Klachten door ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door migske, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. migske

migske Niet meer actief

Hallo Elvira88

Geeft niks hoor leuk dat je er weer bent haha.
    Jeetje dat zijn er idd veel! maar je bent dus inmiddels al ongi geweest en nu de volgende ronde in :), ik ga voor je duimen hoor!
    Wat lijken al die symptomen veel op een eventuele zwangerschap zeg pff om moedeloos van te worden! ik heb ook echt veel ontpilverschijnselen, al moet ik zeggen dat de haaruitval minder word heb ik het idee gelukkig!!:(
    Hoop ook echt dat mijn cyclus normaal op gang komt...en dat die klachten snel weggaan want poeh ik word er een beetje moe van:(

2. elvira88

elvira88 Lid

22 feb 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    @ maria87

welkom. gezellig dat je mee komt kletsen.
    Ik had die verschijnselen ook idd. echt erg!

@ allemaal

Zijn er ook mensen die de eerste cyclus lang uit bleef en daarna toch 21/28/35 dagen cyclus hadden?

3. migske

migske Niet meer actief

hoi ebbie,

ik ben ook al sinds ik gestopt ben met de pil verschrikkelijk moe...
    ze zeggen dat het idd aan de pil ligt omdat je lichaam moet 'herpakken' en daar gaat veel energie inzitten..maar ja de verhalen lopen zo uiteen! hoop dat je snel een posi test in handen hebt meid!

4. migske

migske Niet meer actief

Welkom maria87:)
    Daarom heb ik dit topic ook opgezet voor iedereen met dezelfde dingen als ik (wij). ik herken je buikklachten ik ken het helaas ook:(

5. elvira88

elvira88 Lid

22 feb 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    @ migske

Ik ben er sinds woensdag avond gelukkig weer vanaf van de rode periode en gister avond gelijk geklust natuurlijk hihi
    Ik heb tot nu toe nog geen symptomen.

Door al die symp. werd ik gek wist het niet meer wat ik nou moest denken op dat moment 3 testen gedaan allemaal negatief, maar wist toen nog niet wanneer mijn nod was maar nu wel.

Is het bij jou al door gebroken?

6. migske

migske Niet meer actief

Ik ga nu ook uit van de geschatte 28 dagen cycli omdat ik nog geen heb gehad..het is idd het gemiddelde maar weet niet of dat voor ebbie geld natuurlijk..
    liefs

7. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

Het is een geschatte periode. Ik heb 24 feb laatste pil geslikt en ontrekkingsbloeding op 26 feb. Eigenlijk heb ik geen idee wanneer ik weer ongi word. Ik houd me teveel vast aan het verleden (toen werd ik ook na 1 maand ongesteld). Dus ik ga 'ervan uit' dat ik eind maart het weer word (positive thinking..... ;)). Van de week had ik wel eiwitachtige afscheiding...

8. migske

migske Niet meer actief

Oooh heerlijk, weer lekker klus tijd hihi;) nee bij mij nog niks te zien..wel continu gevoelige (.)(.) en gisteren weer ff beroerd geweest maar nu ik wakker ben geen buikpijn of iets..ik zit nu dus op 5 dagen NOD als ik idd de gemiddelde 28 cycli aanhoud... dus word spannend haha

9. migske

migske Niet meer actief

wij zitten echt heel dicht bij elkaar ik heb de laatste pil genomen op 16feb, heb toen van 20 tot 24 feb een ontrekkingbloeding gehad waarvan de 2e dag ongi pas echt roodverlies dus ik houd met mijn cyclus vanaf 21 feb. aan....spannend!!

10. elvira88

elvira88 Lid

22 feb 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    @ migske en ebbie,

Ja bij iedereen is het anders natuurlijk.
    las ook bij 1 van jullie dat jullie vroeger ook zo ziek waren van de ongi en daarom aan de pil gegaan ben. ik heb precies het zelfde was lang en veel ongi, was er gewoon ziek van ik was een week voor mijn 11 verjaardag ongi en ben geloof ik op mijn 12e aan de pil gegaan en ben nu 25.
    Maar ze zeggen dat het kan dat je weer zo veel en lang ongi kan worden als vroeger hoop het niet natuurlijk

11. migske

migske Niet meer actief

klopt ik was dat zoiezo....ik ben daar ook echt heel erg bang voor:( zei ookal tegen mijn vriend dat hij niet moest schrikken dat als het eenmaal doorgezet heeft hij me in bed vind:( ik vond dat echt verschrikkelijk! en was het altijd erg lang! de langste ongi was toen ik 12/13 was die duurde dus 6 weken!! mn moeder heeft me toen meteen meegenomen naar haar gyno en die heeft me ijzerpillen (want had inmiddels flinke bloedarmoede opgelopen:() en me de pil voorgeschreven..

12. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    He Elvira, fijn dat je ondertussen ook ongesteld geworden bent!
    Ik ben er nu net vanaf (eerste echte, vorige was een week bruine afscheiding) en het viel me reuze mee,
    Want Migske, ik ben ook aan de pil gegaan 15 jaar geleden omdat ik zo ziek werd, pijn, koorts, ijlen...
    En deze keer viel het me echt mee, was er huiverig voor, maar niet meer dan pilmenstruatie of eigenlijk misschien nog wel minder...
    Nu open dat het zo blijft (of eigenlijk dat ik niet ongesteld word :)).

13. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

> Migske
    Ja ik weet het! Hihi... Hoe zag jouw cyclus er uit voor slikken van de pil?
    Voor de pil had ik een cyclus van 30-32 dagen... Als ik eind maart niet ongi word, dan weet ik dat het langer kan duren...

Elvira88:
    Voordat ik de pil slikte had ik nergens last van. Geen buikpijn, geen rugpijn, geen opgezette buik etc. Nadat ik voor de eerste gestopt ben (privé redenen) kreeg ik ontzettend veel last van buikpijn, zere (.)(.) en rugpijn... Ik moest gewoon ibruprofen slikken anders kwam ik de dag niet door!!!
    Je bent vroeg begonnen met de pil hoor... Ik begon pas op mijn 17e.

14. migske

migske Niet meer actief

Oh ik hoop het zo! want pff weet niet wat ik zou doen als dat echt terug kwam:( maar het klinkt bij jou wel hoopvol hihi

15. migske

migske Niet meer actief

Ehm mijn pil cycli was dus 21 dagen slikken en dan in de stopweek werd ik het meestal op de 24ste of 25ste dag zeg maar, voor de pil weet ik helaas niet meer..ik weet wel dat het begon op mijn 12e en dat ik kort daarna al aan de pil moest want ik was zo ontzettend onregelmatig dat er soms maar 1 week ongi vrij tussen zat! dus hoop eigenlijk de pil cycli weer te krijgen hahaha

16. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Ja nog iets positiefs; vroeger was ik een dikke week ongesteld, nu 5 dagen! Dus kon weer sneller klussen :D!

17. migske

migske Niet meer actief

ohhh beter! ik was helaas met de pil nog steeds een volle week ongi:( maar ja hopelijk komt het helemaal goed met mij hihi:p ik weet wel toen ik stopte met de pil ik hoopte dat mijn ongi wel op zou houden! want soms als ik met de pil begon verloor ik nog wat bloed:(. maar gelukkig was dat wel opgehouden haha dat zag ik al wel als positief hahaha

18. patriez26

patriez26 Actief lid

14 mrt 2013
    216
    1
    0
    hallo meiden,

Ik hoop dat ik mee mag praten hier.
    Ik ben Patricia, 26 jaar, 11 jaar samen met mijn vriend en wij willen graag voor een kindje gaan. Ik ben begin februari gestopt met mijn pil. Tot op heden helaas nog niet ongesteld geworden.
    Wel 25,26,27 vruchtbaar slijm gehad. 8 maart wat oud bloed, meer niet. Test was vanochtend negatief dus ik denk dat ik moet afwachten tot ik ongesteld ga worden. Ik hoop dat het ongesteld worden zonder pil mee zal vallen want ik had er nooit last van met de pil..

19. migske

migske Niet meer actief

Van harte welkom patriez26 natuurlijk mag jij mee praten hoor!
    mss heb je een 'late eisprong' gehad waardoor het langer duurt? hoelang is je cyclus nu? want na je eisprong moet je geloof ik 14 dagen verder tellen tot je nod. wat ik heb begrepen op dit forum;)

20. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Hoi dames,
    Fijn dat nieuwelingen hier zo warm worden ontvangen ;)
    Patriez26: ook welkom!

@ Ebbie: het is nu 24 dagen sinds ik ongi werd (dat was 19 feb). Geen idee waar ik nu in mijn cyclus zit: heb sinds begin november 2 keer een lange cyclus gehad, ik temperatuur niet en doe geen ovu testen (ben een beetje bang dat ik er dan te veel mee bezig ga zijn...). Manlief en ik klussen tussen twee ongi's in steeds om de dag of iedere dag (tenzij we er echt even geen zin meer in hebben, dan lassen we een pauze in ;))

Goed om te lezen dat die buikklachten herkend worden bij jullie (wel erg vervelend om te hebben, natuurlijk). Hebben jullie tips/ideeën waardoor de ontpilklachten wat minder worden? Bij mij helpt 's nachts een warme kruik tegen mijn buik soms (deed ik ook toen ik nog aan de pil was en ongesteld moest worden)

Deel Deze Pagina