Wanneer ongesteld na afbreken cryo terugplaatsing kunstmatige cyclus

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door CaDi, 14 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ik heb een vraagje, hoop dat iemand die kan beantwoorden.

Gisteren te horen gekregen dat ik moest stoppen met progynova omdat mijn baarmoederslijmvlies dunner was geworden ondanks maximale dosering progynova.
    Nu heb ik voordat ik met progynova starten 3 maanden lucrin gebruikt.
    Nu vraag ik mij af wanneer ik ongesteld ga worden. Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik moest in november vlak voor de terugplaatsing stoppen met utrogestan en Progynova omdat ik een ongewenste eisprong gehad had.
    Ik geloof dat het ongeveer een week duurde voordat ik ongesteld werd.
    Wat ontzettend balen btw voor je, vreselijk he na al die moeite!!
    Hebben de artsen al iets losgelaten over hoe ze een volgende poging willen gaan aanpakken?
    Sterkte! Xx

3. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ik heb vanmorgen toch maar het ziekenhuis gebeld want had nog wat vragen. Ze verwacht niet dat ik snel ongesteld word omdat ondanks de progynova het bms niet dik genoeg kon worden. Waarschijnlijk omdat de lucrin nog te sterk aanwezig is in mijn lijf. En omdat ik al 4 weken aan de progynova zat en nog geen utrogestan heeft het gewoon te lang geduurd en is het als een pudding in elkaar geklapt. Nu heeft het lichaam niet zoiets van het moet eruit. Dus zou goed kunnen dat ik eerst nog eisprong krijg. Maar mogelijk kunnen we die eisprong gebruiken voor cryo in natuurlijke cyclus. Tot op heden 2 cryo's gehad in natuurlijke cyclus. Ga dan wel vragen of utrogestan misschien een optie is voor extra ondersteuning ivm adenomyose.

Jij mag bijna testen! Spannend zeg. Heb ergens je topic gelezen dat je in Spanje loopt. Spannend hoor, duim voor je dat je overmorgen een mooie test hebt.

Deel Deze Pagina