Verschil in boobies!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lalaatje90, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik zit es even aandachtig naar m'n borsten te kijken, deze week zouden volgens de theorieën mijn tepelhoven donkerder moeten worden, maar ik zie alleen dat de ene borst voller is dan de ander. De een floept er bijna uit, om het zo te zeggen...:p

Iemand hetzelfde?

2. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Ten eerste heeft niemand precies gelijke borsten, zit altijd wat verschil tussen. Maar ik merkte ook dat tijdens de zwangerschap het verschil groter werd. Geen idee hoe het komt, maar na de zwangerschap trok het ook weer bij. Deze zwangerschap heb ik het weer, denk dat het ook deze keer na de zwangerschap weer bijtrekt.

3. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Klopt indd dat de borsten niet gelijk zijn, maar nu is het wel wat overduidelijk zeg maar... :p nou ja, zal wel goed komen toch?

4. LissanneTim

LissanneTim Actief lid

9 feb 2014
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt dat je ene borst groter is dan de ander, zeker nu, mijn borsten verschillen ook qua grootte haha

5. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij ook, bij mij is ook de ene de grote vol met aders en dir andere niet.

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja hier ook ;)

7. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Verschil was er sowieso al wel wat, maar nu zie ik het ook duidelijker sinds de zwangerschap. Don't worry :D

Deel Deze Pagina