wat was dat??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door watwordhet, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. watwordhet

watwordhet Actief lid

27 feb 2012
    200
    0
    0
    genieten van ons manneke
    maas en waal
    vanmorgen werd ik om 7.00 wakker en had golven van misselijkheid en warmte, het leken wel opvliegers. en net onder/in mijn borsten samentrekkingen naar beneden toe, maar niet onder in mijn buik (waar ik ze zou verwachten bij een wee ofzo)> net of er met twee handen op mijn buik werd geduwd/getrokken en dat hield even aan, tot de baby stampte en zakte dan weer af.

iemand een idee wat dit was?? duurde ongeveer half uur, drie kwartier en was niet heel regelmatig (niet om de 5 min ofzo)
    en ik ben nu 33+3 dagen zwanger en onze puk ligt al wel ingedaald
    daarna ook rugpijn en een strak gevoel onder mijn borsten, bovenin mijn buik.

2. huggy

huggy Actief lid

10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    Ik denk harde buiken of oefen weeën, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet...

3. watwordhet

watwordhet Actief lid

27 feb 2012
    200
    0
    0
    genieten van ons manneke
    maas en waal
    heb voor de zekerheid ook maar even aan de vk gevraagd, die moest ik toch bellen.
    ze dacht dat de kleine die druk uitoefende door zijn ligging. even in de gaten houden en als het weer gebeurde nog eens bellen.

4. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ik heb er laatst ook een topic over geopent. Ik had afgelopen weekend heel erg veel last van opvliegers en tegelijkertijd harde buiken.

Het klinkt alsof wij hetzelfde hebben gehad.
    Ik heb normaal wel elke dag last van harde buiken maar nog nooit gingen ze samen met opvliegers.

Ik ben benieuwd naar de reactie van de andere dames.

5. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Bij mij zijn dat harde buiken. Ook inderdaad een soort opvlieger gevoel en dan het gevoel dat je buik van boven naar beneden strak wordt....

Deel Deze Pagina