graag ff lezen!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door bahar23, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bahar23

bahar23 Actief lid

30 aug 2008
    152
    0
    0
    terneuzen
    hallo dames, ik ben 4 maart gestopt met de pil ivm de stopweek en normaal gezien word ik binnen 2/3 dagen ongesteld, maar nu ben ik nog steeds niet ongesteld geworden..het is nu al 10 dagen geleden.heb gister getest maar was negatief..kan het zijn dat ik te vroeg heb getest, want het is toch wel vreemd dat ik al 10 dagen geen bloedingen heb gehad?

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hallo Bahar..

Geen reactie op je vraag, maar wel de vraag hoe het nu met je is. Je hebt velen van ons gekluistert gelaten aan jouw berichtjes over hartproblemen die veel ernstigs deden vermoeden. En we horen maar niets terug als we komen kijken en informeren hoe het met je is. veel van ons maken zich zorgen om je en we zouden het allemaal heel fijn vinden om te weten hoe het nu met je is!

3. bahar23

bahar23 Actief lid

30 aug 2008
    152
    0
    0
    terneuzen
    Hoi Hellen,

Ik ben zo druk geweest heb een lange tijdje bij me moeder gelogeerd, was bijna niet op internet bezig eigenlijk..Maar in ieder geval voel ik me momenteel wel goed heb vorige 4 maart een holter gekregen voor 48uur en daarmee is me hartslag opgenomen, as vrijdag krijg ik de uitslag ervan..Dan word er verder gekeken..Toen ik bij de cardioloog was geweest had hij ook een vermoeden dat ik een hartaanval heb gehad, maar waarschijnlijk(voor mij zeker) dat ik er niks van heb gemerkt..Ik moet me tot die uitslag niet te veel inspannen en afwachten..Maar ik ben zelf nou eenmaal een stresskip die om alles stressd en piekerd..Ik vind het wel erg lief dat je je nog zorgen om mij maakte..Gr bahar

4. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    volgens mij hoef je niet altijd een onttrekkingsbloeding te krijgen, maar weet het niet zeker. voor de zekerheid kan je over een paar dagen nogmaals testen...

Deel Deze Pagina