Klachten door ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door migske, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    Ja dat zag ik ook al idd.

2. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Hoi Migske,
    Welkom terug :)

Jammer van die rugpijn en buikpijn! Bij mij gaat die buikpijn ook maar niet weg, pff..... die rugpijn herken ik dan weer niet, maar lijkt me wel erg irritant

Maar ehh... ik vind wel dat wij hier meer doen dan alleen maar klagen, 't is toch ook gewoon gezellig hier? ;) Dus ze hadden i.p.v. 'klachten door ontpillen' het ook 'kletsen over ontpillen' kunnen noemen :D

Fijn dat het leuk was met je opa! Ik ga me zo voorbereiden op een feestje van vrienden, wordt vast ook gezellig :)

Liefs

3. migske

migske Niet meer actief

dank u dank u hahahahaha ja echt die buikpijn pff net wel weer op de wc gecheckt maar niks te zien...:( dus ik weet het allemaal niet haha ja lage rugpijn is irritant maar ja het zal er bij mij wel weer bijhoren haha:p.
    Het is hier zeker gezellig! haha is wel een goeie trouwens van jou;)
    Ik wens je heel veel plezier vanavond op het feestje!
    liefs

4. elvira88

elvira88 Lid

22 feb 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    Hay dames

Ik ben er inmiddels ook weer bij.

@migske
    Ow das zo vervelend die lage rugpijn wist vorige week niet meer hoe ik moest gaan zitten of liggen zo erg was het.
    Gezellig dat je bij je opa langs ben geweest

5. migske

migske Niet meer actief

gezellie welkom terug weer:D
    pfff ja vooral als je achter de pc zit haha hoop dat het snel over is hoor..begin nu ookal hoofdpijn te krijgen maar ja dat had ik afgelopen maand ook al vaak, ben echt benieuwd waar het schip strand..maar ja morgen ochtend mss wat duidelijkheid:)
    Mijn opa is een lieve man die erg kwiek is nog steeds hihi hij word eind vd maand alweer 90 en is de vader van mijn moeder. Heb er al vanaf kleins af aan een zeer zeer goeie en close band mee. Is altijd mijn 'vader' figuur geweest en nog steeds:) na het overlijden van mijn moeder is het in korte tijd nog sterker geworden (wist niet dat het nog sterker kon maar ja toch:)) maar goed wat zijn jullie plannen voor het weekend/vanavond? Van maria weet ik al haha.
    Ikzelf ga lekker een rustig dvd avondje plannen met mn lief en mss toch nog ff 'fun' klussen hihi.
    liefs

6. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    Ik ben aan het werk tot een uur of tien half elf.:( daarna nog een verjaardag niet echt zin in ben doodmoe doordat ik gisteren de hle nacht hebt gedroomd over zwangerschapstesten

7. elvira88

elvira88 Lid

22 feb 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    Ik heb vanmiddag al net voor het gesprekje geklust hihi
    Mijn vriend wou een tv avondje houden met de kids en lekker chippies erbij.
    En waarschijnlijk vanavond weer klussen als de kids op bed liggen hihi

8. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Fijn dat je je opa nog hebt Migske, bijzondere leeftijd ook!

Haha Kokkie, zouden hele mooie dromen kunnen zijn als ze maar positief waren maar als je slecht geslapen hebt, zal dat wel niet :x?
    Zo laat nog werken? Wat doe je, als ik vragen mag?

Wij gaan languit op de bank, hoewel de antibiotica nu z'n werk begint te doen, geen zin om wat te ondernemen vanavond ;).
    Filmpje, of Game of Thrones kijken :cool:.

9. elvira88

elvira88 Lid

22 feb 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    @kokkie27

Ik begrijpelijk dat je dan moe bent. Ik ben ook echt moe nu zit nu al te geeuwen. Nadat ik gestopt ben met de pil ben ik heel snel moe enzo pfff haha

10. migske

migske Niet meer actief

@ iedereen meeste gaan toch lekker thuis op de bank hangen zie ik haha, aaah kokkie27 nog zo laat werken? en dan nog naar een verjaardag pfff ik zou idd ook wel iets anders willen doen dan na het werk:(.
    Game of thrones! geeeeweldig! hier ook super fan hihi.
    grappig detail..mn vriend ook :p
    ben nu nog ff aan de poets in huis..en dan langzaam aan het eten beginnen mijn vriend is ook nog aan het werk dus ja. brrr mn hoofdpijn en rugpijn gaan nu toch wel echt zwaar irriteren hoor pff, ben niet zo van de 'pillen' maar ik pak toch zo maar een molletje want blehh.
    Fijne avond ladies! en wie weet weer tot straks want tja blijft toch een 'verslaving' he hier hahahahah
    liefs!

11. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28

Aah jaloers op je bankavondje,maar ik ben morgen aan de beurt lekker de hele dag vrij.ik ben kok hihi.hahahaha nee die dromen zijn bedrog we zijn nog niet voor het echie gegaan hoop volgende maand maar we blijven het aan het vooruitschuiven.

12. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Komt vast snel! Dat wordt wel zwaar dan, als je straks zwanger bent en hele avonden moet staan :$.

13. migske

migske Niet meer actief

oooh ja natuurlijk vandaar je naam kokkie! :p duhh hahahaha maar wel idd een zwaar beroep straks als je zwanger bent..
    Van uitstel komt afstel zegt mijn opa altijd dus ik hoop voor je volgende maand voor het echie! morgen lekker vrij geniet er lekker van meis! en werkse voor vanavond:(

14. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28

Yep ik ben er bang voor heb ook nog niet veel vrouwelijke koks gezien in mijn leven haken meestal nadat ze een serieuse relatie krijgen af.wel met vrouwen in de bedienig gewerkt die zwanger waren maar dat was ook pp verschillend de ene trok het wel de ander niet en ligt er ook aan wanneer je met verlof gaat ik zou niet hoogzwanger willen zijn midden in de zomer.maar dat heb je niet voor het zeggen ben dan allang blij dat ik zwanger ben.en gelukkig ben ik een van de leidinggevenden dus kan een hoop bepalen.maar echt makkelijk werk is.het niet maar ben er ondertussen wel aan gewend werk al 13 jaar in de keuken..en heb ook echt geluk met de chef die ken ik al een jaar of 11 dus die helpt me dan wel.

15. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Mijn vent ook, kwam er van de week thuis mee aanzetten (deel twee), ik helemaal blij natuurlijk.

Ik heb alleen hoge rugpijn, maar vlg mij komt dat van verkeerd zitten/liggen/griep/stress. Nog steeds zoekende naar mijn ontpilklachten ;). Manlief zegt trouwens wel dat ik veel haar aan het verliezen ben :$!

Ik ben dol op bankhangen. Volgende week staat er weer een wild stapavondje gepland, maar dat hoeft voor mij echt niet meer elke week :D.

16. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Anywho! Werk ze voor straks Kokkie en veel plezier voor degenen die vanavond nog wel plannen hebben.

Ik zei dat mijn man ook zwaar Game of Thrones fan was. Superserie!

En verder had ik nog iets over dat hij zegt dat ik ook meer haar verlies dan normaal (tadaaaa misschien dan toch ook een ontpilklacht :D)!

En de rest weet ik nie meer :(.

17. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Ik heb gevraagd of ze topic kunnen noemen zoals jij voorstelde

18. migske

migske Niet meer actief

jep toch een ontpil klacht heb ik ook helaas whehehe:( jij ook veel kijk plezier vanavond :)

19. migske

migske Niet meer actief

Ben benieuwd! zou wel leuk zijn klinkt wat leuker ook haha

20. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Dames,

We hebben het verzoek gehad het onderwerp aan te passen omdat het meer een klets clubje aan het worden is.

Klets clubjes horen alleen niet in dit forum, die horen bij de zwanger worden clubs.

Zouden jullie daar een nieuw topic aan willen maken? Zodra jullie 'm hebben aangemaakt kunnen jullie ons de link doorgeven. Die plaatsen we dan in dit bericht zodat iedereen het nieuwe topic kan vinden.

Gaan voor 1e kindje Club

Voor het overzicht doen we deze nu dicht.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina