moeilijk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door QenY, 28 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieve meiden ik word zo gek van mijn man waren we eruit dat we weer voor een kindje willen gaan wil de gisteren oppeens weer niet nou zegt die zelfs dat hij het misschien zelfs maar bij 1 willaten ik voel me zo depri
    ik wil echt niet maar 1 kind ik heb er al mee ingestemt om het bij 2 kindjes te laten (2 levende kindjes ) ipv 4 wat ik altijd graag gewild heb maar 1 echt niet vooral niet naar het verlies ik verlang zo hevig naar een klein kindje.
    ik wet niet echt niet meer wat ik moet doen ben zo verdrietig heb de hele nacht niet geslapen en alleen maar gehuild

2. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    kun je er niet een avondje er met hem over praten gewoon je gevoel uitleggen, en zeggen dat je verlangen naar een kindje hevig is, maar dat je wel wilt dat jullie beiden er 100 % erachter staan, en neit dat hij continu moet veranderen van gedachtes.

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    tjee....wat rot zeg dit!
    Heeft hij je wel duidelijk uitgelegd waarom hij het niet wil?
    Idd van de week even goed over praten! Zou dat niet meteen vanavond al doen..jij bent dan nog helemaal emo en dat schiet niet op bij een goed gesprek!

x

4. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Hoi,

Ik denk dat je man er een beetje tegenop ziet om weer van voor af aan te beginnen. De meeste mannen zijn nu eenmaal niet zo lyrisch over zwanger zijn als wij vrouwen. En ook vinden een hele mannen het pas leuk worden als de kleintjes wat ouder zijn.
    Ik zou het nog eens rustig met m bespreken en ook erbij zeggen dat hij niet steeds van mening moet veranderen, maar de knoop door moet hakken. Je kunt m niet dwingen een keuze te maken, dat moet hij zelf doen, maar je mag best eerlijk vertellen dat je van slag bent! Succes!

Deel Deze Pagina