mooie banner we lopen aardig gelijk! hier nog steeds buikpijnen, en steeds flinke steken onder in de buik en dan precies in het midden.. snap er nix van! ik ga er maar weer vanuit dat ik niet zwanger ben maar wat kan een vrouwenlichaam toch gek doen
Erg he!!! Ja, we lopen zeker gelijk op! Snap alleen niet zo goed : jij kan waarschijnlijk over 3 dagen testen omdat je een cuclus hebt van 27 dagen? Hoeveelste ronde is het voor jou?
Nou, dan ga ik helemaal voor je duimen! Heb je al onderzoeken e.d. gehad, of wil je daar nog niet aan beginnen?
tja, ik zat er wel aan te denken, maar toch zie ik het nu nog even niet zitten.. ik heb ooit pfijfer gehad daarna ben ik altijd moe gebleven, weinig energie enz. misschien mis ik een bepaald stofje, kga nu weer met vit. B beginnen.. maar binnen nu en een aantal maanden zal ik zeker contact met onze huisarts zoeken, khoop zo dat het niet nodig is!! hoeveelste ronde ist bij jou?
Hoi hoi, Ik ben 6 dec gestopt met de pil (cerazette, ik geef nog bv) daarna heb ik iets van bruin slijmerig bloed verloren. Sindsdien heb ik buikkrampjes onderin een beetje beurs gevoel zeg maar en het voeden (.)(.) is gevoeliger. Ik dacht ook het zal toch niet waar zijn en heb gistermorgen getest maar er was maar 1 streepje zichtbaar. Volgens mij was het zowiezo te vroeg om te testen maar ik kan niet tegen de onzekerheid We wachten rustig af wanneer de menstruatie er aan komt. Ik herken dit gevoel niet van eerdere menstruatie's het zal dan wel ontpillen zijn denk ik dan maar.
Bij mij waren vooral in de tijd na mijn ovulatie en voor mijn nod de klachten precies hetzelfde als normaal voordat mijn menstruatie begint. Het enige verschil was dat als ik me uitstrekte, ik een soort van spierpijn kreeg (en nu nog krijg) in mijn bovenbuik.
@elisabett : voor mij is het ronde 6. Ik snap ook wel dat je nog even wilt wachten. Ik heb zelf in april in het ziekenhuis gelegen met buikpijn. Toen werd eerst endometriose geconstateerd op basis van mijn klachten. Na 3 weken onderzoek hadden ze niks gevonden en was de mededeling : ga maar proberen, lukt het niet dan onderzoeken we verder. Mijn vriend en ik zouden in juni pas gaan samenwonen, dus nog niet echt nagedacht over nu kinderen Maar dat besluit was snel genomen : in juli met de pil gestopt. Ondanks dat er niks gevonden is, begin je toch wat angstiger, zeker als je elke maand weer ongi wordt. Want ook ik wil dat het liever vanzelf gaat.... We wachten nu tot feb/maart, maar dan zal ik toch terug gaan. Hoe oud ben jij? Ik ben 31. Nog jong op zich, maar als de eerste al lang gaat duren en je wilt nog een tweede. Nou goed, nu afwachten. Was gisterenavond echt enorm misselijk, alsof mijn maag werd omedraaid. Nu ook weer. En de buikpijn is nu helemaal net alsof ik enorme spierpijn heb diep ik mijn buik en in mijn liezen, alsof het echt beurs is ofzo. Maar goed, zal weer de grap van je lichaam zijn dat je allerlei nieuwe klachten weer krijgt....
Ik had eerst ook altijd pijnlijke borsten vanaf mijn eisprong,in de maanden toen ik niet zwanger raakte.Als ik zwanger ben,begint het pijnlijke gevoel pas een paar dagen voor NOD te komen.Mijn lichaam is ook verandert na de miskramen,geen zere borsten meer na eisprong en uikpijn als ik ongesteld moet worden,wat ik eerst weer niet had.Ik kijk nergens meer gek van op Ik kan trouwens ook met de kerst testen!