weer proberen zwanger te worden na vroeggeboorte

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovekid, 10 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovekid

lovekid Lid

25 mei 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

Na de vroeggeboorte van onze Eline (24wk en 2dagen) hebben we vrij snel
    Besloten dat we weer door gaan met onze kinderwens te vervullen.
    As maandag (morgen) zou m'n menstruatie weer kunnen beginnen.

Ik ben heel nuchter en hoop natuurlijk dat die uitblijft. Maar ik heb vannacht gedroomd dat ik toch ongesteld werd.
    Onbewust verwacht ik er eigenlijk weinig van.
    Ik wil zo graag weer zwanger zijn en verder met de toekomst.
    Ze zeggen dat je na een bevalling extra vruchtbaar bent.
    Heeft een van jullie hier ervaring mee?

Liefs

2. cindy490

cindy490 Lid

12 okt 2010
    44
    0
    0
    NULL
    roermond
    hoi,
    ik neem aan als ik het zo lees dat je kindje het niet overleeft heeft. of wel? dit zijn de minder leuke dingen. wij zijn sinds oktober weer bezig voir een tweede ons eerste zoontje is met 28.2 geboren en gelukkig nu een grote gezonde jongen. maar ik vindt het super spannend ik heb in januari al een vmk gehad. en nu ben ik weer overtijd. heb al een paar testen gedaan maar negatief ga het morgen nig eens proberen met andere testen en anders bloed prikken. duss spannend maar ik voel me zwanger en mijn buik begint ook op te zetten. maar ik krijg al de zenuwen als ik denk dat ik naar die weken moet gaan hoop in ieder geval dat het deze keer langer blijft zitten want die tijd in het.ziejenhuis en de onzekerheid gun je niemand.
    ik hoop dat het bij jou ook snel raak is en dat alkes goed gaat. successss.
    groetjes cindy

3. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Na de geboorte van mijn zoontje* op 19 november na 23 weken zw. Werd ik na 6 weken weer voor het eerst ongesteld op 1 januari. Wij zijn er ook meteen voor gegaan en in die cyclus was ik ook meteen weer zwanger. Ik weet niet hoe het zit met vruchtbaarheid na de bevalling ik ben al 2 keer eerder binnen 2 maanden zwanger geworden. Maar heb het inderdaad ook vaker gelezen dat je na een bevalling extra vruchtbaar bent.

Is je dochtertje overleden? Wil er niet zomaar van uitgaan. Zoja dan wil ik je natuurlijk ook even nog heel veel sterkte wensen. En hopelijk ben je snel weer zwanger!

4. cybell

cybell Niet meer actief

Ik heb in november een miskraam met 11.4 weken gehad, tot op heden nog niet zwanger.

Mijn schoonzusje heeft 3 gezonde zoontjes vrij kort op elkaar gekregen na een vroeggeboorte met 22 weken zwangerschap.

Suc6 meis, hoop dat jullie snel een mooi gezond kindje gegund wordt!

5. lovekid

lovekid Lid

25 mei 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai cindy, maira en cibell.

Eline is geboren met een hartafwijking en ze heft het t inderdaad niet gaat red.
    We wisten van deze afwijking.
    Volgens de gynaecoloog is het pure pech geweest dat ze zo vroeg is geboren.
    Wij zijn er van overtuigd dat haar veel leed is bespaard want ze had anders nog heel wat operaties moeten ondergaan en je weet niet hoe ze daar weer uit komen.

Ik vind t wel heel spannend en ben heel benieuwd of ik wel/niet ongesteld ga worden.
    Ik had altijd (ook voor ik aan de pil ging) een super stipte menstruatie. Kon de klok er op gelijk zetten.

6. cindy490

cindy490 Lid

12 okt 2010
    44
    0
    0
    NULL
    roermond
    nou ik ben dus al een paar dagen overtijd maar de testen zeggen negatief maar voel me wel zwanger vanallerlei symptomen en me buik die op begint te zetten. voel het ook in me buik dat er iets is aan het groeien. overmorgen die ik nog een test en anders ga ik naar het ziekenhuis voor bloed te prikken dus nog eff afwachten.

Deel Deze Pagina