Wat heeft jullie baby vannacht aan in bed ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pluisjee, 12 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    #1 Pluisjee, 12 jun 2015
    Laatst bewerkt: 12 jun 2015
    Vorige nacht sliep hij in romper zonder mouw met pyjama shirtje lange mouw en slaapzak aan. Hij was vannacht een beetje warm net niet tegen zweet aan. Ik had het idee dat hij het best warm had.

Vannacht blijft het nog wat warmer als gister en zijn kamertje is ook warm. Maar heb geen idee wat ik hem zo aan moet doen. Korte mouwen met slaapzak lijkt me weer te koud namelijk aangezien het nu warmer is als het midden in de nacht is.

Dus wat hebben jullie kindjes aan ? Ik vind het even moeilijk :)

2. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Die van mij ligt in een romper met een lakentje erover maar die heeft 40 graden koorts anders had ik een zomerslaapzak aangedaan.

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik heb hem een romper korte mouw aan gedaan met slaapzak. Het is echt nu nog bloed heet boven dus kijk vanavond wel als ik naar bed ga hoe die voelt...

moet ook wel zeggen dat hij het wel aan geeft als hij het koud/warm heeft hij wordt dan onrustig. Maar had net echt even een momentje dat ik dacht wat moet ik nou 😱

4. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Mijn meiden zijn 15mnd en ik heb ze een romper lange mouw en zomerslaapzak aangedaan.
    Vind het ook altijd lastig. Maar hier worden ze ook wakker als ze het te koud of te warm hebben

5. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Romper zonder mouw en pyjama shirt geen broek en dan een zomerslaapzak

6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.716
    113
    Zoonlief van 10 maanden slaapt deze week bij papa/ons in bed (ik kom en ga ivm oproepdienst). Hij heeft een romper aan met korte mouw, eventueel met pyjamabroek of shirtje. En ligt daarmee dus tegen papa of mama aan 😍

7. blokzijl08

blokzijl08 Actief lid

6 nov 2013
    236
    0
    16
    Rompen korte mouw pyjama shirt en broek en zomerslaapzak maar bij mijn dochter op de kamer is het 25 graden maar voelt koeler

8. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    romper korte mouwen, pyjama lang, zomerslaapzak zonder mouwen

9. Bailief

Bailief Niet meer actief

Romper zonder mouwen en een zomerslaapzak zonder mouwen. Het is hier echt bloedheet boven. Enkel glas en een plat dak dus dat wil wel :/. Als ze wakker wordt omdat ze het koud heeft pak ik haar wel bij mij, maar ze zweet nu echt nog dus ik wilde haar niet iets warmers aantrekken

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Dochter; pyana korte mouw. Zoon; hemd, onderbroek. Nu beiden de leeftijd dat ze zelf deken aan en af doen eerder hadden ze dan BV korte mouw romper aan en zomer slaapzak of indien heel warm, een pyama pak met lange mouwen en pijpen aan 1 stuk en dan geen deken aan. Dus 1 laag goed bedekt. Hema heeft heel fijne zomer slaapzakken.

11. VSC

VSC Niet meer actief

Same here! .. Het is 28gr bij ons op de slaapkamers

12. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Romper zonder mouw, pyjama shirt met lange mouw en een zomerslaapzak. Twijfelde of ik de broek aan zou doen, maar niet gedaan.

13. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier een romper korte mouw, pyjama lange mouw + broek en zomer slaapzak zonder mouw, als hij tenminste gaat slapen...;)

14. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Nu ligt hij nog in een romper met korte mouwen in een zomerslaapzak maar voor de nacht geef ik hem een romper met lange mouwen aan en dan de slaapzak. Hij ligt onder een lakentje maar dat trapt hij toch weg (de reden dat hij een slaapzak draagt).

15. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik heb ze een korte romper aan gedaan en zomer slaapzak zonder mouw. Het is nu nog steeds 30° op hun kamertje. Ook hier een plat dak en enkel glas.

16. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afgelopen nacht lag hij in alleen zijn luier in zijn zomerslaapzak zonder mouwen en daar overheen zijn laken en dekentje... En heel de nacht heb ik hem niet gehoord

nu wel een romper zonder mouwen en zijn zomerslaapzak zonder mouwen en alleen een lakentje...

17. MamaLoentje

12 jun 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn baby en dreumes hebben een rompertje met korte mouw en zomerslaapzak aan. Mijn peuterpeuter slaapt in zijn ondergoed.

18. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Boven 30 graden.
    Ligt met alleen een romper in bed. Geen slaapzak. Had mini me aan maar was onrustig door de hitte. Nu uit en mini me slaapt heerlijk door

19. tasje

tasje Actief lid

20 mei 2014
    467
    187
    43
    pyjama korte mouw, korte broek en een zomerslaapzak

20. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.157
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Het is bij haar 25 graden op kamer. Ligt in dr korte broek met tshirt aan in bed. Romper zonder mouwen. Als ik ook nog een slaapzak aan doe heeft ze het echt te warm. Geen dekens, kruipt tegenwoordig halve bed door.

Deel Deze Pagina