!

Groetjes Cyntje78

16. meid88

meid88 Actief lid

Jun 8, 2009
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja het is idd moeilijk maarja nog even afwachten :p

17. Koekjeerbij

Dat je ontpillings verschijnselen of hoe je t ook wilt noemen hebt wil niet zeggen dat je niet zwanger kunt raken....
    iig is zeker dat veel vrouwen na t stoppen met de pil van alles voelen dat op zwangerschapskwaaltjes kan duiden maar toch niet zwanger zijn...dat bedoel ik iig met ontpillen

Share This Page