maak me zorgen..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door luca84, 16 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luca84

luca84 Niet meer actief

Hallo,

Ik maak me best n beetje zorgen. Ik heb net de verloskundige gebeld en de assistente wou de klachten aan de verloskundige doorgeven. Kon zijn dat ze me terug zou bellen..
    Ik heb van het weekend de hele avond op n feest gestaan, er waren ook geen stoelen. Op een gegeven moment had ik pijn precies onder mn navel ontzettend zeer. Als ik hem alleen al aanraakte deed het al veel pijn. Mn buik voelde ook hard aan. Nou heb ik een hele tijd geleden voor mijn zwangerschap dit ook gehad en toen dacht de huisarts aan n navelbreuk maar wist het niet zeker. Hij zei toen als ik meer klachten kreeg moest ik terug komen. Maar toen nooit geen last meer gehad.
    Toen ik snachts thuis was duurde het nog n half uur en toen was het ineens over.
    Vanmorgen had ik rechts van mn buik ook weer zeer, ter hoogte van iets boven de navel. Ik weet niet wat ik er van denken moet. Ben pas 14.5 week zwanger. En toen ik precies 14 weken was had ik een afspraak met de verloskundige en die zei dat mn baarmoeder net 1 vinger onder mn navel zat en het kindje omhoog groeide. Want aan de zijkanten voelde ze niet veel.

Ik maak me toch zorgen.. heb verder geen last van de ontlasting en urine. Moet wel weinig voor ontlasting naar de wc maar dat heb ik altijd al.

Heb ook met mn angelsound geluisterd en lijkt net of ik het hartje minder goed kan vinden. En het klinkt verder weg. Ivm miskramen ben ik best bezorgd nu. Wil graag weten waar ik aan toe ben. Is het schadelijk als je een paar keer per dag met de angelsound luistert?

Weet u misschien wat dit kan zijn?

bvd

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

waarschijnlijk was je buik en je baarmoeder moe van het vele staan en kreeg je daardoor pijn. als je veel moet staan kun je een ondersteunend onderbroekje dragen van hema oid. Ik zou niet elke dag een paar keer luisteren naar het hartje, we weten niet of het kwaad kan maar zijn er liever zuinig mee. Ik adviseer zelf gewoon 1 keer in de week. Als het kindje wat meer naar achter ligt hoor je het hartje minder duidelijk, dat klopt.
    gelukkig ben je de periode van miskramen wel voorbij nu, probeer vertrouwen te hebben in je lijf en in deze zwangerschap!

Mirjam

3. luca84

luca84 Niet meer actief

ja oke, ik leg de angelsound weg. Op zolder ofzo.. anders maak ik mezelf alleen maar gek. Ik moet mn lichaam meer vertrouwen.
    Bedankt voor je reactie!

Deel Deze Pagina