Klachten door ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door migske, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik deel dus gelukkig veel met mijn vriendin maar heb ook bewust niets aan mijn moeder verteld. Maar in mijn geval is er ook een flinke periode van allerlei onderzoeken vooraf gegaan en de mensen die dicht bij mij staan weten dat natuurlijk. Haha, zij kunnen nu wel raden wat er gebeurt nu alle testen zo goed als voorbij zijn ;).

En ja, zo'n forum is verslavend, vooral als je ziek op de bank ligt en manlief nog niet thuis is :D.

2. migske

migske Niet meer actief

Hier helaas geen vriendinnen die zwanger zijn maar wel 1 die al een kindje heeft van anderhalf. maar zie wel opeens veel baby reclame's op tv en zwangere vrouwen op straat haahah echt erg! Ojee je zegt onderzoeken aan vooraf gegaan? klinkt niet zo leuk:(.

3. Kimmel

Kimmel Lid

14 mrt 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik zou graag met jullie mee willen kletsen! Ben nieuw hier..

In november zijn we gestopt met de pil. Toen ben ik daarna gewoon ongesteld geworden, ofja, onttrekkingsbloeding. Dit was dus nog niet de echte menstruatie.
    Daarna heb ik een cylcus gehad van 71 dagen en ben ik uiteindelijk 12 februari ongesteld geworden. Toen heb ik 25 februari een positieve ovulatietest gehad en ik dacht dus dat afgelopen dinsdag 12 maart mijn NOD zou zijn ongeveer. (14 dagen)
    Nu ben ik dus momenteel nog steeds niet ongesteld. Heb gisteren een test gedaan(dag na NOD), die was negatief. Nu vanmorgen weer een test, opnieuw negatief.
    Heb enorm veel krampjes onder in mijn buik, terwijl ik dat normaal nooit heb voordat ik ongesteld moet worden. Ik voel het namelijk nooit aan komen. Ook heb ik sinds vandaag een drukkend gevoel in mijn vagina. Alsof ze er een vuist uit proberen te duwen bijvoorbeeld. (weet niet hoe ik het anders uit moet leggen:()

Nu is het dus afwachten op mijn menstruatie. Al kan het niet langer dan het weekend duren met een positieve ovulatietest op 25 febr.

Spannend he allemaal? We zijn nu vanaf november bezig en ben er zelf zo veel mee bezig. Denk er ook veel te veel aan.. Had echt niet verwacht dat ik me er zo mee bezig zou houden..

Succes allemaal meiden!

Liefs!

4. migske

migske Niet meer actief

Nee mij ook niet;) maar wij zijn ook echt maar net bezig...en vooral als je langer bezig bent is het volgens mij nog erger:(. Die keuze die jij hebt gemaakt snap ik wel hoor, helaas kan ik er ook met niemand over praten al zou ik dat willen;) en mijn vriend is geen vrouw hahaha die is wel super lief hoor en geintereseerd maar het blijft een man en die snapt veel vrouwen dingen niet hahaha

5. migske

migske Niet meer actief

Welkom Kimmel:)

Natuurlijk mag jij mee praten hoe meer meiden hoe meer fun!
    Je zegt dat je vorige cyclus 71 dagen was? best lang hoor, misschien heb je nu ook een langere cyclus? Wel heb ik de 'klachten' die jij beschrijft ook en herken me wel daarin, het kan ook nog steeds ontpillen zijn helaas..maar je hebt wel een eisprong gehad, ook geklust neem ik aan op de vruchtbare dagen? Sommige meiden testen pas een week na nod positief dus ik zou nog niet al te ongerust zijn ook omdat je een lange cyclus hebt.
    Ja het is echt heel spannend allemaal, er zit ook geen 'off knop' op je lichaam zodat er even niet mee bezig bent:( ik zou iig wel bv 7 dagen na nod weer een test wagen meis. Ik duim voor je!
    houd ons op de hoogte:)
    liefs

6. ClaudiaZ

ClaudiaZ Actief lid

5 mrt 2013
    276
    0
    0
    Flevoland
    GEFELICITEERD LIESKE!!!!! Spannend zeg!!

7. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hoi Kimmel, welkom :). Ik heb mezelf er vandaag ook gewoon tussen gegooid hoor en ben net als jij hartstikke nieuw hier.

Poeh, wel lang zeg, 71 dagen. Hoop dat het snel regelmatiger wordt.

Klinkt erger dan het lijkt hoor Migske. Kreeg vorig jaar te maken met een fijne hpv-besmetting die eerst onder controle moest zijn. En daarnaast heb ik erfelijkheidstesten laten uitvoeren ivm gehandicapt broertje. Al met al ben je dan zo weer een jaar verder voor je echt mag gaan beginnen :x.

8. migske

migske Niet meer actief

@Kris81 ok ja ben zelf helaas ook bekend met dat ***virus hpv...
    echt een kwelling idd, ok ja dan ben je zo een jaar verder idd jeetje, maar ik neem aan dat alles goed is nu? En jij mocht je er fijn tussen gooien hoor hahaha geen probleem;)
    Hopelijk voel je je wel snel wat beter hoor! want ziek zijn bah...

9. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ziek zijn is stom :(.

Dat hpv is idd ***! In het begin wel flink schrikken, vooral wanneer gyn zegt dat er toch wel een groot gebied is aangetast en ze het weg wil halen. Uiteindelijk na biopsie bleek het minder ernstig dan gedacht gelukkig. Nu in januari weer normale pap-waarden :D. Hopelijk verdwijnt het virus nu ook snel.

10. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28

Oja echt he ik had dat een paar weken geleden ook zag en hoorde alleen maar zwanger.

11. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28

Wij hebben ervoor gekozen om het niet te vertellen omdat er anders mensen erop gaan focussen en krijg je constant van die vragen ooh ben je soms zwanger of dat soort dingen en ik denk dat er dan een bepaalde druk op je komt ofzo alleen schoonzus en zwager weten het.

12. migske

migske Niet meer actief

ja dat begrijp ik heel goed dan krijg ook van die 'goed' bedoelde adviezen etc...maar wel fijn dat er iemand van weet. Bij ons weet niemand het verder, helaas ook omdat ikzelf niemand heb, en de relatie van mijn vriend met zijn vader op het moment ook niet top is helaas:( maar goed ik heb hier het forum hihi da's steun genoeg voor mij;)

oh het is echt erg hoor al die baby's om me heen hahahaha ik wil het zo graag...maar ik moet geduld hebben en dat heb ik ook wel hoor kom net kijken:) maar toch he? hihi

13. elvira88

elvira88 Lid

22 feb 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    @ migske

Met mij gaat alles goed. sorry voor de late reactie. sinds woensdag avond geen ongi meer dus gisteren geklust, mijn vriend kon niet wachten die riep vanaf begin van de week al is het al over hahaha.

Ik zag ook je bericht welke verschijnselen ik had in de afgelopen maand. ik heb ze even op een rijtje gezet. Niet schrikken hoor!!!

Onder ontpillen heb ik deze verschijnselen:
    *gevoelige pijnlijke tepels ( sinds afgelopen zaterdag 23 feb)
    * stemmingwisselingen (sinds 2weken)
    ** buikkrampen (sinds afelopen vrijdag 22 feb)
    * misselijkheid met over geven ( sinds 17 feb)
    * *droge huid (sinds een week heel erg)

Verschijnselen zwanger:
    Onder deze verschijnselen heb ik:
    * uiblijven menstruatie zit nu op 29 dagen en voel nog geen menstruatie krampe die ik normaal zou hebben.
    * vaker plassen ook snachts ong. 1 a 2x per nacht
    *moeheid ( lig al om half 10 a 10uur op bed normaal 11uur)
    * misselijk met over geven (sinds 17feb)
    * opgeblazen gevoel in onderbuik (sinds vorige week)
    * stemmingwisselingen ( sinds 2weken)
    * vreemde smaak in mijn mond ( sinds een week)
    * rugpijn ( sinds 19 feb)
    * toename vaginale afscheiding
    * slecht slapen elke x wakker worden

Ik heb ze zo gezet omdat ik toen niet wist wat ik moest denken en het 1 en ander opgezocht. Maar deze verschijnselen had ik allemaal.

14. elvira88

elvira88 Lid

22 feb 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    @ iedereen

Bij mij is het al langer aan het kriebel en werd alleen maar erger toen mijn vriendin vorig jaar beviel op 4 mei van een tweeling, zij vertelde mij alles wanneer ze vruchtbaar was enz enz. Het begon zo te kriebelen dus ik met mijn vriend gepraat die wilde het nog niet tot afgelopen januari hihi

15. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

Nou meiden ik heb sinds gisteravond last van pijnlijke (.)(.)
    en verder al moe sinds ik gestopt ben met de pil. Geen idee of dat onder ontpillingsverschijnselen valt?

16. elvira88

elvira88 Lid

22 feb 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    @ Lieska

Ik zeg nog even voorzichtig gefeliciteerd.
    Maar streep is streep toch? dus dat betekent zwanger.

heb je er foto van?

17. elvira88

elvira88 Lid

22 feb 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    @ ebbie

zie mijn eerdere reactie ik heb ze op een rijtje gezet wat onder onpillen valt en onder zwanger. Er zijn nog meer syptomenen hoor maar deze had ik. Ik had meer symptomen die onder zwanger vielen werd gewoon gek haha.

Maar op de vraag terug te komen... ik denk dat het ontpillen is hoor maar het zoy goed kunnen zwanger natuurlijk:D

18. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik las al een tijdje mee, fijn dat er hier gewoon gepraat kan worden over onderwerpen waar we allemaal mee zitten maar die we (ik in ieder geval) niet in mijn/onze directe omgeving kwijt kan/kunnen :)

@ Ebbie: ik ben begin november gestopt met de pil en sindsdien veel vaker en langer moe. Heb het idee dat het inderdaad ontpillingsverschijnselen zijn. Pijnlijke (.)(.) heb ik maar af en toe, gelukkig...

Heb wel sinds een paar dagen (weer: had het bij vorige cycli ook) last van mijn onderbuik, kan niet echt goed zeggen hoe het voelt... combinatie van misselijk, spierpijnachtig en alsof ik 'vol' zit. Herkent iemand dat?

19. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

Het is zo divers. De een heeft meer energie en de ander juist vermoeid! Ik hoor vaker dat vrouwen juist meer energie van krijgen.

> Maria 87
    Last van je onderbuik herken ik! Ik kreeg dat altijd vlak voordat ik ongi werd..... (in mijn pilvrije periode)
    Hoever ben je in je cyclus?

> Elvira88
    Oh.. nou we zullen zien haha... zit nu op 11 dagen voor NOD (bij cyclus van 28 dagen)

20. elvira88

elvira88 Lid

22 feb 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    @ ebbie

Is de 28 dagen een geschatte periode of is dat al de werkelijke? Aan je handtekening te zien nog een echte menstruatie gehad.

Ik heb zelf 24 januari de laatste pil geslikt en op 28jan ontrekkingsbloeding en afgelopen zaterdag 40 dagen echte menstruatie gehad

Hoop ook dat iedereen een positilve test krijgt zo snel mogelijk natuurlijk

Deel Deze Pagina