hoi allen, ik weet niet of het mogelijk is. maar ik denk dat mijn zoontje last van aambeien heeft. ik ben sinds 2 dagen over gestapt naar flesvoeding en hierdoor is zijn ontlasting een stuk vaster geworden (het is nog plat, maar het is iig ontlasting en niet water met een kleurtje!) hij lijkt wel een soort vla... hij poept heel goed. minstens 3x per dag. maar nu merkte ik sinds vanmiddag dat hij ineens heel hard begon te huilen, en echt van de pijn. na het gehuil een geurtje... en een volle pamper. net na zijn fles: hetzelfde liedje! huilen, geurtje, volle pamper. dus ik hem verschonen en tijdens het verschonen begon hij weer te huilen en kwam een weer een verse lading vla! ik zat hier dus lekker op te kijken en zag dat er 3 kleine bultjes in zijn aars zaten terwijl hij drukte... ik vermoed zelf aanbeien. maar kan dit bij een baby? en wat kan ik eraan doen? gewoon hetzelfde zalfje als bij volwassene? ik heb er nu een beetje zinkzalf aangesmeerd omdat ik niets in huis heb... alvast bedankt!
Hoi, Ook Jaslynn heeft dit gehad, mij is toen geadviseerd om haar flesje met wat extra water te vullen en er vaseline er op te smeren. Succes, hoop dat het gauw weer over gaat! Groetjes Jessy
Wat zei de huisarts ervan? Wij op een forum kunnen het niet zien he . Dus als je je zorgen maakt zou ik de huisarts even bellen.
ik ben nog niet bij de huisarts geweest. heb hem wel gebeld en hij zei hetzelfde als hier: vaseline aansmeren en meer water in zijn pap doen zodat deze dunner word. helaas heeft hij er nu nog meer last van. ik ben sinds gisteren vaseline aan het smeren, heb zijn pap dunner gemaakt. geef hem regelmatig 10cc water tussendoor en doe in zijn flesje een drupje sla olie. allerlei manieren waardoor zijn poep dus dunner moet worden en hij dus makkelijker kan poepen. helaas tot nu toe nog geen resultaat. ik denk dat dit echt een dagje duurt voor al deze middeltjes eindelijk gaan helpen. mss dat het morgen beter gaat? hoelang duurde het bij jullie voordat de vaseline wat helpte? ik vind het echt zow zielig! is er dan niets wat ik kan doen om zijn pijn te verlichten? hij ligt echt te krijsen van de pijn. als het morgenvroeg nog niet beter gaat, ga ik toch maar even naar de huisarts denk ik... of hebben jullie nog tips?