Klachten door ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door migske, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. migske

migske Niet meer actief

echt super herkenbaar jou verhaal, ik had precies hetzelfde, zelfs een periode van 6 weken ongi geweest met al die troep die eruit kwam wat jij beschrijft...toen heeft de hh mij de pil voor geschreven want dat werdt te gek..zelfs bloedarmoede etc gehad..daarna niet veel last meer gehad, wel altijd een volle 'stopweek' ongesteld geweest.

2. migske

migske Niet meer actief

pfff wat spannend allemaal! hoop echt zo dat we allemaal goed nieuws kunnen posten hier! maar de meiden die langer bezig zijn gun ik het natuurlijk nog meer! mezelf en andere ook hoor maar toch:)

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Jeetje dames! Wat een ellende met dat ontpillen bij jullie! Ik ben zelf in februari gestopt maar heb tot nu toe nergens last van (behalve een gigantische griepaanval :x).

Ik zag eerder in dit topic al dat het ook mogelijk is een soort van tussenbloeding te hebben nadat je bent gestopt? Misschien is dat dan wel wat ik deze week heb gehad. Ik dacht dat ik ongesteld werd op de 'normale' dag (op het uur af), maar het duurde maar twee dagen. Misschien volgt er later dan nog een normale menstruatie (hoewel ik stiekem natuurlijk hoop dat mijn cyclus patsboem direct regelmatig is ;))!

Succes dames!

4. migske

migske Niet meer actief

Welkom Kris81 op dit gezellige topic hihi:p, ook in februari gestopt leuk! net als ik :) wel fijn hoor dat je geen ontpilverschijnselen hebt! nou een griep is wel erger dus beterschap! Ja ik had idd een halve dag een bloeding echt heel vreemd heb hem dus ook niet meegeteld als ongi. heb jij wel 2 dagen helder rood verlies gehad? want als ik het goed begrepen heb kun je dat pas als echte ongi zien. Ik hoop ook dat mijn cyclus normaal is:( maar moet nog ff een paar daagjes afwachten;).
    Over de 'ontpil ellende' tja had ook gehoopt niks te merken maar ja, zo zie je maar veel hebben nergens last van en de andere weer wel. Hoelang was jij aan de pil geweest trouwens?
    groetjes!

5. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Het was een beetje van alles door elkaar, roze, bruinig en ook helder rood. Als je dan een beetje het internet afstruint dan zou je zowaar kunnen denken dat het misschien een innestelingsbloeding zou kunnen zijn, maar dat zal wel niet. Maar ja, a girl can dream ;).

Misschien toch van het weekend een testje doen, dan weet je het in ieder geval zeker.

Ik denk dat ik ongeveer in totaal ruim 15 jaar de pil heb gebruikt. Ik ben al eens eerder een klein jaar gestopt geweest (ongeveer 4 jaar geleden). Toen werd ik na een week of 6 ongesteld en was mijn cyclus daarna vrij snel op orde. Jij?

6. Eldo

Eldo Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook in februari gestopt en heb hetzelfde. Gisteren zou mijn NOD zijn. Heb maandag getest en de test was negatief. Dinsdag ongi, maar ook een mengelmoes. Het lijkt niet door te zetten. Weet ook niet zo goed wat ik moet doen.

7. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Haha, heeeel irritant he! Alsof je lichaam je voor de gek zit te houden :cool:.

8. lieska

lieska Actief lid

13 mrt 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuk om allemaal herkende verhalen te horen. Verschrikkelijk hoe je lichaam met je kan spelen.
    Ik ben in november gestopt met de pil. Eerste maanden waren HEERLIJK. Geen symptomen, netjes cyclus van 28-30 dagen. 3 dagen ongesteld, waarvan 2 serieus en 1 dag nog een klein beetje.
    Toen begon de ellende. cyclus van 36 dagen, daarna weer 29 dagen. Maar al die symptomen.
    Vorige maand echt overal pijn van mijn bekken tot aan mijn borsten. Afgezien.
    Deze maand pijn aan mijn borsten vooral, ook nog wel pijn in mijn onderbuik, maar precies weer anders. Vooral links dit maal en zo aan mijn knobbeltje van mijn heup. Ben ongelofelijk moe!!! Ik kan slapen... het is niet te overzien. Sommige nachten lig ik wakker. Ik ben nu 1 dag voor mijn nod (als mijn cyclus tenminste nog 29 dagen is) Ik heb nog steeds witverlies, wat precies niet opgehouden is. Ik loop iedere keer naar de wc met het gedacht: nu zal het wel daar zijn, maar niets, noppes! Ik word er gek van. ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat is oooh zo moeilijk. iedere keer als ik naar de wc ga denk ik: please niet! Wil morgen testen als het nog niet doorgekomen is vannacht.

9. Eldo

Eldo Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig hè Lieska. Spannend en zou morgen dan testen inderdaad.

Ik zou trouwens vandaag NOD hebben, maar ben niet echt ongi meer. Eigenlijk is er niks meer. Zal ik nog een keer moeten testen?

10. migske

migske Niet meer actief

@Kris81 Ja dan ga je wel nadenken idd! Bij mij was het een halve dag begon met roze bij afvegen, daarna slijmerig donkerbruin (sorry voor de details hahaha) en eindigde weer met lichtroze...dus ja ik snapte er geen snars van! wie weet idd een innestelingsbloeding maar daar durf ik ook niet op te hopen want dat zou wel heel snel zijn! Ik heb wel vaker gehoord dat meiden die stoppen met de pil een 'doorbraakbloeding' krijgen wat hoort bij ontpillen:( lekker verwarrend allemaal, ja doe maar een testje kwaad kan het iig niet toch? laat je me het weten? ik ben na ruim 16 jaar nu pilloos dus...

@Eldo Hoe is je ongi nu? nog steeds hetzelfde en niet echt helder rood? mocht het minder worden toch mss ff een testje wagen?
    Ik ben zelf ook nog een leek hoor hierin, maar mss toch een ontrekkingsbloeding?

11. migske

migske Niet meer actief

Jeetje meid dit zou toch geen ontpillen meer kunnen zijn?:( ik zou er toch een testje aan wagen hoor dan heb je mss wel wat meer zekerheid en kun je even tot rust komen? witverlies heb ik momenteel ook nog steeds...houd je ons op de hoogte?

12. Eldo

Eldo Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eigenlijk zo goed als weg. Dinsdag na hele erge kramp van 10 min. begonnen. Toen best wat rood. Daarna alleen bruinig roze slijmerig. Sorry voor het vieze praatje!

13. migske

migske Niet meer actief

sorry ik las je reactie te laat haha en ik bedoelde dus ipv ontrekkingsbloeding een doorbraakbloeding;), ik zou toch een testje wagen meis you never know!

14. Eldo

Eldo Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ik dat het beste dan in de ochtend doen of zou het ook gewoon overdag/avond kunnen? Pfff snap er niks meer van.

15. migske

migske Niet meer actief

Mijn cyclus is helaas zoiezo nog niet te peilen:( maar ik weet inmiddels wel dat je lichaam rare trucjes kan uithalen met je...pfff

16. migske

migske Niet meer actief

Wat mij altijd geadviseerd word is om s'ochtens direct na het opstaan te testen omdat het hormoon dan al ff in je urine zit mocht je idd zwanger zijn en dus makkelijker te detecteren. dus met je 1e ochtend 'plasje'

17. Eldo

Eldo Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat hoor ik ook vaak, maar toch zijn de meningen verdeeld. Als het zo is zal de test het sowieso aangeven.

18. migske

migske Niet meer actief

Ja dat klopt helemaal...maar ja als ik ga testen dan ga ik dat wel s'ochtens doen. Maar ik zeg altijd maar zo, iedereen zijn eigen manier en gevoel;) houd je ons wel op de hoogte? ben echt heel benieuwd!
    liefs

19. lieska

lieska Actief lid

13 mrt 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    OK nu verschiet ik mij een aap. Ik las dus dat ik ook 's avonds een zwangerschapstest kon doen... ik kon mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen en heb dus een test gedaan. en ge raadt het nooit... een heel licht 2de streepje!
    Mag ik nu concluderen dat ik zwanger ben?????? :cool:

20. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ha meiden,

Eldo, ik ga ook morgenochtend testen, ik neem aan dat ze op elk moment wel werken maar goed :).

Ik moet stiekem ook wel een beetje lachen hoor, als ik dit allemaal zo lees. Allemaal in hetzelfde schuitje en nog zo heerlijk onwetend. En complete gene voorbij hier op internet, fantastisch :D!

@Lieska, dat klinkt toch wel alsof het misschien raak kan zijn, spannend!

Hmpf, ik vermoed toch dat het bij mij een doorbraakbloeding was, geen krampen oid gehad.

Deel Deze Pagina