Vorige nacht sliep hij in romper zonder mouw met pyjama shirtje lange mouw en slaapzak aan. Hij was vannacht een beetje warm net niet tegen zweet aan. Ik had het idee dat hij het best warm had. Vannacht blijft het nog wat warmer als gister en zijn kamertje is ook warm. Maar heb geen idee wat ik hem zo aan moet doen. Korte mouwen met slaapzak lijkt me weer te koud namelijk aangezien het nu warmer is als het midden in de nacht is. Dus wat hebben jullie kindjes aan ? Ik vind het even moeilijk
Die van mij ligt in een romper met een lakentje erover maar die heeft 40 graden koorts anders had ik een zomerslaapzak aangedaan.
Ik heb hem een romper korte mouw aan gedaan met slaapzak. Het is echt nu nog bloed heet boven dus kijk vanavond wel als ik naar bed ga hoe die voelt... moet ook wel zeggen dat hij het wel aan geeft als hij het koud/warm heeft hij wordt dan onrustig. Maar had net echt even een momentje dat ik dacht wat moet ik nou 😱
Mijn meiden zijn 15mnd en ik heb ze een romper lange mouw en zomerslaapzak aangedaan. Vind het ook altijd lastig. Maar hier worden ze ook wakker als ze het te koud of te warm hebben
Zoonlief van 10 maanden slaapt deze week bij papa/ons in bed (ik kom en ga ivm oproepdienst). Hij heeft een romper aan met korte mouw, eventueel met pyjamabroek of shirtje. En ligt daarmee dus tegen papa of mama aan 😍
Rompen korte mouw pyjama shirt en broek en zomerslaapzak maar bij mijn dochter op de kamer is het 25 graden maar voelt koeler
Romper zonder mouwen en een zomerslaapzak zonder mouwen. Het is hier echt bloedheet boven. Enkel glas en een plat dak dus dat wil wel :/. Als ze wakker wordt omdat ze het koud heeft pak ik haar wel bij mij, maar ze zweet nu echt nog dus ik wilde haar niet iets warmers aantrekken
Dochter; pyana korte mouw. Zoon; hemd, onderbroek. Nu beiden de leeftijd dat ze zelf deken aan en af doen eerder hadden ze dan BV korte mouw romper aan en zomer slaapzak of indien heel warm, een pyama pak met lange mouwen en pijpen aan 1 stuk en dan geen deken aan. Dus 1 laag goed bedekt. Hema heeft heel fijne zomer slaapzakken.
Romper zonder mouw, pyjama shirt met lange mouw en een zomerslaapzak. Twijfelde of ik de broek aan zou doen, maar niet gedaan.
Hier een romper korte mouw, pyjama lange mouw + broek en zomer slaapzak zonder mouw, als hij tenminste gaat slapen...
Nu ligt hij nog in een romper met korte mouwen in een zomerslaapzak maar voor de nacht geef ik hem een romper met lange mouwen aan en dan de slaapzak. Hij ligt onder een lakentje maar dat trapt hij toch weg (de reden dat hij een slaapzak draagt).
Ik heb ze een korte romper aan gedaan en zomer slaapzak zonder mouw. Het is nu nog steeds 30° op hun kamertje. Ook hier een plat dak en enkel glas.
Afgelopen nacht lag hij in alleen zijn luier in zijn zomerslaapzak zonder mouwen en daar overheen zijn laken en dekentje... En heel de nacht heb ik hem niet gehoord nu wel een romper zonder mouwen en zijn zomerslaapzak zonder mouwen en alleen een lakentje...
Mijn baby en dreumes hebben een rompertje met korte mouw en zomerslaapzak aan. Mijn peuterpeuter slaapt in zijn ondergoed.
Boven 30 graden. Ligt met alleen een romper in bed. Geen slaapzak. Had mini me aan maar was onrustig door de hitte. Nu uit en mini me slaapt heerlijk door
Het is bij haar 25 graden op kamer. Ligt in dr korte broek met tshirt aan in bed. Romper zonder mouwen. Als ik ook nog een slaapzak aan doe heeft ze het echt te warm. Geen dekens, kruipt tegenwoordig halve bed door.