Klachten komen en gaan.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chai, 1 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chai

Chai Niet meer actief

Hallo dames,

ik merk dat mijn klachten de ene dag anders zijn dan de andere dag.
    Hebben meer vrouwen dit?
    De ene dag moet ik 3 keer overgeven en dan een paar daagjes niet en de ene dag voel ik me beter dan de andere dag, isdat normaal?

Alvast bedankt voor de moeite. :)

2. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ja dat is normaal! ik ben ook al 6 weken misselijk maar af en toe heb ik er een goeie dag tussen zitten..zoals vandaag! heb gewoon lekkere dingen kunnen eten wat ik normaal niet door mijn strot krijg! alleen was ik vandaag weer mega moe.. maar het hoort erbij hoor...geniet van de dagen dat je je ff beter voelt! :)

3. Chai

Chai Niet meer actief

Hey Liz,

bedankt voor je reactie ik was al bang dat er niemand ging reageren. Want ik kon hier nergens iets over vinden.

Ik herken wat jij zegt de klachten zijn er dan nog wel maar in mindere mate en de volgende dag bijv. weer erg aanwezig.
    Ik voel me vandaag iets beter kwa misselijkheid dus had ook ff me ding kunne doen, aangezien ik echtniet de supermarkt inkan als ik heel misselijk ben..echt verschrikkelijk, ik wist niet dat het daar zo stonk! :D

Liefs

4. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Bij mij was dat heel erg, ik zat maar te wachten tot ik misselijk werd, ben namelijk maar heel weinig misselijk geweest en was bang dat er iets mis zou zijn, ben uiteindelijk een week of zo een klein beetje misselijk geweest in week 7, toen in week 8 ging ik me beter voelen, in week 9 nog 1x een klein beetje misselijk geweest en in week 12 opeens erg moe. Dus heel wisselend allemaal:)

5. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Hetzelfde voor de andere kwaaltjes zoals emotioneel, soms voelde ik me vrolijk en soms een week lang triest en andersom..heeft denk ik te maken met het verhogen van dat HCG, en elke keer went je lichaam eraan en wordt t weer hoger en ben je weer een beetje ziek/emotioneel

6. Chai

Chai Niet meer actief

Bedankt, dit stelt me wel gerust allemaal! :D

Liefs

7. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ja dat heb ik ook af en toe hoor en dan had ik eindelijk moed verzameld om naar de supermarkt te gaan en dan werd ik weer kotsmisselijk...en dan ga ik weer janken...boehoee dan bel ik mijn moeder op..maar dat wil ik helemaal niet enz enz..hahaha..

ja of je ziet dat vlees liggen...gadver..;)

8. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
  9. Chai

Chai Niet meer actief

Die plaatjes van aldat eten in de supermarkt maken me vooral helemaal duizelig en ziek haha.. iew iewww...
    Ik ben nog nietzo super emotioneel, ik kan wel wat pittiger uit de hoek komen haha..

Ik zal ook ff meelezen in dat andere topic, dankjewel! :D

Deel Deze Pagina