Klachten ineens minder, onzekerheid

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Axxx2, 17 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Axxx2

    Axxx2 Lid

    14 mei 2022
    8
    4
    3
    Vrouw
    Hi allemaal,

    Zaterdag testte ik positief. Ook zondag en vandaag een positieve test. Het is alleen niet een erg zichtbaar streepje. Vandaag zou eigenlijk mijn eerste ongesteldheidsdag zijn. Ik voel wel wat rommelen in mn buik, maar geen ongesteldheidskrampen. Toch had ik zaterdag tm gister bij het afvegen bruin/roze afscheiding. En zaterdag had ik hele pijnlijke borsten en sinds gisteravond weer helemaal niet. Dat maakt mij allemaal zo onzeker!

    Zeker omdat hebt bij mijn eerste zwangerschap (inmiddels een kindje van bijna 2) hele pijnlijke borsten bleef houden. Het is dit keer zo anders vanaf het begin meteen.

    Herkennen mensen dit? Of is dit nu een teken dat er mogelijk een miskraam aan komt?

    Alvast bedankt!
     
  2. DBoer

    DBoer Bekend lid

    4 jan 2022
    802
    784
    93
    Vrouw
    Iedere zwangerschap kan weer totaal anders zijn, dus het hoeft verder niks te zeggen. Je geeft aan dat je testen erg licht nog zijn. Zijn de testen opgelopen tussen zaterdag en nu, of min of meer gelijk gebleven?
     
    Axxx2 vindt dit leuk.
  3. Axxx2

    Axxx2 Lid

    14 mei 2022
    8
    4
    3
    Vrouw
    Min of meer gelijk gebleven
     
  4. Axxx2

    Axxx2 Lid

    14 mei 2022
    8
    4
    3
    Vrouw
    Ik heb hier een foto van de testen. Op zaterdag deed ik sochtends en smiddags een test (vandaar 1 en 2). Zondag een clearblue die gaf 1-2 weken aan en vanochtend dus ook een.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. DBoer

    DBoer Bekend lid

    4 jan 2022
    802
    784
    93
    Vrouw
    Ik vind het nog wel meevallen hoe licht het streepje is hoor, het is heel vaak zo dat je op je NOD nog geen streep hebt die even donker is als de controlelijn. Voor 3 dagen ertussen zie ik inderdaad de streep niet echt donkerder worden en dat zou je eigenlijk wel verwachten omdat hcg iedere 2/3 dagen zou moeten verdubbelen bij een goede zwangerschap. Heb je rond hetzelfde tijdstip ongeveer getest vandaag als zaterdag en niet met te waterige urine vandaag? Dat kan natuurlijk ook invloed hebben op hoe donker de test is.

    Hopelijk gaan je testen de komende dagen toch verder oplopen, ik duim voor je dat het gewoon allemaal goed zit!
     
    Axxx2 vindt dit leuk.
  6. Axxx2

    Axxx2 Lid

    14 mei 2022
    8
    4
    3
    Vrouw
    Vandaag heb ik waarschijnlijk wel ‘te veel urine’ gebruikt. Hopelijk ligt het dan daaraan. Dus ik ga in de loop van de week gewoon blijven testen. Vandaag in elk geval geen roze of bruine afscheiding
     
    DBoer vindt dit leuk.
  7. Axxx2

    Axxx2 Lid

    14 mei 2022
    8
    4
    3
    Vrouw
    Net toch nog geprobeerd de test opnieuw (goed) uit te voeren en nu wel een dikke streep! Hopelijk gaat het zo goed doorzetten :).
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,7 KB
      Weergaven:
      76
  8. DBoer

    DBoer Bekend lid

    4 jan 2022
    802
    784
    93
    Vrouw
    Ohh kijk eens aan, dat ziet er goed uit, gefeliciteerd!:D:)
     

Deel Deze Pagina