Klachten door ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door migske, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ClaudiaZ

ClaudiaZ Actief lid

5 mrt 2013
    276
    0
    0
    Flevoland
    Volgens de kalender zou vandaag bij een normale cyclus m'n eisprong zijn, ga ik net naar t toilet heb ik dus dat eiwit slijm bij t afvegen, echt een flinke sliert dus! Heb m'n vriend gelijk even aan de klus gezet.... ;) spannend!!!!!!

2. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

:D jaaaa hopelijk is het raak!

3. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

> pearl amor
    Ik heb je blog gelezen. Ik zal voor je duimen!

4. migske

migske Niet meer actief

OOOOOOH spannend! klussen klussen meid! Ik duim voor je!

5. elvira88

elvira88 Lid

22 feb 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    Hay migske

Alles wat je hier op schrijft ook de bloeding na de ontrekkings bloeding heb ik ook gehad was maar 2 dagen. Ik heb nu een natuurlijke ongi cyclus was 40 dahen dus voor mij is het de 2e ronde.
    Hoofdpijn enzo had ik ook zelfs overgeven wist bijna zeker dat het raak was maar niet dus.
    Afgelope zaterdag ongi geworden had zaterdag toch een last van me rug nie normaal.
    Ik hoop je een beetje geholpen te hebben. Hoop dat je snel zwanger ben

Gr

6. migske

migske Niet meer actief

Hallo Elvira88,

Bedankt voor je reactie! dus jij had ook een soort van doorbraakbloeding? moet je dit nu als ongi zien nee he?
    Jeetje jouw lijf heeft je ook goed voor de gek gehouden:( wel fijn om te weten (ook niet natuurlijk...) dat er meer zijn in hetzelfde schuitje geeft je toch het idee dat je er zeker niet alleen mee worstelt. Ik hoop ook dat je snel zwanger bent meid! want daar doorstaan we het toch allemaal voor he:)
    groetjes

7. Elf84

Elf84 Niet meer actief

In mei 2013 ga ik stoppen met de pil. Ik ben nu ongeveer 15 jr aan de pil, omdat ik erg veel pijn en bloedverlies had tijdens mijn menstruatie. Ben erg benieuwd wat het stoppen voor mij gaat betekenen... Als ik al die klachten lees, raak ik al enigszins in de stress, haha...
    Ik hoop voor jullie allemaal dat het snel raak is :)

8. migske

migske Niet meer actief

Welkom elf84 :)
    Spannend hoor! wees niet gestressed niet iedereen krijgt ontpilklachten hoor! ik ben helaas een persoon met veel klachten maar je kunt ook geen of mss 'lichte klachten' krijgen is voor iedere vrouw verschillend dus ;), ik ben ook lang aan de pil geweest ook door dezelfde klachten die jij omschrijft, maar in de loop der jaren kan dit allemaal veranderd zijn hebben ze me verteld maar ja ik moet natuurlijk ook nog de eerste echte ongi krijgen dus ik weet het nog niet..spannend hoor in mei stoppen! houd ons maar op de hoogte;)
    liefs migske

9. elvira88

elvira88 Lid

22 feb 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    @migske

Ik heb 24 jan 2013 de laatste pil genomen heb een ontrekkings bloeding gehad op 28 januari tot 1 feb. Op 9 feb heb ik een heldere rode bloeding gehad van 2 dagen. Ik ben sinds zaterdag de 9maart ongi. Ik heb die tussentijdse bloeding van 9 feb niet meegerekent idd omdat dit maar 1, 5 dag a 2dagen duurde. Ik weet eigenlijk ook niet of ik hem nou wel of niet mee moet rekenen erg moeilijk

Gr

10. elvira88

elvira88 Lid

22 feb 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    @elf84

Ik ben testijds ook aan de pil gegaan omdat ik er gewoon ziek van werd en erg veel pijn en heel veel bloedverlies. Ik heb de pil ook z'n 12 a 13 jaar geslikt. Ben afgelopen zatetdag natuurlijke ongi geworden had nu alleen heel veel last van mijn rug. Gelukkig nog niet ziek hopelijk zo houden dan maar en snel zwanger worden

Ik hoop voor je dat jij ook snel zwanger word

Groetjes

11. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Wat lief!! Dank je wel...

12. Pearl Amor

Officieel tel je een menstruatie als deze minimaal 2 dagen helder rood is. Je kunt hem dus als menstruatie tellen. Maar het kan ook komen door de pil. Zijn veel meiden die na het stoppen een soort doorbraakbloeding krijgen, die kan soms best heftig zijn... Als ik jou was zou ik hem niet mee rekenen en gewoon vanaf 9 maart gaan tellen ;)

13. migske

migske Niet meer actief

Ik tel die van mij ook niet mee hoor, was heftig wel maar een halve dag zie ik nu niet als ongi haha en die van jou ook niet hoor volgens mij:) zit nu op dag 20 van mijn cyclus dus ong. een week van mijn nod 'officieel' gezien, maar heb vandaag al van die kwaaltjes die volgens mij mn ongi aankondigen:( ik kom trouwens amper vooruit door pijn in mn lies:( dat heb ik nog nooit gehad...maar wel buikpijn en moe, gisteren last van mijn maag meestal gebeurd dat altijd voor mijn ongi dus ben weer eens benieuwd...pffff wat een ellende! haha

14. ClaudiaZ

ClaudiaZ Actief lid

5 mrt 2013
    276
    0
    0
    Flevoland
    Bij mij duurt het nu nog ongeveer 2 weken voor ik ongesteld moet worden, ben zeer benieuwd! Reken maar nergens op want kan me niet voorstellen dat het de eerste keer al gelijk raak is, maar toch is het spannend!!

15. migske

migske Niet meer actief

Hey meid! alles goed met je?
    oh oh dat word idd zo ontzettend spannend! maar wie weet zit jij wel bij de gelukkige 'in1keer' geluksvogels ;) you never know!
    Maar nee ik blijf ook realistisch hoor...
    liefs

16. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Nou meiden ben vandaag pil ongesteld geworden en ik ga vrijdag niet meer beginnen ermee.
    Toen ik in 2007 stopte heb ik geen kwaaltjes gehad zover ik het me kan herinneren, en dat hoop ik nu ook hahaha.
    Lichaam is natuurlijk wel anders denk ik na al eens zwanger geweest te zijn.
    Ik stopte toen in mei en werd pas in juni of juli echt ongi.
    Heb nooit geen ovulatie testen gebruikt maar kluste gewoon om de 2 dagen haha wat zich eind november 2007 zich uitte in mijn zwangerschap :D best netjes lijk me.
    Nu moet ik wel precies weten wanneer ik vruchtbaar ben om dan juist niet te klussen ....ja ik hoor jullie denken WAT!!!
    Maar een brusje voor de kleine man moet zich door omstandigheden nog even op zich laten wachten.

17. migske

migske Niet meer actief

Hoi Bizzy welkom op dit topic hihi. Wat spannend! hoop ook dat je geen kwaaltjes krijgt hoor is echt geen aanrader haha;)...wel jammer dat je door omstandigheden even moet wachten voor een 2e wondertje...hopelijk zal het snel opgelost zijn weet niet wat er is natuurlijk maar wens je wel heel veel succes. En leuk dat je hier ook mee komt lezen/kletsen :)

18. Pearl Amor

Haha spannend...!!

19. migske

migske Niet meer actief

hahaha nou he? hoop wel dat ik me snel beter voel hoor pfff hahaha wat zeur ik toch weer lekker:p maar die pijn in mn lies is toch echt wel irritant pfff vooral als je alles lopend moet doen:( maar ja daar kom ik ook wel weer vanaf;)

20. Pearl Amor

Hahahaha, ik denk wel dat je er weer van af komt ;)

Deel Deze Pagina