@ iedereen: ja, dat ontpillen is echt een doffe ellende! @ Migske: ik loop nu ook al telkens naar de wc dat ik daar 'iets' ga aantreffen (rood/roze/bruin), maar voorlopig nog niks. De vorige keer duurde dat ook behoorlijk lang, dus zal waarschijnlijk de komende weken wel alle ontpilverschijnselen hebben zonder resultaat. Zo frustrerend om steeds wel van alles te voelen zonder dat er daadwerkelijk iets gebeurt daar beneden @ elvira88: mijn man en ik zijn bijna 10 jaar samen, waarvan 2 jaar getrouwd Sterkte allemaal met dat ontpillen/wachten/ongi worden!
jaaaa echt erg hoor.... Jullie ook allemaal super veel succes met alle klachten,wachten etc...als we elkaar maar op de hoogte houden. Ik ben trouwens nu 2 jaar en 7 maanden met mijn vriend samen. Vroeger ook samen geweest toen we allebei 16 waren heeft toen anderhalf jaar geduurd, toen ben ik helaas verhuist naar de andere kant van het land en is het helaas uit gegaan...na 8 jaar kwamen we elkaar weer ineens tegen en BAM weer raak hihi beetje soap taferelen hahahaha
Mooi verhaal hoor! Bijzonder dat je elkaar na zo'n lange tijd weer tegenkomt en dat het dan helemaal raak is! En dat het nu zo'n blijvertje is dat je zelfs eeb kindje met hem wil. Mooi hoor! Heerlijk, zulke zwijmelverhalen
@ Migske, hoop voor je dat het niet echt een soaptafereel wordt, dan staat je nog een hoop te wachten! Aan de andere kant, nu ik ziek, zwak en misselijk voor de buis hang 's avonds... Die zwangerschappen in soaps gaan wel heeeeeeeeeel snel !
hahahah nee idd! maar ik bedoelde dus de 'mooie' kanten van een soap he hahahaha nee het gaat super goed! alleen die ontpil klachten ja dat zou je de slechte kant van de 'soap' kunnen noemen whahaha
Mag ik me ook aansluiten, het ziet er wel gezellig uit hier Ik ben deze maand gestopt met de pil, nu aan het wachten op mijn "echte" menstruatie. Heb netjes de onttrekkingsbloeding gehad, nu maar wachten tot het echte werk begint. Ik heb al een zoontje, dus heb deze hele "reutemeteut" al een keertje meegemaakt. Vorige keer ging het redelijk makkelijk bij mij, had meteen een nette cyclus van 28-29 dagen en in ronde 3 was ik zwanger. van het ontpillen heb ik toen weinig gemerkt. Nu wat meer... heb koppijn, ben best wel chagrijnig en tepels en vagina zijn gevoelig, ook bij het klussen (sorry voor de details, maar zag dat er hier al van deze praat voorbij kwam, dus dacht, dat kan wel.. haha). Die gevoeligheid vind ik erg vervelend, ik (en vriendlief) willen juist goed ons best doen nu, maar het deed gewoon echt pijn. Grr, wordt ik nog chagrijniger van. Ik zei al gefrustreerd tegen mijn vriend "er is verdorie een kind uitgekomen vorig jaar, en nu zou dit niet passen en pijn doen..????" Ben benieuwd wanneer mn menstruatie nu op gang komt. Als alles net zo netjes gaat als de vorige keer, zou het over een week of twee moeten zijn.. we gaan het zien.
Hey Kawaii, Gezellig, sluit lekker aan! Op zich wel fijn dat je de hele riedel al een keer hebt meegemaakt, en dat het toen al best wel snel raak was! maar kan me voorstellen dat die pijn in (.)(.) en vagina vervelend is... dat maakt het klussen wel erg lastig... Ik had het van de week ook even, toch maar doorgeklust, maar prettig is anders Nu gelukkig al wel weer over: even een klusvrije dag ingelast en vanavond maar weer een poging wagen
Welkom Kawaii natuurlijk mag dat hoor en 'gekke' praat kennen wij hier wel hahahaha ja ik ken het bij het klussen het is dan ook gewoon niet leuk en fijn zoals het hoort te zijn begrijp je frustratie dus heel erg goed! wow idd redelijk snel zwanger van je eerste! hopelijk is dat ons ook gegeven maar idd die ontpil klachten brrrr
Ik ben aankomende zondag 2 jaar samen met mijn vriend. Begin dit jaar een nare periode gehad dus zou mooi zijn als we het jaar positief af kunnen sluiten.
lekker aan de klus dus vanavond hihi ik hoop echt dat het voor jullie ook snel raak is hoor! ik heb nu maar ff een klus pauze ingelast ik bedoel zit niet meer zo ver van nod dus wss heeft het toch geen zin, maar ja funklussen doe ik wel hoor als het erop aan komt
Toch maar net 2 testen via internet besteld komen als het goed is morgen binnen....en dan ga ik denk ik zondag of maandag ff testen toch ahahahaha oh wat erg dit!!! als ik nog niet ongi ben geworden natuurlijk want dan bewaar ik ze voor de 2e ronde
@ Migske: ooohh spannend! Hou ons op de hoogte! Ik hou het voorlopig nog even bij klussen en afwachten, mijn cyclus is toch geen pijl op te trekken
Tuurlijk houd ik jullie op de hoogte lieve meiden kan nu al niet meer zonder jullie hoor hahahaha maar ik ga er niet vanuit hoor dat het raak is want zoals vele bij mij is er ook totaal nog geen peil op te trekken want ik heb mn natuurlijke ongi nog helemaal niet gehad natuurlijk
Jemig, wat zijn jullie snel met reageren, haha. zo alweer bijna een pagina verder.. Is iedereen hier verder "bezig" voor zn 1e kindje? Haha, dan val ik wel lekker buiten de boot mochten jullie straks zwanger zijn en allerlei vraagjes hebben, kun je wel bij mij terecht hoor, hihi. Zwangerschap heb ik tenslotte ook al keertje meegemaakt.. ik zat net te denken, als ik over twee weken ongeveer ongesteld zou moeten worden, zal ik nu ongeveer eisprong moeten hebben.. whaha. En net nu heeft vriendlief late dienst, terwijl ik overdag werk. Handig! Mijn vriend en ik zijn overigens al 10 jaar bij elkaar... we worden oud...
Whaha, spannend Migske ! Zit er zelf nog over te denken om van die goedkope tests te halen. Nu heb ik er een Clear Blue test aan 'verspild' en die krengen zijn best duur . Nou ja, even afwachten maar of mijn volgende menstruatie wel 'normaal' is. Aan de andere kant, ook wel weer fijn om te weten dat het niet raak is. Kan ik in ieder geval nog een glaasje wijn drinken op leuke feestje die er aan zitten te komen . En welkom Kawaii!