goedemorgen meiden, ik heb vanmorgen positief getest, ben uiteraard heeeeel erg blij maar tegelijkertijd spookt er zoveel door mijn hoofd...is het wel goed dat ik nu al 2 dagen zo'n ongesteld gevoel heb onderin mijn buik? en bij het slapen en als ik dan van houding verander voel ik zo'n trekkend gevoel zo'n steek...is dit wel goed? liefs...
Petty, Gefeliciteerd met je positieve test. Geweldig nieuws zo op de kerstochtend. Dat ongi evoel hoort erbij. No worries! Liefs muis
Ik had steekpijn bij onderrug, nu is verdwenen, maar soms kan ik wel terug krijgen, dus soort ongi gevoel had ik ook! Dus gefeliciteerd !
dankjulliewel meiden, heel lief! gelukkig dus het hoort erbij..ik durf gewoon nog niet echt blij te zijn kennen jullie dit gevoel ook? enne hoe maken jullie nu die zwangerbanner? hoe reken je dat dan uit? hoeveel weken je nu bent? liefs
Als eerste van harte gefeliciteerd meid! en voor zo'n banner moet je de eerste dag van je laatste ongi pakken... als je dat invult doet de banner de rest Maak er maar een mooie van en een hele fijne kerst! (maar dat zal wel lukken)
dankjewel meid! maar die banner werkt niet, want er wordt gevraagd naar welke dag je bent uitgerekend maar dat weet ik nog helemaal niet...
Hoi Petty, Gefeliciteerd met je zwangerschap. Je kan je vermoedelijke bevallingsdatum heel makkelijk berekenen met de calculator (zie links bovenin). Met die datum kan je je banner maken. Succes! Groetjes, Lotte
hey lotte, thanks! jij ook al ben je al een aardig eind op weg! hoe voel je je? thanks voor de uitleg, heb het geprobeerd al is het voor mij lastig om mijn cyclus dagen op te geven aangezien ik onregelmatig was..maarja, zo heb ik een beetje een richtlijn toch hihi.... alleen een vraagje, had jij ook zo'n last van die steekjes in je baarmoeder en eromheen zeg maar?
ik heb ook af en toe op een dag die "gekke" buikpijn kan het niet echtplaatsen,,, het maakt me een btje onzeker, maar als het erbij hoort zoals jullie zeggen, moet ik toch maar meer gaan genieten..
hoi Emelkiz, gefeliciteerd meid met je zwangerschap! ik weet precies wat je voelt, het maakt mij ook onzeker die buikpijn, tis nét niet het gevoel van ongesteld zijn maar het lijkt er wel op..heb jij ook dat als je hoest, of lacht of van houding veranderd in bed dat je zo'n steek voelt? beetje links of rechts onderin je buik... ik probeer ook toch te genieten, ook al is het nog zo "eng" omdat je toch in die gevarenzone zit... liefs!
Heb dat zelfde gevoel ook. Had 1ste kerstdag ongesteld moeten worden, gister getest...maar niks Ik probeer het vrijdag weer. Alleen dat ongestelde gevoel in mn buik maakt me onzeker
jaaaaaaaaaa die steek heb ik ook.. alhoewel ik die ook wel herken van toen ik nog niet zwanger was,, maar het is nog steeds errug aanwezig.. jij ook gefeliciteerd meis.
Hi iedereen, die ongi pijn had ik van te voren ook heel erg ja d8n ik wordt het weer. Maar not gelukig, ga nu nog weleens checken haha na twee positieve testen Heb wel ook steeds op één plekje vrij in het middel aan de rechterkant van m'n buik een steekje...lees hier dat het wel redelijk normaal is dan. Ben bang dat het dat niet is en van spanning is...heb beetje stress nl maar probeer zoveel mogelijk te ontspannen!