ben ik begonnen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door nikolletje, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikolletje

10 sep 2007
    7
    0
    0
    Ik heb sinds vannacht 3 uur om ongeveer 15 min steeds ontzettende pijn in mijn onderrug. Niet om door te komen :( .
    Tegen een uur of 12 trok het weg, maar nou komen ze weer terug. Ook weer regelmatig ongeveer om de 15 min. Ze zijn nou wel korter en heviger.
    Ik moet alleen wel steeds in beweging zijn om ze te laten komen. Als ik alleen maar op de bank of bed lig komt er niets.
    Loop nou een week over, dus zou het best kunnen komen. Tis mijn eerste, dus weet eigenlijk helemaal niet wat ik moet verwachten.
    Wie o wie kan mij hier mee helpen?

2. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ik zou zeggen lekker veel blijven lopen! Misschien is het idd begonnen. Ik heb ook veel gelopen, en de dag erna ben ik bevallen ;)

3. Niet meer actief

Ik denk: zolang je nog hier kan typen heb je nog even!

4. nikolletje

10 sep 2007
    7
    0
    0
    ja dat ook zeker wel :D maar ik heb er totaal geen ervaring mee, was eigenlijk wel benieuwd. Heb de VK gebeld, maar die vidn dat ik maar rustig moet wachten enzo. Is natuurlijk ook wel zo, maar ik weet gewoon totaal niet waarop ik moet wachten en begin het nou wel beetje benauwd te krijgen. Strax doe ik het niet goed, te laat gebeld ofzo.

Het begint nou beetje door te zetten. Nou om de 10 min, en pijnlijker. Denk toch dat dit het begin zal zijn. Kan ook nog wel 2 dagen duren, maar het begin is er. En zolang ik in beweging blijf blijven ze ook lekker om de 10 min komen. Dus ik scharrel het hele huis door en af en toe kijk ik hier eens eventjes.

5. Niet meer actief

Loop maar lekker rond meis! Maar het duurt nog wel even, denk ik. Ik zou lekker in bed gaan liggen en zoveel mogelijk proberen te slapen! Daar heb je het komende half jaar geen tijd meer voor :)

Succes!

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Spannend, ik zou ook zeggen blijven lopen :D Toen het bij mij heel langzaam begon en ik ging liggen werd het ook minder, dus toen ook extra blijven zitten en lopen en al snel volgde de ene naar de andere wee! Succes meid!

7. nikolletje

10 sep 2007
    7
    0
    0
    Nou ik was dus zeker wel begonnen. Uiteindelijk is om 5.55 mijn kleine meisje geboren. Pff wat een opluchting dat ze er is.

8. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    [Ik denk: zolang je nog hier kan typen heb je nog even![/quote]

nou ja , dat weet ik niet hoor.. ik zat om vijf voor half 5 nog beneden achter de laptop, om half 5 brak mn water en om kwart over achter mocht ik persen. dus het kan best heel snel gaan...

9. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Gefeliciteerd met je dochtertje :D

Deel Deze Pagina