Dank je wel Pearl Amor! Nou hopelijk wordt het inderdaad minder, gelukkig heb ik wel veel haar maar dun helaas, hopelijk komt het snel goed. Jeetje meis ik zie wel dat jij veel hebt doorstaan al heb veel respect voor jou!
Ik heb juist minder uitval sinds ik ben gestopt als ik eerder mijn haar deed kwamen er grote plukken vrij.nu helemaal niet meer voel me eigenlijk alleen maar beter na het stoppen,had eerder heel erge last van mijn huid op de boven benen en armen last van blauwe plekken bij iets stoten.hele grote aften in mijn mond ook niet meer te bekenen.zei vanmorgen nog tegen mijn vriend dat ik blij bem dat ik ervan af ben en weet ook nog niet of ik er ooit weer aanga
Ben nu ruim een maand gestopt en sinds twee weken de haaruitval. Gelukkig heb ik veel en dik haar, maar vind het wel naar hoor.
Geen dank meid, maar goed van je dat je weer een beetje beter voelt, echt nogmaal heel veel respect en het is je zo ontzettend gegund zeg! ga voor je duimen hoor!
ja het is echt heel naar je wordt er toch een beetje bangig van. Ken je eigenlijk nagaan wat een troep het eigenlijk is wat ik jaaren! mijn lichaam ingestopt hebt! ik denk ook niet dat ik na een hopelijke! zwangerschap meer aan de pil ga...ga maar over op iets zonder hormonen ofzo als dat bestaan, heb me daar nooit in verdiept eigenlijk..
Nee idd poeh echt hoor, ik zit daar zelf ook heel hard mee in mijn hoofd of ik ooit nog wel weer aan de pil ga! Ik heb trouwens ook altijd heel snel blauwe plekken...nooit gedacht dat het mss van de pil zou komen! toch ook eens in de gaten houden. Merk overgens wel dat ik iets vrolijker ben dan toen ik de pil slikte...kan dat ook? net of ik terug ben op wereld ofzoiets hahahaha
Nee, ik besef me ook nu pas wat een troep ik al die jaren heb ingenomen. Twijfel ook of ik er ooit weer aan ga beginnen. Maar voor nu eerst maar eens ontpillen. Naast haaruitval heb ik veel hoofdpijn en migraine, ben erg moe en heb het idee sat ik ook emotioneler ben als voorheen. En afvallen lukt me niet meer :x
Ik moest wegens ernstige bijwerkingen stoppen met de pil, na ruim 7 jaar.. Op de een of andere manier sluipt het erin en ik kan dus niet tegen die hormonen.. En ik moet zeggen dat ik sinds het stoppen me met de dag lekkerder ben gaan voelen.. Heb verder ook geen klachten gehad door het ontpillen.. Of ik er ooit weer aan ga beginnen? NOOIT!!!
Hihi lief van je... Moet zeggen dat door een blog te schrijven het voor mij wel wat rustiger in mijn hoofd word Ga zo maar weer eens wat schrijven, heb er al 1,5 week niks aan gedaan omdat ik even een dipje had
Jeetje ja die pil doet onderhand meer slecht dan goed...maar daar kom je dan pas later achter..ik heb dat nu ook het lijkt wel of er een grijze sluier van me af gaat heel vreemd. Maar ik zie dat je zwanger bent! van harte meid! ik denk idd dat ik er ook nooit meer aan begin wat een rotzooi!
Geen dank hoor meis! Ja ik ken het, je gevoel uiten in dingen schrijven is ook iets wat ik vaak doe maar dan in de vorm van gedichtjes, helpt mij ook. Ik word iig een trouw volger van je blog!
Hihi ik heb een hele gedichten bundel liggen hier Dus ik snap ook jou helemaal... Lief dat je mij volgt...
Ja ik vind het echt een hele fijne uitlaatklep.. Poeh vandaag weer smiddags buikpijn gekregen en maagpijn Hoop niet dat ik een te korte cyclus heb...maar ja ook dit kan ook weer ontpillen zijn toch? ben ook wel moe moet ik zeggen.. Maar goed zit nu op de 18e dag van mijn cyclus dus officieel zou ik dan (als ik van de standaard 28 uitga) over 10 pas mijn nod hebben maar wss ben ik weer niet standaard hahahaha we zien het wel! Maar hopelijk blijft de nod natuurlijk gewoon uit! maar daar gaan we maar niet van uit
Ben ik weer, haha, nu weer een raar iets erbij pff steken in mijn linker borst! gisteren ookal, duurt maar even maar is wel pijnlijk
Mijn vriend zegt net: je bent anders sinds je gestopt bent met de pil. Kennelijk veel opgewekter, knuffeliger en hoger libido! Dus niet alleen ik blij maar vriendjelief ook! Merk echt nu al verschil, wat een rotzooi die pil!!!!
Ik heb nog steeds last van steekjes in m'n onderbuik, dat heb ik nu sinds dat we geklust hebben nadat ik dacht een eisprong gevoeld te hebben... Het voelt ook veel gevoeliger nu als we aan t klussen zijn.... Best apart, heb dit nog niet eerder zo gevoeld. Maar zijn vast de kwaaltjes van t ontpillen, kan niet geloven dat ik al direct zwanger zal zijn....
ja ik ken het...ohoh ik ben zo stom geweest! heb veels te vroeg een test gedaan komt door mn vriend die zei doe het nu maar...natuurlijk negatief maar ja 1e ronde en dan al raak? lijkt me echt sterk bij mij..ben veels te voorbarig echt naja. Ik heb trouwens ook last van gevoeligheid bij het klussen, dus helaas het zal idd dat rottige ontpillen zijn!:x maar goed ik wacht rustig af...hoe is het met jou nu?