haha natuurlijk hoe meer ervaringen en meiden hoe beter hoor, zo zien we teminste dat we echt niet alleen staan! Ik gebruikte tijdens mijn menstruatie en buikklachten altijd Alive Feminax een pijnstiller speciaal voor menstruatiepijn dat hielp bij mij super goed, maar ja als je niet ongi bent weet ik niet of het helpt dus ik heb het al even niet geslikt nu, ik pak als het echt te gek wordt toch maar een paracetamolletje...of een kopje kamille thee mss gek maar dat helpt bij mij welleens...
Die Alive Feminax ken ik alleen van reclames... misschien ga ik dat eens proberen als ik eenmaal ongi ben en het echt niet te doen is qua pijn. Maar nog liever word ik natuurlijk niet ongi Goede tip, van die kamille thee. Bij mij werkt thee met gember ook wel eens, dus daar zit ik as we speak maar weer flink van te drinken
Trouwens nog iets raars haha ik had sinds eergister onwijs zin in eiersalade! het slaat nergens op ik eet dat eigenlijk nooit... die hormonen van mij zijn echt in de war geloof ik whahahahaha
Bij mij was die pijnstiller echt een wonder middel haha dus hoop dat hij bij jou ook aanslaat tijdens je ongi (of idd nog beter dat je hem niet eens in huis hoef te halen!), thee met gember mm die ga ik ook maar eens proberen bedankt voor die goede tip hihi.
Haha, wat kan je lijf je toch gekke dingen laten voelen/willen Zo kreeg ik - als doorgaans erg tevreden vegetariër - toen ik stopte met de pil een enorme zin in salami en rookworst
ooooh wat erg! haha ja dat is echt vreemd hoor! Mijn vriend had gister zoiets van nou jij wil eiersalade dan ga ik die halen ook! haha ik dus gister tevreden aan de toastjes hij zegt zou dit aan je hormonen liggen ofzo? hij snapt er zoiezo geen snars van allemaal en roept vaak 'wat ben ik toch blij dat ik geen vrouw ben' wat een ellende die hormonen hahahahaha wat is ie toch lief
Goeiemorgen allemaal, en welkom voor alle nieuwe meiden . Jeetje, dit wordt een actief forum zeg . Ik ga het straks allemaal even lezen, eerst maar even opstaan. Stomme griep heeft me nog steeds in de tang :x. Oh ja... En een testje doen, hoewel ik denk dat het gewoon een vreemde menstruatie was. Gaaaaap.
Goeiemorgen meis! ja het word idd een actief topic maar super leuk had het niet echt verwacht hihi. oooh laat je weten wat de uitslag was meis? maar idd word eerst maar ff goed wakker ik hoop dat je snel beter word hoor echt zo niet tof die griep
Niet zwanger! Haha, dat wist ik ook eigenlijk wel maar als je dan zo zit te wachten, wordt het toch wel wat spannend! Hiephoi, heb ik ook ontpillingsverschijnselen en hoor ik er ook echt bij .
aaaah jammer meis maar mss heb je nu ff rust en kun je je weer focussen op je ongi en de volgende ronde! hahaha wat een reactie ook hiephoi ik hoor er bij hahahaha nou ja ben wel blij dat je erbij wilt horen hoor! kunnen we fijn verder 'klagen' over die rotpil! hahahaha
Jammer zeg! Is toch spannend en jammer dan. Die ontpillingsverschijnselen kunnen je behoorlijk in de war maken!
Bedankt voor het warme welkom! En dit is zeker een actief onderwerp, moet maar mijn best doen om alles bij te lezen! Haha. Ja ik zit nu op dag 32 na mijn ontrekkingsbloeding. Maar vind het zo vreemd dat ik rond 26 februari vruchtbaar slijm had. Kan het dan nog een paar dagen duren voordat je je eisprong hebt? Of zal mijn lichaam mij zo in de maling nemen dat dat slijm door het ontpillen kwam?
Zo, ben ik weer. Even alles bijgelezen. @Patriez, als ik het allemaal goed begrepen heb, moet je eisprong dan wel in die dagen vallen maar ik kan het mis hebben. @ iedereen die zo'n last heeft van de menstruatie, ik ken het ook. Verschrikkelijk was dat. Daarom ben ik ook al vroeg aan de pil gegaan, ik verging gewoon vd pijn! Ik ben wel al eens eerder gestopt met de pil, gelukkig kwamen die pijnklachten toen niet terug. Dat geeft misschien wat hoop . @Migske, wat lief die vent van je! Die van mij gaat straks even stofzuigen, fijn van die mannen met een thuiswerkdag wanneer je je niet lekker voelt .
Toch fijn om te weten dat er meer meiden zijn die zo'n problemen hadden met de ongi voor de pil! @Patriez ik denk dat je mss door de stress de ongi op zich laat wachten? heb gehoord dat dit ook heel erg je cyclus kan verstoren Ja mijn mannetje is een kanjer haha daarom wil ik ook een beebje met hem hij is nu al leuk met beebjes en kinderen
Die van mij nog wel wat onwennig, maar dat komt vast goed. Zegt ie vanmorgen: ik weet niet of het wel zo verstandig is om aan de antibiotica te gaan hoor, straks is het slecht voor de baby als je misschien toch zwanger bent. Toch lief meedenken .
Ik moet zeggen dat ik na mijn menstruatie gelukkig geen last meer heb van ontpillingsverschijnselen. Volgens mijn cyclus heb ik zaterdag mijn eisprong weer dus we zijn al weer volop aan de klus. Bij mij kwam mijn menstruatie na het stoppen met de pil na 24 dagen op gang dus dat is wel een net begin van de cyclus al zeg ik het zelf. Nu hopen dat dit ook zo blijft. Wat betreft het zien/horen van zwangerschappen om je heen heb ik ook last van. Kreeg zaterdag te horen dat mijn beste vriendin zwanger is en dan heb ik echt zoiets van ik wil ook... Maar dit is voor ons de tweede ronde dus we zijn nog niet zo lang bezig.