klachten mirena??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door leolientje, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leolientje

    leolientje Actief lid

    7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Hallo allemaal!

    Ik ben weer terug van weg geweest! Mijn zoontje is nu 2,5 jaar en voor en tijdens de zwangerschap veel op dit forum gezeten en met veel plezier!

    na mijn bevalling heb ik de Mirena spiraal laten zetten. Zoals gebruikelijk de eerste 3 maanden wat onregelmatig ongesteld, daarna bleef de menstruatie uit. Sinds een jaar heb ik vaak bloedingen (helderrood), voornamelijk na het klussen. De afgelopen maand heb ik 2x even kort wat bloedverlies gehad en kan ook mijn touwtjes niet meer vinden.

    Verder nogal wat vage klachten als duizelig, haaruitval, pijnlijke borsten, last van bekken en been (rechts)

    Is er iemand die deze klachten herkend??
     
  2. juut1980

    juut1980 Lid

    9 jul 2011
    35
    0
    0
    NULL
    flevoland
    hoi!

    Ik herken je klachten!
    Ikheb ook een spiraal laten zetten toen ik bevallen was van onze dochter ook 2 jaar geleden. En sinds twee maanden heb ik ontzettende gevoelige (zeg maar zere) borsten, beetje buikpijn, haaruitval, zere benen en onderrug als ik mijn eisprong heb. Ik heb al een test gedaan maar die was negatief. Ik vertrouw het tochniet helemaal ik wacht deze maand met ongesteldheid af (wat echt minimaal is) en anders ga ik even een belletje doen naar de huisarts.
    Ik heb nooit klachten gehad tot dus 2maanden geleden. Ik heb nog wel de touwtjes gevoeld dus hij zit nog goed.

    Hoe gaat het nu met jou?

    Groetjes Juut
     
  3. misa

    misa Niet meer actief

    Ik heb ook een topic geopend en ik zag er nog eentje open.
    Ik heb ook allerlei klachten en ga 'm eruit laten halen. Ik heb 'm nu een goed half jaar en heb het idee dat de klachten alleen maar erger worden. Bah ik ben er zat van!
     
  4. Wonder 1980

    Wonder 1980 VIP lid

    18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik herken je klachten ook! Ik heb alleen altijd bloedingen gehad en bij mij blijft het nu in een keer (na acht maanden) uit. Ik ga als ik volgende week nog steeds niet ongesteld ben ook maar eens een belletje aan de ha wagen.
     
  5. LiLaLief

    LiLaLief VIP lid

    1 jan 2009
    6.729
    0
    0
    boekhoudkundig medewerkster/zangeres
    Gelderland
    Bij mij is hij er anderhalve week uit en ik heb me nog nooit zo goed gevoeld!

    Vorig jaar kon ik niet lopen en mijn dochtertje niet dragen.
    Ik had overal pijn, in gewrichtn en spieren, was doodmoe, had haaruitval en pijnlijke borsten.

    Dat is mijn verhaal in een notendop maar ik weet nu dat ik niet tegen de hormonen kan, en met mij heel veel vrouwen die dat niet eens doorhebben en wel ziek zijn/klachten hebben.

    Ik heb 15 jaar de pil geslikt voor mijn zwangerschap en toen ik daar mee stopte werd ik ook veel energieker.
    Al met al heb ik vanaf mijn 14de tot nu (31) vage klachten gehad en nu zijn ze over.. voor mij geen kunstmatige hormonen meer, nooit meer!

    http://www.thepetitionsite.com/2/mirena-awareness-part-ii/
     

Deel Deze Pagina