Vorige week zondag 3 maart had ik een soort slijm heel rekbaar en doorzichtig (denk mijn eisprong) Natuurlijk gelijk mijn lief lief aangekeken .. Nu al een paar dagen krampen in mijn buik alsof ik ongesteld ga worden, eigenlijk verwacht ik deze pas volgende week maandag. Nu heb ik vandaag bruinbloedverlies het is niet veel. Zou dit dan innestelingsbloeding kunnen zijn? Heb ook zeer pijnlijke borsten, gister duizelig en soms met vlagen misselijk. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Had ik ook! Ben je al lang van de pil of spiraal? Als dit nog maar kort geleden is, kan het ook (helaas) zo zijn dat je baarmoederwand weer 'normaal' wordt en dat het dus daarom zo was. Maar ook dikke kans dat je dus zwanger bent! Wauw, spannend!
Nou spannend! hihi Ik ben in september gestopt met de pil. In december heb ik een positieve test gehad maar snel erna ongesteld geworden.
Vrees dat het gewoon een vroege ongesteldheid is geworden.. Heb namelijk nog steeds bloedverlies, het is iets minder dan normaal bij mijn ongesteldheid. Maar denk teveel voor een innestelingsbloeding. En ziet er wel anders uit nu vandaag bv. uit het niets veel slijm/bruin of heel donkerrood bloed en dan weer een aantal uur niks en dan weer slijm met bloed. Vreemd is het wel. Herkent iemand dit??