Ik had al een topic geopend over het vele hoesten van onze dochter, maar het is alleen maar erger geworden Vanaf donderdag eet ze al bijna niets meer (op een potje Frutapura na) en drinken blijft moeizaam: slokjes en in de nacht een paar cc melk. Goddank is na 5 dagen de koorts weg, alleen maak ik me nog zorgen om haar eet- en drinkpatroon. Iedereen zegt wel zorg dat ze vocht krijgt. Dat is minimaal, maar ok, vocht krijgt ze wel wat. Maar ze moet toch ook een keer weer wat energie/kracht opbouwen? Ze is al bijna een kilo afgevallen. Gelukkig heeft ze reserves, maar wanneer moet je ingrijpen? Waarschijnlijk vanmiddag weer naar de dokter, maar ik dacht dat hier misschien tips waren over het toch wat eten/drinken. Heb al van alles geprobeerd, maar wie weet doe ik het niet goed. Vind het zo ontzettend zielig. Vanmorgen heeft ze, door het hoesten, het eten en drinken dat ze binnen had er weer uit gespuugd. Ik zag haar gezichtje: zo wit en de tranen rolden over haar wangen van het hoesten en de snot dat ik zo moest huilen. Pfff...vreselijk om je kindje zo te zien.
Hoe oud is je kindje? Een kg afvallen is echt veel hoor voor baby's/dreumesjes... ik zou niet langer wachten om naar de huisarts te gaan. Beterschap!
Idd naar de ha gaan er op de terug weg ors halen voor je kleintje tegen het uitdrogen Maar misschien zegt je ha dat ook wel
heb de de ha weer gesproken en hij gaf al aan dat ze idd een goede griepvirus te pakken heeft. Ik moet me niet teveel zorgen maken om vocht. Ze drinkt iedere x een beetje en zolang ze wat plasluiers heeft en haar lippen en tong zijn vochtig is het goed. Ze wil gelukkig wel fruit, dus zolang ze geen diarree ervan krijgt mag ze dat lekker (die frutapura vindt ze nu heerlijk). We moeten donderdag weer contact hebben. Op zich gaf hij wel een duidelijk uitleg: kijk maar naar je zelf. Als je heel ziek bent wil je helemaal niets, dan komt er een periode van herstel: de koorts verdwijnt en langzaam wil je meer eten. Dit heeft zij nu ook, maar dat gaat niet snel, helaas. Haar lichaam moet dat rustig aangeven. Mochten er nog tips zijn van mamma's die hetzelfde hebben meegemaakt dan hoor ik dat graag.
hier ook al een hele tijd amper eten en afvallen. ik geef nu een extra flesje pap. wat ze erg lekker vinden is dat pyamapapje biscuit. geef ik normaal niet. en idd potjes fruit en danoontje. groenten willen ze momenteel echt niet. emani is altijd een goede eter en wil nog geen gronten, maar wel al brood etc gelukkig. akeesh eet nog erg weinig en heeft ook weleens een hoestbui na de fles en spuugt dan alles uit. maak me ook erg ongerust maar dee dokter zegt idd dat het moet herstellen en vanzelf weer gaan eten.